درباره شارا | تماس | جستجوی پیشرفته | پیوندها | موبایل | RSS
 خانه    تازه ها    پایگاه اخبار    پایگاه اندیشه    پایگاه کتاب    پایگاه اطلاعات    پایگاه بین الملل    پایگاه چندرسانه ای    پایگاه امکانات  
چهارشنبه، 26 اردیبهشت 1403 - 13:37   

فراخوان دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی

  فراخوان دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی


ادامه ادامه مطلب یک

۷ اصل حمایتی در روابط

  ۷ اصل حمایتی در روابط


ادامه ادامه مطلب دو

برنامه‌های انجمن متخصصان روابط‌عمومی به مناسبت روز روابط‌عمومی

  برنامه‌های انجمن متخصصان روابط‌عمومی به مناسبت روز روابط‌عمومی


ادامه ادامه مطلب سه

فناوری، پایان شکست فتوشاپ

  فناوری، پایان شکست فتوشاپ


ادامه ادامه مطلب چهار

   آخرین مطالب روابط عمومی  
  ضرورت گذر از ارتباطات سنتی و حرکت به سمت اطلاع‌رسانی نوین
  چشم‌انداز روابط‌عمومی در ایران: امید یا چالش؟
  پایگاه و جایگاه روابط‌عمومی در ایران
  ۲۷ اردیبهشت روز ملی ارتباطات و روابط‌عمومی
  نقش روابط‌عمومی در جهش تولید با مشارکت مردم
  بیانیه انجمن متخصصان روابط‌عمومی به مناسبت روز ملی ارتباطات و روابط‌عمومی
  درک جعل عمیق و راه‌های مقابله با آن
  قانون کارما: هر چه بکاریم همان را درو می‌کنیم
  هفت اشتباه زبان بدن
  برندسازی کارفرمایی برای استارتاپ ها
ادامه آخرین مطالب روابط عمومی
- اندازه متن: + -  کد خبر: 28864صفحه نخست » آخرین رویدادهای روابط عمومیچهارشنبه، 16 فروردین 1396 - 05:58
برای پنجمین بار؛
مسئول روابط عمومی تبلیغات اسلامی الیگودرز مقام اول ادارات لرستان را کسب کرد
سجاد مرادی مسئول روابط عمومی تبلیغات اسلامی الیگودرز از ابتدای سال 91 تا 95 بصورت متوالی در بین ادارات تبلیغات اسلامی استان لرستان مقام نخست را کسب کرد.
  

شبکه اطلاع رسانی روابط عمومی ایران (شارا)، حجت الاسلام محمد محمودی، رئیس اداره تبلیغات اسلامی شهرستان الیگودرز با بیان مطالبی در خصوص اهمیت نقش روابط عمومی در ادارات، گفت: روابط عمومیها به دلیل جایگاه راهبردی زیربنایی خود می توانند ادارات را در همگامی با پیشرفت و تحولات یاری دهند، چرا که روابط عمومی یک واحد پویای سازمانی است که هیچ­گاه در آن سکون و تعطیلی وجود ندارد.

 

وی افزود: روابط عمومی، هنر و علم اجتماعی است که درون و برون هر سازمان را به هم پیوند می­ دهد و حافظ منافع دستگاه مربوطه و مردمی است که با آن سر و کار دارند ولی متأسفانه امروزه به نظر می رسد که معیارهای قالب در جامعه ما بی ­توجهی به ارزش های نهفته در کار روابط عمومی هاست به طوری که این امر باعث شده در بسیاری از سازمان­ها، بخش روابط عمومی مبدل به بخش تبلیغات سازمان شود و کمتر به مفاهیم و ارتباطات دوسویه بپردازد.

 

حجت الاسلام محمودی در ادامه بیان کرد: بی شک یک سازمان و یا یک اداره نمی تواند خود را نهادی بی ارتباط فرض نماید و از تکنولوژی و آوردههای آن بی­نیاز و با آن بیگانه باشد، لذا روابط عمومی باید بر محور تفکر و مشارکت مداری و با نواندیشی، نوگرایی، ابتکار و خلاقیت مستمر عجین شود و خود را با تحولات و پاسخگویی مرتب به افکار عمومی منطبق و هماهنگ سازد تا بتواند در راستای کمک به اثربخشی سازمان مربوطه مؤثر عمل نماید.

 

وی در پایان ضمن تقدیر از سجاد مرادی، مسئول روابط عمومی اداره تبلیغات اسلامی شهرستان الیگودرز، خبر داد: در این راستا با توجه به ارزیابی های به عمل آمده توسط اداره کل تبلیغات اسلامی استان لرستان، روابط عمومی اداره تبلیغات اسلامی شهرستان الیگودرز از ابتدای سال 1391 تا سال 1395 هرماه به صورت متوالی موفق به کسب رتبه اول روابط عمومی در بین ادارات تبلیغات اسلامی شهرستان های تابعه استان لرستان شده است.

 

منبع: سفیر افلاک

   
  

اضافه نمودن به: Share/Save/Bookmark

نظر شما:
نام:
پست الکترونیکی:
نظر
 
  کد امنیتی:
 
   پربیننده ترین مطالب روابط عمومی  

  ۷ اصل حمایتی در روابط


  درک جعل عمیق و راه‌های مقابله با آن


  4 نکته برای ایجاد برندسازی کارفرمایی استارتاپ شما


  گاهی به چیزی فراتر از نیازهای جسمانی توجه کن


  چالش‌های پوشش خبری و راهکارهای رفع آن


  هفت اشتباه زبان بدن


  قانون کارما: هر چه بکاریم همان را درو می‌کنیم


  برندسازی کارفرمایی برای استارتاپ ها


  چند نکته در مورد بهترین راه برای نوشتن بیانیه مطبوعاتی


  چرا «روز ملی ارتباطات و روابط عمومی» و «روز جهانی ارتباطات و جامعه اطلاعاتی» از تقویم رسمی کشور حذف شد؟


 
 
 
مقالات
گفتگو
گزارش
آموزش
جهان روابط عمومی
مدیریت
رویدادها
روابط عمومی ایران
کتابخانه
تازه های شبکه
آخرین رویدادها
فن آوری های نو
تبلیغات و بازاریابی
ایده های برتر
بادپخش صوتی
گزارش تصویری
پیشنهادهای کاربران
اخبار بانک و بیمه
نیازمندی ها
خدمات
خبرنگار افتخاری
بخش اعضا
دانلود کتاب
پیوندها
جستجوی پیشرفته
موبایل
آر اس اس
بخشنامه ها
پیشکسوتان
لوح های سپاس
پیام های تسلیت
مناسبت ها
جملات حکیمانه
پایان نامه ها
درباره شارا
تماس با ما
Shara English
Public Relation
Social Media
Marketing
Events
Mobile
Content
Iran Pr
About Us - Contact US - Search
استفاده از مطالب این سایت با درج منبع مجاز است
تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به شارا است
info@shara.ir
  خبر فوری: معرفی کتاب «هوش مصنوعی روابط‌عمومی در عمل» منتشر شد