درباره شارا | تماس | جستجوی پیشرفته | پیوندها | موبایل | RSS
 خانه    تازه ها    پایگاه اخبار    پایگاه اندیشه    پایگاه کتاب    پایگاه اطلاعات    پایگاه بین الملل    پایگاه چندرسانه ای    پایگاه امکانات  
چهارشنبه، 26 اردیبهشت 1403 - 23:52   

فراخوان دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی

  فراخوان دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی


ادامه ادامه مطلب یک

۷ اصل حمایتی در روابط

  ۷ اصل حمایتی در روابط


ادامه ادامه مطلب دو

برنامه‌های انجمن متخصصان روابط‌عمومی به مناسبت روز روابط‌عمومی

  برنامه‌های انجمن متخصصان روابط‌عمومی به مناسبت روز روابط‌عمومی


ادامه ادامه مطلب سه

فناوری، پایان شکست فتوشاپ

  فناوری، پایان شکست فتوشاپ


ادامه ادامه مطلب چهار

   آخرین مطالب روابط عمومی  
  ضرورت گذر از ارتباطات سنتی و حرکت به سمت اطلاع‌رسانی نوین
  چشم‌انداز روابط‌عمومی در ایران: امید یا چالش؟
  پایگاه و جایگاه روابط‌عمومی در ایران
  ۲۷ اردیبهشت روز ملی ارتباطات و روابط‌عمومی
  نقش روابط‌عمومی در جهش تولید با مشارکت مردم
  بیانیه انجمن متخصصان روابط‌عمومی به مناسبت روز ملی ارتباطات و روابط‌عمومی
  درک جعل عمیق و راه‌های مقابله با آن
  قانون کارما: هر چه بکاریم همان را درو می‌کنیم
  هفت اشتباه زبان بدن
  برندسازی کارفرمایی برای استارتاپ ها
ادامه آخرین مطالب روابط عمومی
- اندازه متن: + -  کد خبر: 28691صفحه نخست » جهان روابط عمومیسه شنبه، 24 اسفند 1395 - 03:45
جدیدترین کتاب راهنمای ارزیابی و اندازه گیری تأثیر روابط عمومی
جدیدترین کتاب راهنمای ارزیابی، شامل سنجش و ارزیابی نرخ بازگشت سرمایه رسانه های اجتماعی، تعهد شغلی و ارائه نتایج به رهبران ارشد می باشد.
  

شبکه اطلاع رسانی روابط عمومی ایران (شارا)-  جدیدترین کتاب راهنمای ارزیابی، شامل سنجش و ارزیابی نرخ بازگشت سرمایه رسانه های اجتماعی، تعهد شغلی و ارائه نتایج به رهبران ارشد می باشد.


به گزارش گروه ترجمه شارا به نقل از پی آر نیوز، در جدیدترین کتاب راهنمای ارزیابی، همکارانی از انتشارات Paine، Edelman، PRIME Research ، Adobe ، Food for the Hungry ، و دانشگاه Penn State University، به ارائه تازه ترین و هوشمندانه ترین ایده ها برای ارزیابی (اندازه گیری) تأثیر روابط عمومی و همسو نمودن تلاش های شما با اهداف کلیدی کسب و کار و شاخص های عملکردی، از آگاهی تا احساس و ادراک، از نفوذ و حمایت تا عمل و مشارکت، پرداخته اند.

 

این راهنمای ارزیابی، درک 360 درجه ای از چگونگی بهره برداری از بهترین ابزارها و تاکتیک های اندازه گیری به منظور ارزیابی و تعیین کمیت نرخ بازگشت سرمایه گذاری در روابط عمومی، فراهم می کند.


فصول کتاب راهنمای ارزیابی عبارتند از:
وضعیت ارزیابی روابط عمومی
همسوسازی روابط عمومی با اهداف کسب و کار
چگونگی ارزیابی نرخ بازگشت سرمایه گذاری (ROI) در رسانه های اجتماعی
مدیریت شهرت و اعتبار
ارزیابی تعهد شغلی
ارائه ارزیابی به رهبران ارشد
داده ها، داشبوردها و ابزارها
منابع ارزیابی
 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

   
  

اضافه نمودن به: Share/Save/Bookmark

نظر شما:
نام:
پست الکترونیکی:
نظر
 
  کد امنیتی:
 
   پربیننده ترین مطالب روابط عمومی  

  ۷ اصل حمایتی در روابط


  درک جعل عمیق و راه‌های مقابله با آن


  4 نکته برای ایجاد برندسازی کارفرمایی استارتاپ شما


  گاهی به چیزی فراتر از نیازهای جسمانی توجه کن


  هفت اشتباه زبان بدن


  چالش‌های پوشش خبری و راهکارهای رفع آن


  قانون کارما: هر چه بکاریم همان را درو می‌کنیم


  برندسازی کارفرمایی برای استارتاپ ها


  چند نکته در مورد بهترین راه برای نوشتن بیانیه مطبوعاتی


  چرا «روز ملی ارتباطات و روابط عمومی» و «روز جهانی ارتباطات و جامعه اطلاعاتی» از تقویم رسمی کشور حذف شد؟


 
 
 
مقالات
گفتگو
گزارش
آموزش
جهان روابط عمومی
مدیریت
رویدادها
روابط عمومی ایران
کتابخانه
تازه های شبکه
آخرین رویدادها
فن آوری های نو
تبلیغات و بازاریابی
ایده های برتر
بادپخش صوتی
گزارش تصویری
پیشنهادهای کاربران
اخبار بانک و بیمه
نیازمندی ها
خدمات
خبرنگار افتخاری
بخش اعضا
دانلود کتاب
پیوندها
جستجوی پیشرفته
موبایل
آر اس اس
بخشنامه ها
پیشکسوتان
لوح های سپاس
پیام های تسلیت
مناسبت ها
جملات حکیمانه
پایان نامه ها
درباره شارا
تماس با ما
Shara English
Public Relation
Social Media
Marketing
Events
Mobile
Content
Iran Pr
About Us - Contact US - Search
استفاده از مطالب این سایت با درج منبع مجاز است
تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به شارا است
info@shara.ir
  خبر فوری: معرفی کتاب «هوش مصنوعی روابط‌عمومی در عمل» منتشر شد