درباره شارا | تماس | جستجوی پیشرفته | پیوندها | موبایل | RSS
 خانه    تازه ها    پایگاه اخبار    پایگاه اندیشه    پایگاه کتاب    پایگاه اطلاعات    پایگاه بین الملل    پایگاه چندرسانه ای    پایگاه امکانات  
دوشنبه، 21 خرداد 1403 - 02:23   

برنامه‌های دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی اعلام شد

  برنامه‌های دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی اعلام شد


ادامه ادامه مطلب یک

چت‌جی‌پی‌تی اکنون در جعل کردن احساسات و رفتار انسانی بهتر از همیشه است

  چت‌جی‌پی‌تی اکنون در جعل کردن احساسات و رفتار انسانی بهتر از همیشه است


ادامه ادامه مطلب دو

60 درصد از پاسخ‌های مدل کپی لیکس حاوی سرقت ادبی است

  60 درصد از پاسخ‌های مدل کپی لیکس حاوی سرقت ادبی است


ادامه ادامه مطلب سه

اعترافات پاتریک براون در مورد دستکاری تحقیقات آب‌وهوایی

  اعترافات پاتریک براون در مورد دستکاری تحقیقات آب‌وهوایی


ادامه ادامه مطلب چهار

   آخرین مطالب روابط عمومی  
  شماره 67 فصلنامه کارگزار روابط‌عمومی منتشر می‌شود
  پایان عصر جستجوی سنتی؟ رسانه‌های اجتماعی به دروازه اصلی اطلاعات تبدیل می‌شوند
  برنامه‌های دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی نهایی شد
  برنامه‌های دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی اعلام شد
  نگاهی به بحث داغ در اجلاس هوش مصنوعی نیویورک
  استراتژی‌هایی برای ایجاد توسعه رهبری با بودجه محدود
  چالش روابط‌عمومی: غلبه بر چالش‌های بودجه
  واشنگتن پست در آستانه پذیرش تاریکی است
  تعامل و روابط انسانی در دنیای هوش مصنوعی: اصالت در روابط‌عمومی
  ۸ نشانه زبان بدن که نشان می‌دهد کسی همیشه نیاز به کنترل دارد
ادامه آخرین مطالب روابط عمومی
- اندازه متن: + -  کد خبر: 28864صفحه نخست » آخرین رویدادهای روابط عمومیچهارشنبه، 16 فروردین 1396 - 09:52
برای پنجمین بار؛
مسئول روابط عمومی تبلیغات اسلامی الیگودرز مقام اول ادارات لرستان را کسب کرد
سجاد مرادی مسئول روابط عمومی تبلیغات اسلامی الیگودرز از ابتدای سال 91 تا 95 بصورت متوالی در بین ادارات تبلیغات اسلامی استان لرستان مقام نخست را کسب کرد.
  

شبکه اطلاع رسانی روابط عمومی ایران (شارا)، حجت الاسلام محمد محمودی، رئیس اداره تبلیغات اسلامی شهرستان الیگودرز با بیان مطالبی در خصوص اهمیت نقش روابط عمومی در ادارات، گفت: روابط عمومیها به دلیل جایگاه راهبردی زیربنایی خود می توانند ادارات را در همگامی با پیشرفت و تحولات یاری دهند، چرا که روابط عمومی یک واحد پویای سازمانی است که هیچ­گاه در آن سکون و تعطیلی وجود ندارد.

 

وی افزود: روابط عمومی، هنر و علم اجتماعی است که درون و برون هر سازمان را به هم پیوند می­ دهد و حافظ منافع دستگاه مربوطه و مردمی است که با آن سر و کار دارند ولی متأسفانه امروزه به نظر می رسد که معیارهای قالب در جامعه ما بی ­توجهی به ارزش های نهفته در کار روابط عمومی هاست به طوری که این امر باعث شده در بسیاری از سازمان­ها، بخش روابط عمومی مبدل به بخش تبلیغات سازمان شود و کمتر به مفاهیم و ارتباطات دوسویه بپردازد.

 

حجت الاسلام محمودی در ادامه بیان کرد: بی شک یک سازمان و یا یک اداره نمی تواند خود را نهادی بی ارتباط فرض نماید و از تکنولوژی و آوردههای آن بی­نیاز و با آن بیگانه باشد، لذا روابط عمومی باید بر محور تفکر و مشارکت مداری و با نواندیشی، نوگرایی، ابتکار و خلاقیت مستمر عجین شود و خود را با تحولات و پاسخگویی مرتب به افکار عمومی منطبق و هماهنگ سازد تا بتواند در راستای کمک به اثربخشی سازمان مربوطه مؤثر عمل نماید.

 

وی در پایان ضمن تقدیر از سجاد مرادی، مسئول روابط عمومی اداره تبلیغات اسلامی شهرستان الیگودرز، خبر داد: در این راستا با توجه به ارزیابی های به عمل آمده توسط اداره کل تبلیغات اسلامی استان لرستان، روابط عمومی اداره تبلیغات اسلامی شهرستان الیگودرز از ابتدای سال 1391 تا سال 1395 هرماه به صورت متوالی موفق به کسب رتبه اول روابط عمومی در بین ادارات تبلیغات اسلامی شهرستان های تابعه استان لرستان شده است.

 

منبع: سفیر افلاک

   
  

اضافه نمودن به: Share/Save/Bookmark

نظر شما:
نام:
پست الکترونیکی:
نظر
 
  کد امنیتی:
 
   پربیننده ترین مطالب روابط عمومی  

  برنامه‌های دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی اعلام شد


  برنامه‌های دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی نهایی شد


  تحریم: یک توافق، نه یک تاکتیک تبلیغاتی در روابط‌عمومی دیجیتال


  چرا دیده شدن مدیر عامل هنوز مهم است؟


  متاورس مک دونالد در سنگاپور به نمایش درآمد


  دهمین کنفرانس روابط‌عمومی و صنعت برگزار می‌شود


  چرا رهبران بزرگ همیشه مهربان هستند - اما همیشه خوب نیستند


  اینفلوئنسر نیجریه‌ای: «آفریقا در غرب روابط‌عمومی ندارد»


  برنامه تقدیر از 3 استاد پیشکسوت علوم انسانی


  دولت بایدن به دنبال اطلاعاتی در مورد نحوه استفاده وال استریت از هوش مصنوعی است


 
 
 
مقالات
گفتگو
گزارش
آموزش
جهان روابط عمومی
مدیریت
رویدادها
روابط عمومی ایران
کتابخانه
تازه های شبکه
آخرین رویدادها
فن آوری های نو
تبلیغات و بازاریابی
ایده های برتر
بادپخش صوتی
گزارش تصویری
پیشنهادهای کاربران
اخبار بانک و بیمه
نیازمندی ها
خدمات
خبرنگار افتخاری
بخش اعضا
دانلود کتاب
پیوندها
جستجوی پیشرفته
موبایل
آر اس اس
بخشنامه ها
پیشکسوتان
لوح های سپاس
پیام های تسلیت
مناسبت ها
جملات حکیمانه
پایان نامه ها
درباره شارا
تماس با ما
Shara English
Public Relation
Social Media
Marketing
Events
Mobile
Content
Iran Pr
About Us - Contact US - Search
استفاده از مطالب این سایت با درج منبع مجاز است
تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به شارا است
info@shara.ir
  خبر فوری: معرفی کتاب «هوش مصنوعی روابط‌عمومی در عمل» منتشر شد