درباره شارا | تماس | جستجوی پیشرفته | پیوندها | موبایل | RSS
 خانه    تازه ها    پایگاه اخبار    پایگاه اندیشه    پایگاه کتاب    پایگاه اطلاعات    پایگاه بین الملل    پایگاه چندرسانه ای    پایگاه امکانات  
سه شنبه، 1 خرداد 1403 - 03:32   

فراخوان دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی

  فراخوان دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی


ادامه ادامه مطلب یک

نابینایان و هوش مصنوعی

  نابینایان و هوش مصنوعی


ادامه ادامه مطلب دو

مروری بر هوش مصنوعی گوگل: جستجوهای بیشتر، رضایت کمتر

  مروری بر هوش مصنوعی گوگل: جستجوهای بیشتر، رضایت کمتر


ادامه ادامه مطلب سه

چالش‌‌های اتحادیه اروپا در مواجهه با فناوری هوش مصنوعی

  چالش‌‌های اتحادیه اروپا در مواجهه با فناوری هوش مصنوعی


ادامه ادامه مطلب چهار

   آخرین مطالب روابط عمومی  
  حرکت از برند شخصی به تجاری
  فرهنگ دیجیتال در روابط‌عمومی
  4 راه برای تصمیم‌گیری موثرتر
  روابط‌عمومی چگونه «هنر هشتم» لقب گرفت؟
  مزایای کلیدی تحول دیجیتال چیست؟
  هرچه من را تأیید کند، درست است!
  بازگشت یا عدم بازگشت به دفتر
  5 استراتژی رفتاری برای جذاب‌تر کردن محتوای شما
  چگونه یک رییس ناامن را شناسایی و مدیریت کنیم
  اهمیت مشارکت روابط عمومی‌ها در تصمیمات سازمان تأمین‌اجتماعی
ادامه آخرین مطالب روابط عمومی
- اندازه متن: + -  کد خبر: 28644صفحه نخست » آخرین رویدادهای روابط عمومیشنبه، 21 اسفند 1395 - 23:08
روابط عمومی این نهاد، زوایای پنهان محرومیت ها را بازتاب دهد
مدیر کل روابط عمومی بنیاد مسکن کشور معتقد است: کار روابط عمومی در یک نهاد انقلابی با جان مایه مدیریت جهادی میسر است و در این زمینه نمایاندن زوایای پنهان محرومیت ها بخشی از این مدیریت است.
  

شبکه اطلاع رسانی روابط عمومی ایران (شارا)-  مدیر کل روابط عمومی بنیاد مسکن کشور معتقد است: کار روابط عمومی در یک نهاد انقلابی با جان مایه مدیریت جهادی میسر است و در این زمینه نمایاندن زوایای پنهان محرومیت ها بخشی از این مدیریت است.

به گزارش دریافتی شنبه ایرنا از روابط عمومی بنیاد مسکن فارس حسن رضایی در بازدید از این روابط عمومی و نشست با مدیر و کارکنان بر لزوم تقویت حس جهادی و انقلابی در کار روابط عمومی تاکید کرد و بیان داشت : مدیریت جهادی و انقلابی می تواند در نظام اطلاع رسانی و توسعه فعالیت روابط عمومی ایجاد بالندگی و تعالی کند.


وی اظهار داشت: در نظام اطلاع رسانی یک سازمان جهادی مانند بنیاد مسکن ، روابط عمومی باید بتواند به عنوان چشمی بینا و گوشی شنوا و در عین محدودیت منابع و امکانات بیشترین کارایی و بهره وری را داشته باشد و نقاط پنهانی از محرومیت ها و مشکلات به ویژه در مناطق روستایی و کمتر توسعه یافته را شناسایی کند و عملکردها را برا ی توسعه و عمران و آبادانی دراین مناطق را نیز بازتاب دهد.


رضایی با بیان اینکه داشتن انگیزه خدمت به مردم ، داشتن نیت خدایی و خلوص و تکیه بر علم و دانش محور بودن از جمله ویژگی هایی است که در مدیریت جهادی باید به آن پرداخت گفت : کارگزار روابط عمومی باید از این ویژگی ها برخوردار باشد و بتواند با خلوص نیت و انگیزه خدمت به مردم خود را در بین مردم محروم روستاها احساس کند و بدون منت، خدمت خالصانه ارائه دهد.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

   
  

اخبار مرتبط:

اضافه نمودن به: Share/Save/Bookmark

نظر شما:
نام:
پست الکترونیکی:
نظر
 
  کد امنیتی:
 
   پربیننده ترین مطالب روابط عمومی  

  مزایای کلیدی تحول دیجیتال چیست؟


  بررسی دو دیدگاه در خصوص مسئولیت اجتماعی


  چگونه یک رییس ناامن را شناسایی و مدیریت کنیم


  خطا بقا در روابط‌عمومی


  بازگشت یا عدم بازگشت به دفتر


  آیا روزنامه‌نگاری و روابط‌عمومی در یک صنعت ادغام می‌شوند؟


  استراتژی موفقیت: قدرت پیروزی‌های شخصی


  5 استراتژی رفتاری برای جذاب‌تر کردن محتوای شما


  چرا شرکت‌ها باید گزارش سالانه فرسودگی شغلی را شروع کنند؟


  هرچه من را تأیید کند، درست است!


 
 
 
مقالات
گفتگو
گزارش
آموزش
جهان روابط عمومی
مدیریت
رویدادها
روابط عمومی ایران
کتابخانه
تازه های شبکه
آخرین رویدادها
فن آوری های نو
تبلیغات و بازاریابی
ایده های برتر
بادپخش صوتی
گزارش تصویری
پیشنهادهای کاربران
اخبار بانک و بیمه
نیازمندی ها
خدمات
خبرنگار افتخاری
بخش اعضا
دانلود کتاب
پیوندها
جستجوی پیشرفته
موبایل
آر اس اس
بخشنامه ها
پیشکسوتان
لوح های سپاس
پیام های تسلیت
مناسبت ها
جملات حکیمانه
پایان نامه ها
درباره شارا
تماس با ما
Shara English
Public Relation
Social Media
Marketing
Events
Mobile
Content
Iran Pr
About Us - Contact US - Search
استفاده از مطالب این سایت با درج منبع مجاز است
تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به شارا است
info@shara.ir
  خبر فوری: معرفی کتاب «هوش مصنوعی روابط‌عمومی در عمل» منتشر شد