درباره شارا | تماس | جستجوی پیشرفته | پیوندها | موبایل | RSS
 خانه    تازه ها    پایگاه اخبار    پایگاه اندیشه    پایگاه کتاب    پایگاه اطلاعات    پایگاه بین الملل    پایگاه چندرسانه ای    پایگاه امکانات  
یکشنبه، 13 خرداد 1403 - 13:07   

فراخوان دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی

  فراخوان دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی


ادامه ادامه مطلب یک

آرشیو اینترنت تحت حملات دیداس قرار گرفته است: چه خبر و چه باید کرد؟

  آرشیو اینترنت تحت حملات دیداس قرار گرفته است: چه خبر و چه باید کرد؟


ادامه ادامه مطلب دو

نقشه برداری از آگاهی انسان: مطالعه‌ای پیشگامانه

  نقشه برداری از آگاهی انسان: مطالعه‌ای پیشگامانه


ادامه ادامه مطلب سه

5 اشتباه روابط‌عمومی که استارت‌آپ‌های هوش مصنوعی باید از آن اجتناب کنند

  5 اشتباه روابط‌عمومی که استارت‌آپ‌های هوش مصنوعی باید از آن اجتناب کنند


ادامه ادامه مطلب چهار

   آخرین مطالب روابط عمومی  
  ذهن‌های متصل، ارتباطات قدرتمند: رهبری روابط‌عمومی در عصر تحولات
  انتخابات هیات رئیسه شورای هماهنگی روابط‌‌عمومی‌های استان کرمانشاه برگزار شد
  بازگشت به رفت‌وآمد: چه چیزی تغییر کرده است؟
  ظهور معیارهای تبلیغات تجارت الکترونیک
  نکات کلیدی و مباحث برجسته دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی
  ما تمام چیزی که نیاز داریم عشق است: چگونه فرهنگ و شخصیت، حلقه‌های دوستی ما را شکل می‌دهند
  چالش‌های مشارکت مسئولانه در سیاست عمومی
  آیا هدفون‌هایی که صدا‌ی اطراف را حذف می‌کنند مضرند؟
  روابط‌عمومی: فراتر از بازاریابی و روابط انسانی
  رسانه‌های اجتماعی و قانون: هشداری برای برندها و تولیدکنندگان محتوا
ادامه آخرین مطالب روابط عمومی
- اندازه متن: + -  کد خبر: 28796صفحه نخست » شنبه، 12 فروردین 1396 - 18:14
شرکت روابط عمومی وبر شاندویک
شرکت روابط عمومی وبر شاندویک (Weber Shandwick) یکی از شرکت‌های جهانی پیشرو در روابط عمومی است که دفتر مرکزی آن در شهر نیویورک قرار دارد. این شرکت در سال 2001 تاسیس شده و دارای 300 کارمند است و علاوه بر آمریکا، در اروپا و آسیا نیز فعالیت می کند.
  

شبکه اطلاع رسانی روابط عمومی ایران (شارا)- شرکت روابط عمومی وبر شاندویک (Weber Shandwick) یکی از شرکت‌های جهانی پیشرو در روابط عمومی است که دفتر مرکزی آن در شهر نیویورک قرار دارد. این شرکت در سال 2001 تاسیس شده و دارای 300 کارمند است و علاوه بر آمریکا، در اروپا و آسیا نیز فعالیت می کند.

قرارداد این شرکت با دولت مصر که در سال 2017 و به منظور بهبود تصویر مصر در آمریکا انجام شده یکی از بحث برانگیزترین قراردادهای این شرکت است چراکه 34 هزار شهروند مصری در زندان‌های این کشور محبوس هستند و مورد شکنجه قرار گرفته‌اند.

به گزارش ایسنا، به نوشته روزنامه گاردین، در گزارش عفو بین الملل آمده است که کودکان 14 ساله، دانشجویان، فعالان سیاسی و معترضان در جریان حمله نیروهای امنیتی به منازل شان ناپدید شده‌اند. بسیاری از آنها برای چندین ماه در بازداشت بوده و چشم ها و دست هایشان بسته بوده است.

بسیاری از افراد ناپدید شده از حامیان اخوان المسلمین و محمد مرسی،‌ رییس جمهوری منتخب مصر هستند که در ژوئیه 2013 با کودتای نظامی از کار برکنار شد و جایش را ژنرال عبدالفتاح السیسی گرفت.

همچنین آژانس تبلیغاتی گروه اینتر پابلیک (IPG‌) یکی از مهم‌ترین و موفق‌ترین شرکت‌های تبلیغاتی حال حاضر جهان است، به طوری که در بیش از ۱۰۰کشور جهان مشغول به فعالیت بوده و چیزی بیش از ۴۹هزار کارمند دارد. همچنین دفتر مرکزی این شرکت در نیویورک واقع شده و اکثر شرکت‌های تولیدکننده در آمریکا از طریق این گروه تبلیغاتی محصولات خود را به جهان می‌شناسانند.‌

 

تارنما: http://webershandwick.de/

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

   
  

اضافه نمودن به: Share/Save/Bookmark

نظر شما:
نام:
پست الکترونیکی:
نظر
 
  کد امنیتی:
 
   پربیننده ترین مطالب روابط عمومی  

  چگونه روابط حرفه‌ای معنادار ایجاد کنیم


  رئیس عزیز، شما جلسات زیادی برگزار می‌کنید - بهترین تیم‌ها جلسات کمتری دارند


  5 اشتباه روابط‌عمومی که استارت‌آپ‌های هوش مصنوعی باید از آن اجتناب کنند


  چرا شرکت در دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی و بیست‌وسومین دوره جوایز طلایی صنعت روابط‌عمومی ایران مهم است؟


  پدیده تکنوفرهنگ و استحاله فرهنگ


  مهم‌ترین مباحث برجسته دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی


  نشت اسناد داخلی گوگل جزئیات عملکرد الگوریتم رتبه‌بندی را آشکار می‌کند


  رهبران موثر ارزش‌ها را بیان می‌کنند - و بر اساس آنها زندگی می‌کنند


  جلسه فوق محرمانه ای در مادرید با حضور مدیران اجرایی گوگل دیپ مایند، آنتروپیک و هوش مصنوعی مایکروسافت آغاز می‌شود


  نقشه برداری از آگاهی انسان: مطالعه‌ای پیشگامانه


 
 
 
مقالات
گفتگو
گزارش
آموزش
جهان روابط عمومی
مدیریت
رویدادها
روابط عمومی ایران
کتابخانه
تازه های شبکه
آخرین رویدادها
فن آوری های نو
تبلیغات و بازاریابی
ایده های برتر
بادپخش صوتی
گزارش تصویری
پیشنهادهای کاربران
اخبار بانک و بیمه
نیازمندی ها
خدمات
خبرنگار افتخاری
بخش اعضا
دانلود کتاب
پیوندها
جستجوی پیشرفته
موبایل
آر اس اس
بخشنامه ها
پیشکسوتان
لوح های سپاس
پیام های تسلیت
مناسبت ها
جملات حکیمانه
پایان نامه ها
درباره شارا
تماس با ما
Shara English
Public Relation
Social Media
Marketing
Events
Mobile
Content
Iran Pr
About Us - Contact US - Search
استفاده از مطالب این سایت با درج منبع مجاز است
تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به شارا است
info@shara.ir
  خبر فوری: معرفی کتاب «هوش مصنوعی روابط‌عمومی در عمل» منتشر شد