درباره شارا | تماس | جستجوی پیشرفته | پیوندها | موبایل | RSS
 خانه    تازه ها    پایگاه اخبار    پایگاه اندیشه    پایگاه کتاب    پایگاه اطلاعات    پایگاه بین الملل    پایگاه چندرسانه ای    پایگاه امکانات  
پنجشنبه، 27 اردیبهشت 1403 - 22:17   

فراخوان دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی

  فراخوان دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی


ادامه ادامه مطلب یک

۷ اصل حمایتی در روابط

  ۷ اصل حمایتی در روابط


ادامه ادامه مطلب دو

چرا نوشتن با دست برای تفکر و یادگیری بهتر از تایپ کردن است؟

  چرا نوشتن با دست برای تفکر و یادگیری بهتر از تایپ کردن است؟


ادامه ادامه مطلب سه

فناوری، پایان شکست فتوشاپ

  فناوری، پایان شکست فتوشاپ


ادامه ادامه مطلب چهار

   آخرین مطالب روابط عمومی  
  برگزاری بوت‌کمپ تحول در روابط‌عمومی صنایع با استفاده از هوش مصنوعی در تبریز
  وزیر علوم خطاب به روابط‌عمومی دانشگاه‌ها؛ قبل از بحرانی شدن اعتراضات دانشجویی اطلاع‌رسانی کنید
  دو بال پرواز برای موفقیت کسب‌وکارها
  روابط‌عمومی در ایران؛ مصائب و چشم‌انداز
  چرا نوشتن با دست برای تفکر و یادگیری بهتر از تایپ کردن است؟
  گوگل از آینده هوش مصنوعی رونمایی کرد
  پیام مدیرکل روابط‌عمومی سازمان تات به مناسبت روز ارتباطات و روابط‌عمومی
  روز روابط‌عمومی مبارک
  مدیریت بحران و شش مولفه اساسی آن
  قدرت گوش دادن فعال
ادامه آخرین مطالب روابط عمومی
- اندازه متن: + -  کد خبر: 28675صفحه نخست » دوشنبه، 23 اسفند 1395 - 07:57
تاکید دولت بر تقویت ارتباطات رسانه‌ای
معاون مطبوعاتی وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی گفت: تقویت دیپلماسی رسانه‌ای از اولویت‌های دولت محسوب می‌شود.
  

شبکه اطلاع رسانی روابط عمومی ایران (شارا)، حسین انتظامی در دیدار با هیات رسانه‌ای کشور عمان، حضور گروه‌های مختلف رسانه‌ای در ایران را ارزشمند دانست و گفت: تاکید دولت بر تقویت ارتباطات رسانه‌ای است؛ چراکه از این طریق، شناخت و ارتباط ملت‌ها با همدیگر، تعمیق می‌یابد و به توسعه رابطه دوجانبه می‌انجامد .

او با اشاره به تلاش‌هایی در جهت ایجاد ایران‌هراسی، نقش رسانه‌ها به ویژه رسانه‌های کشورهای اسلامی در بیان واقعیات ایران را کلیدی ارزیابی و تصریح کرد: روزنامه‌نگاران و رسانه‌ها نقش محوری در به تصویر کشیدن واقعیات موجود در ایران و انعکاس آن در منطقه و جهان دارند .

انتظامی با اشاره به روابط دیرینه و مثبت دو کشور و نقش قابل توجه مسقط در معادلات منطقه‌ای و پرونده هسته‌ای، از رفت و آمدهای رسانه‌ای میان دو کشور استقبال کرد و آن را مایه تقویت روابط و تحکیم مناسبات دانست و گفت: برقراری روابط صنفی متقابل، از پایه‌های دیپلماسی رسانه‌ای است که به توسعه روابط کشورها کمک می‌کند .

معاون مطبوعاتی وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی در ادامه سخنانش ضمن ارائه گزارشی درباره تعداد و تنوع رسانه‌ها در کشور، مبانی قانون مطبوعات در حقوق مطبوعات را نیز تشریح کرد .

