درباره شارا | تماس | جستجوی پیشرفته | پیوندها | موبایل | RSS
 خانه    تازه ها    پایگاه اخبار    پایگاه اندیشه    پایگاه کتاب    پایگاه اطلاعات    پایگاه بین الملل    پایگاه چندرسانه ای    پایگاه امکانات  
پنجشنبه، 10 خرداد 1403 - 15:50   

فراخوان دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی

  فراخوان دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی


ادامه ادامه مطلب یک

گوگل در تلاشی برای خرید هاب‌اسپات در بزرگترین معامله خود، مایکروسافت را به چالش می‌کشد

  گوگل در تلاشی برای خرید هاب‌اسپات در بزرگترین معامله خود، مایکروسافت را به چالش می‌کشد


ادامه ادامه مطلب دو

ربات‌ها در استارباکس ناور 1784: 100 ربات به مشتریان خدمات ارائه می‌دهند

  ربات‌ها در استارباکس ناور 1784: 100 ربات به مشتریان خدمات ارائه می‌دهند


ادامه ادامه مطلب سه

زندگی شاد بدون رسانه‌های اجتماعی

  زندگی شاد بدون رسانه‌های اجتماعی


ادامه ادامه مطلب چهار

   آخرین مطالب روابط عمومی  
  استراتژی‌های روابط‌عمومی برای رسیدن به نسل Z
  چگونه یک برند شخصی قوی بسازیم: نکات کلیدی از کارشناسان
  آنچه در مورد اطلاعات نادرست به شما می‌گویند را باور نکنید
  نرخ تبدیل آزمایش رایگان چقدر است؟
  اپل هوش مصنوعی مولد را به ایموجی‌ها اضافه می‌کند: چه معنایی دارد؟
  کانوا: ابزارهای طراحی خود را برای تسلط بر فضای کاری حرفه‌ای ارتقا می‌دهد
  زندگی شاد بدون رسانه‌های اجتماعی
  مرتبه استادی، عنوانی که برازنده او بود
  مرتبه استادی، عنوانی که برازنده او بود
  هنر جنگ روابط‌عمومی
ادامه آخرین مطالب روابط عمومی
- اندازه متن: + -  کد خبر: 28691صفحه نخست » جهان روابط عمومیسه شنبه، 24 اسفند 1395 - 07:39
جدیدترین کتاب راهنمای ارزیابی و اندازه گیری تأثیر روابط عمومی
جدیدترین کتاب راهنمای ارزیابی، شامل سنجش و ارزیابی نرخ بازگشت سرمایه رسانه های اجتماعی، تعهد شغلی و ارائه نتایج به رهبران ارشد می باشد.
  

شبکه اطلاع رسانی روابط عمومی ایران (شارا)-  جدیدترین کتاب راهنمای ارزیابی، شامل سنجش و ارزیابی نرخ بازگشت سرمایه رسانه های اجتماعی، تعهد شغلی و ارائه نتایج به رهبران ارشد می باشد.


به گزارش گروه ترجمه شارا به نقل از پی آر نیوز، در جدیدترین کتاب راهنمای ارزیابی، همکارانی از انتشارات Paine، Edelman، PRIME Research ، Adobe ، Food for the Hungry ، و دانشگاه Penn State University، به ارائه تازه ترین و هوشمندانه ترین ایده ها برای ارزیابی (اندازه گیری) تأثیر روابط عمومی و همسو نمودن تلاش های شما با اهداف کلیدی کسب و کار و شاخص های عملکردی، از آگاهی تا احساس و ادراک، از نفوذ و حمایت تا عمل و مشارکت، پرداخته اند.

 

این راهنمای ارزیابی، درک 360 درجه ای از چگونگی بهره برداری از بهترین ابزارها و تاکتیک های اندازه گیری به منظور ارزیابی و تعیین کمیت نرخ بازگشت سرمایه گذاری در روابط عمومی، فراهم می کند.


فصول کتاب راهنمای ارزیابی عبارتند از:
وضعیت ارزیابی روابط عمومی
همسوسازی روابط عمومی با اهداف کسب و کار
چگونگی ارزیابی نرخ بازگشت سرمایه گذاری (ROI) در رسانه های اجتماعی
مدیریت شهرت و اعتبار
ارزیابی تعهد شغلی
ارائه ارزیابی به رهبران ارشد
داده ها، داشبوردها و ابزارها
منابع ارزیابی
 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

   
  

اضافه نمودن به: Share/Save/Bookmark

نظر شما:
نام:
پست الکترونیکی:
نظر
 
  کد امنیتی:
 
   پربیننده ترین مطالب روابط عمومی  

  ربات‌ها در استارباکس ناور 1784: 100 ربات به مشتریان خدمات ارائه می‌دهند


  ارزشیابی ارتباطات: یک چک‌لیست برای سنجش ارتباطات


  هنر جنگ روابط‌عمومی


  مرتبه استادی، عنوانی که برازنده او بود


  زندگی شاد بدون رسانه‌های اجتماعی


  اپل هوش مصنوعی مولد را به ایموجی‌ها اضافه می‌کند: چه معنایی دارد؟


  چرا بسیاری از مدیران قادر به رهبری موثر نیستند؟


  چگونه روزنامه‌نگاران و متخصصان روابط‌عمومی می‌توانند برای تقویت صداهای مختلف با یکدیگر همکاری کنند


  اطلاع‌رسانی پولی: چالش‌ها و فرصت‌ها


  کانوا: ابزارهای طراحی خود را برای تسلط بر فضای کاری حرفه‌ای ارتقا می‌دهد


 
 
 
مقالات
گفتگو
گزارش
آموزش
جهان روابط عمومی
مدیریت
رویدادها
روابط عمومی ایران
کتابخانه
تازه های شبکه
آخرین رویدادها
فن آوری های نو
تبلیغات و بازاریابی
ایده های برتر
بادپخش صوتی
گزارش تصویری
پیشنهادهای کاربران
اخبار بانک و بیمه
نیازمندی ها
خدمات
خبرنگار افتخاری
بخش اعضا
دانلود کتاب
پیوندها
جستجوی پیشرفته
موبایل
آر اس اس
بخشنامه ها
پیشکسوتان
لوح های سپاس
پیام های تسلیت
مناسبت ها
جملات حکیمانه
پایان نامه ها
درباره شارا
تماس با ما
Shara English
Public Relation
Social Media
Marketing
Events
Mobile
Content
Iran Pr
About Us - Contact US - Search
استفاده از مطالب این سایت با درج منبع مجاز است
تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به شارا است
info@shara.ir
  خبر فوری: معرفی کتاب «هوش مصنوعی روابط‌عمومی در عمل» منتشر شد