درباره شارا | تماس | جستجوی پیشرفته | پیوندها | موبایل | RSS
 خانه    تازه ها    پایگاه اخبار    پایگاه اندیشه    پایگاه کتاب    پایگاه اطلاعات    پایگاه بین الملل    پایگاه چندرسانه ای    پایگاه امکانات  
سه شنبه، 25 اردیبهشت 1403 - 15:11   

فراخوان دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی

  فراخوان دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی


ادامه ادامه مطلب یک

۷ اصل حمایتی در روابط

  ۷ اصل حمایتی در روابط


ادامه ادامه مطلب دو

برنامه‌های انجمن متخصصان روابط‌عمومی به مناسبت روز روابط‌عمومی

  برنامه‌های انجمن متخصصان روابط‌عمومی به مناسبت روز روابط‌عمومی


ادامه ادامه مطلب سه

فناوری، پایان شکست فتوشاپ

  فناوری، پایان شکست فتوشاپ


ادامه ادامه مطلب چهار

   آخرین مطالب روابط عمومی  
  ما دقیقاً چه‌کاره‌ایم؟
  چرا «روز ملی ارتباطات و روابط عمومی» و «روز جهانی ارتباطات و جامعه اطلاعاتی» از تقویم رسمی کشور حذف شد؟
  منصور شیخ‌الاسلامی مدیر حوزه مدیر روابط‌عمومی صندوق کارآفرینی امید شد
  تنزل جایگاه روابط‌عمومی: مشکلی دیرینه و فراتر از دولت‌ها
  ۲۷ اردیبهشت، روز ملی ارتباطات و روابط‌عمومی
  در روز ملی ارتباطات و روابط‌عمومی چه باید کرد؟
  عذرخواهی و گلایه‌های عضو باسابقه شورای روابط‌عمومی استان مازندران
  مدیرکل روابط‌عمومی‌ و امور بین الملل استانداری فارس: آموزش، پیش نیاز عملکرد مطلوب روابط عمومی‌هاست
  روز ملی روابط‌عمومی: بازگشایی پارادایم جدید روابط‌عمومی
  چگونه روابط‌عمومی دیجیتال را با موفقیت با روابط‌عمومی داخلی ادغام کنیم
ادامه آخرین مطالب روابط عمومی
- اندازه متن: + -  کد خبر: 29045صفحه نخست » آخرین رویدادهای روابط عمومیدوشنبه، 28 فروردین 1396 - 07:52
در گردهمایی روابط عمومی دستگاه‌های اجرایی استان عنوان شد؛
همایش مدیران روابط عمومی ادارات استان قدری رنگ وبوی انتخاباتی به خود گرفت
استاندار ایلام گفت: موفقیت در برجام، طرح تحول سلامت، کاهش تورم، کاهش نرخ بیکاری و رشد فعالیت‌های هسته‌ای تنها بخشی از اقدام‌های دولت تدبیر و امید است .
  

شبکه اطلاع رسانی روابط عمومی ایران (شارا)، «محمدرضا مروارید» در همایش روابط عمومی دستگاه‌های اجرایی استان ایلام با اشاره به اینکه عملکرد شفاف چهار سال گذشته بهترین تبلیغ برای دولت یازدهم است، اظهار کرد: چشم تمام دنیا به رأی و مشارکت حداکثری مردم ایران در انتخابات 29 اردیبهشت و تأثیرگذاری این حضور گسترده در ارتقای جایگاه کشورمان دوخته‌شده است .

وی گفت:مسئولان امانت‌دار رأی مردم هستند و همه باید برای افزایش مشارکت و حضور حداکثری مردم در پای صندوق‌های رأی تلاش کنیم.

استاندار ایلام گفت:عمده  اعتبارات تخصیص یافته به استان  به طرح‌ها و پروژه‌های کلان حوزه عمرانی، کشاورزی، راه، بهداشت و گازرسانی تخصیص‌یافته است.   

در ادامه «حسین کلانتری» معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری ایلام نیز اظهار کرد: باید با حضور حداکثری مردم، احزاب، جناح‌ها و گروه‌ها در حماسه 29 اردیبهشت انتخابات این روز را به یک جشن ملی تبدیل و چشم جهانیان را خیره کنیم.   