او همچنین درباره فرایند رسیدگی به تخلفات رسانه‌ها در ایران گفت: در قانون مطبوعات کشورمان ١٢ مورد به‌ عنوان مواردی که جزو محدودیت‌های مطبوعات است، وجود دارد و هیأتی ٧ نفره متشکل از نمایندگان قوای سه‌گانه، نهادهای علمی و فرادستگاهی و همچنین نماینده مطبوعات، مسئول نظارت بر اجرای این قانون هستند .

اعضای هیات رسانه‌ای کشور عمان نیز در این دیدار، ضمن اشاره به دیدارها و بازدیدهایی که در روزهای گذشته داشتند، از حضور در ایران ابراز خرسندی کردند .

استقبال از افزایش روابط فرهنگی دو کشور به ویژه در حوزه‌های فرهنگی، تقویت روابط رسانه‌ای میان دو کشور، استفاده از تجربیات رسانه‌ای در ابعاد منطقه‌ای و بین‌المللی،  تأسیس دفتر نمایندگی تلویزیون عمان و ابراز خوشوقتی از موفقیت‌های جمهوری اسلامی ایران در ابعاد مختلف منطقه‌ای و بین‌المللی از جمله مباحثی بود که توسط هیات رسانه‌ای عمان مطرح شد .

قیس بن ابراهیم بن عبدالله (سردبیر عربی خبرگزاری عمان)، خالد بن حمد بن سیف (سردبیر روزنامه عمان) و عبدالله بن سالم بن خنفور (سردبیر روزنامه انگلیسی عمان آبزرور) به همراه گوینده، تصویربردار و صدابردار رادیو و تلویزیون عمان و عکاس خبرگزاری عمان، هیأت رسانه‌ای این کشور را تشکیل می‌دهند که به ایران آمده‌اند

 

منبع: روابط عمومی معاونت مطبوعاتی

   
  

اضافه نمودن به: Share/Save/Bookmark

نظر شما:
نام:
پست الکترونیکی:
نظر
 
  کد امنیتی:
 
   پربیننده ترین مطالب روابط عمومی  

  درک جعل عمیق و راه‌های مقابله با آن


  مدیریت بحران و شش مولفه اساسی آن


  هفت اشتباه زبان بدن


  قانون کارما: هر چه بکاریم همان را درو می‌کنیم


  فرسودگی روابط‌عمومی


  برندسازی کارفرمایی برای استارتاپ ها


  کاربردهای بازخورد ساندویچی در روابط‌عمومی


  قدرت گوش دادن فعال


  ضرورت گذر از ارتباطات سنتی و حرکت به سمت اطلاع‌رسانی نوین


  نقش روابط‌عمومی در جهش تولید با مشارکت مردم


 
 
 
مقالات
گفتگو
گزارش
آموزش
جهان روابط عمومی
مدیریت
رویدادها
روابط عمومی ایران
کتابخانه
تازه های شبکه
آخرین رویدادها
فن آوری های نو
تبلیغات و بازاریابی
ایده های برتر
بادپخش صوتی
گزارش تصویری
پیشنهادهای کاربران
اخبار بانک و بیمه
نیازمندی ها
خدمات
خبرنگار افتخاری
بخش اعضا
دانلود کتاب
پیوندها
جستجوی پیشرفته
موبایل
آر اس اس
بخشنامه ها
پیشکسوتان
لوح های سپاس
پیام های تسلیت
مناسبت ها
جملات حکیمانه
پایان نامه ها
درباره شارا
تماس با ما
Shara English
Public Relation
Social Media
Marketing
Events
Mobile
Content
Iran Pr
About Us - Contact US - Search
استفاده از مطالب این سایت با درج منبع مجاز است
تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به شارا است
info@shara.ir
  خبر فوری: معرفی کتاب «هوش مصنوعی روابط‌عمومی در عمل» منتشر شد