شبکه اطلاع رسانی روابط عمومی ایران (شارا)- مدیر کل روابط عمومی بنیاد مسکن کشور معتقد است: کار روابط عمومی در یک نهاد انقلابی با جان مایه مدیریت جهادی میسر است و در این زمینه نمایاندن زوایای پنهان محرومیت ها بخشی از این مدیریت است.
به گزارش دریافتی شنبه ایرنا از روابط عمومی بنیاد مسکن فارس حسن رضایی در بازدید از این روابط عمومی و نشست با مدیر و کارکنان بر لزوم تقویت حس جهادی و انقلابی در کار روابط عمومی تاکید کرد و بیان داشت : مدیریت جهادی و انقلابی می تواند در نظام اطلاع رسانی و توسعه فعالیت روابط عمومی ایجاد بالندگی و تعالی کند.
وی اظهار داشت: در نظام اطلاع رسانی یک سازمان جهادی مانند بنیاد مسکن ، روابط عمومی باید بتواند به عنوان چشمی بینا و گوشی شنوا و در عین محدودیت منابع و امکانات بیشترین کارایی و بهره وری را داشته باشد و نقاط پنهانی از محرومیت ها و مشکلات به ویژه در مناطق روستایی و کمتر توسعه یافته را شناسایی کند و عملکردها را برا ی توسعه و عمران و آبادانی دراین مناطق را نیز بازتاب دهد.
رضایی با بیان اینکه داشتن انگیزه خدمت به مردم ، داشتن نیت خدایی و خلوص و تکیه بر علم و دانش محور بودن از جمله ویژگی هایی است که در مدیریت جهادی باید به آن پرداخت گفت : کارگزار روابط عمومی باید از این ویژگی ها برخوردار باشد و بتواند با خلوص نیت و انگیزه خدمت به مردم خود را در بین مردم محروم روستاها احساس کند و بدون منت، خدمت خالصانه ارائه دهد.
|