وی بابیان اینکه برگزاری انتخابات ریاست جمهوری و شوراهای اسلامی شهر و روستا یک موضوع حساس در سطح کلان و ملی با میزان تأثیرگذاری عمیق داخلی و خارجی است افزود: خروجی انتخابات باید انتخاب افرادی اصلح و شایسته و آگاه به خواسته‌های جامعه و مردم باشد.   

کلانتری بابیان اینکه شرکت در انتخابات حق و وظیفه همگانی است، اضافه کرد: حضور مردم و جناح‌ها حرکتی به سمت اقتدار نظام و انقلاب است و ارزش و هویتی والا به این نظام می‌بخشد بنابراین همه سلایق، تفکرها و احزاب در کنار اقشار جامعه باید درصحنه رقابت و تبلیغات حضورداشته باشند.   

وی به مسئله امنیت و اصل بی‌طرف مجریان در انتخابات نیز اشاره کرد و گفت: باید از آرای مردم صیانت کرد ضمن اینکه برگزاری هرگونه اجتماعات، سخنرانی و همایش‌های تبلیغاتی باید بدون جهت‌گیری، تخریب رقبا، بی‌طرفانه و در فضای عادلانه باشد .

کلانتری بابیان اینکه رعایت و تمکین از قانون مطمئن‌ترین ریل سلامت انتخابات است اضافه کرد: دشمنان لحظه‌به‌لحظه انتخابات ایران را باهدف ایجاد ناامیدی در مردم پیگیری می‌کنند لذا مردم و احزاب گوناگون با حضور گسترده و پرشور خود در روز جمعه 29 اردیبهشت تیر خلاص را بر پیکر دشمنان بزنند.

وی با تأکید بر اینکه پیش از فرارسیدن زمان رسمی تبلیغات، حق هیچ‌گونه تبلیغی برای کاندیداها وجود ندارند و هنگام تبلیغات رسمی نیز باید از حدود قانون عدول نکنند، تصریح کرد: دستگاه‌های اجرایی از حمایت جانب‌دارانه کاندیداها یا جریانی خاص خودداری کرده و در جهت افزایش مشارکت مردم و حضور حداکثری در انتخابات حرکت کنند.


به گزارش ایسنا، در پایان این همایش از تعدادی از خبرنگاران رسانه ها و مسئولان روابط عمومی دستگاه های اجرایی استان با اهدای لوح و هدایایی، تجلیل به عمل آمد.

 

منبع: ایسنا

   
  

اضافه نمودن به: Share/Save/Bookmark

نظر شما:
نام:
پست الکترونیکی:
نظر
 
  کد امنیتی:
 
   پربیننده ترین مطالب روابط عمومی  

  روابط‌عمومی از حقوق بشر تا بخش کشاورزی


  ۷ اصل حمایتی در روابط


  4 نکته برای ایجاد برندسازی کارفرمایی استارتاپ شما


  روابط‌عمومی ایدیولوژیک؛ اثرهای مثبت و منفی


  گاهی به چیزی فراتر از نیازهای جسمانی توجه کن


  چالش‌های پوشش خبری و راهکارهای رفع آن


  پرورش صحیح، در گروی آموزش مناسب


  ایران قوی با روابط عمومی قوی


  خبرنگاری توسعه


  چند نکته در مورد بهترین راه برای نوشتن بیانیه مطبوعاتی


 
 
 
مقالات
گفتگو
گزارش
آموزش
جهان روابط عمومی
مدیریت
رویدادها
روابط عمومی ایران
کتابخانه
تازه های شبکه
آخرین رویدادها
فن آوری های نو
تبلیغات و بازاریابی
ایده های برتر
بادپخش صوتی
گزارش تصویری
پیشنهادهای کاربران
اخبار بانک و بیمه
نیازمندی ها
خدمات
خبرنگار افتخاری
بخش اعضا
دانلود کتاب
پیوندها
جستجوی پیشرفته
موبایل
آر اس اس
بخشنامه ها
پیشکسوتان
لوح های سپاس
پیام های تسلیت
مناسبت ها
جملات حکیمانه
پایان نامه ها
درباره شارا
تماس با ما
Shara English
Public Relation
Social Media
Marketing
Events
Mobile
Content
Iran Pr
About Us - Contact US - Search
استفاده از مطالب این سایت با درج منبع مجاز است
تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به شارا است
info@shara.ir
  خبر فوری: معرفی کتاب «هوش مصنوعی روابط‌عمومی در عمل» منتشر شد