درباره شارا | تماس | جستجوی پیشرفته | پیوندها | موبایل | RSS
 خانه    تازه ها    پایگاه اخبار    پایگاه اندیشه    پایگاه کتاب    پایگاه اطلاعات    پایگاه بین الملل    پایگاه چندرسانه ای    پایگاه امکانات  
جمعه، 28 اردیبهشت 1403 - 00:51   

فراخوان دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی

  فراخوان دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی


ادامه ادامه مطلب یک

۷ اصل حمایتی در روابط

  ۷ اصل حمایتی در روابط


ادامه ادامه مطلب دو

چرا نوشتن با دست برای تفکر و یادگیری بهتر از تایپ کردن است؟

  چرا نوشتن با دست برای تفکر و یادگیری بهتر از تایپ کردن است؟


ادامه ادامه مطلب سه

فناوری، پایان شکست فتوشاپ

  فناوری، پایان شکست فتوشاپ


ادامه ادامه مطلب چهار

   آخرین مطالب روابط عمومی  
  برگزاری بوت‌کمپ تحول در روابط‌عمومی صنایع با استفاده از هوش مصنوعی در تبریز
  وزیر علوم خطاب به روابط‌عمومی دانشگاه‌ها؛ قبل از بحرانی شدن اعتراضات دانشجویی اطلاع‌رسانی کنید
  دو بال پرواز برای موفقیت کسب‌وکارها
  روابط‌عمومی در ایران؛ مصائب و چشم‌انداز
  چرا نوشتن با دست برای تفکر و یادگیری بهتر از تایپ کردن است؟
  گوگل از آینده هوش مصنوعی رونمایی کرد
  پیام مدیرکل روابط‌عمومی سازمان تات به مناسبت روز ارتباطات و روابط‌عمومی
  روز روابط‌عمومی مبارک
  مدیریت بحران و شش مولفه اساسی آن
  قدرت گوش دادن فعال
ادامه آخرین مطالب روابط عمومی
- اندازه متن: + -  کد خبر: 28644صفحه نخست » آخرین رویدادهای روابط عمومیشنبه، 21 اسفند 1395 - 19:14
روابط عمومی این نهاد، زوایای پنهان محرومیت ها را بازتاب دهد
مدیر کل روابط عمومی بنیاد مسکن کشور معتقد است: کار روابط عمومی در یک نهاد انقلابی با جان مایه مدیریت جهادی میسر است و در این زمینه نمایاندن زوایای پنهان محرومیت ها بخشی از این مدیریت است.
  

شبکه اطلاع رسانی روابط عمومی ایران (شارا)-  مدیر کل روابط عمومی بنیاد مسکن کشور معتقد است: کار روابط عمومی در یک نهاد انقلابی با جان مایه مدیریت جهادی میسر است و در این زمینه نمایاندن زوایای پنهان محرومیت ها بخشی از این مدیریت است.

به گزارش دریافتی شنبه ایرنا از روابط عمومی بنیاد مسکن فارس حسن رضایی در بازدید از این روابط عمومی و نشست با مدیر و کارکنان بر لزوم تقویت حس جهادی و انقلابی در کار روابط عمومی تاکید کرد و بیان داشت : مدیریت جهادی و انقلابی می تواند در نظام اطلاع رسانی و توسعه فعالیت روابط عمومی ایجاد بالندگی و تعالی کند.


وی اظهار داشت: در نظام اطلاع رسانی یک سازمان جهادی مانند بنیاد مسکن ، روابط عمومی باید بتواند به عنوان چشمی بینا و گوشی شنوا و در عین محدودیت منابع و امکانات بیشترین کارایی و بهره وری را داشته باشد و نقاط پنهانی از محرومیت ها و مشکلات به ویژه در مناطق روستایی و کمتر توسعه یافته را شناسایی کند و عملکردها را برا ی توسعه و عمران و آبادانی دراین مناطق را نیز بازتاب دهد.


رضایی با بیان اینکه داشتن انگیزه خدمت به مردم ، داشتن نیت خدایی و خلوص و تکیه بر علم و دانش محور بودن از جمله ویژگی هایی است که در مدیریت جهادی باید به آن پرداخت گفت : کارگزار روابط عمومی باید از این ویژگی ها برخوردار باشد و بتواند با خلوص نیت و انگیزه خدمت به مردم خود را در بین مردم محروم روستاها احساس کند و بدون منت، خدمت خالصانه ارائه دهد.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

   
  

اخبار مرتبط:

اضافه نمودن به: Share/Save/Bookmark

نظر شما:
نام:
پست الکترونیکی:
نظر
 
  کد امنیتی:
 
   پربیننده ترین مطالب روابط عمومی  

  درک جعل عمیق و راه‌های مقابله با آن


  مدیریت بحران و شش مولفه اساسی آن


  هفت اشتباه زبان بدن


  قانون کارما: هر چه بکاریم همان را درو می‌کنیم


  فرسودگی روابط‌عمومی


  برندسازی کارفرمایی برای استارتاپ ها


  کاربردهای بازخورد ساندویچی در روابط‌عمومی


  قدرت گوش دادن فعال


  ضرورت گذر از ارتباطات سنتی و حرکت به سمت اطلاع‌رسانی نوین


  نقش روابط‌عمومی در جهش تولید با مشارکت مردم


 
 
 
مقالات
گفتگو
گزارش
آموزش
جهان روابط عمومی
مدیریت
رویدادها
روابط عمومی ایران
کتابخانه
تازه های شبکه
آخرین رویدادها
فن آوری های نو
تبلیغات و بازاریابی
ایده های برتر
بادپخش صوتی
گزارش تصویری
پیشنهادهای کاربران
اخبار بانک و بیمه
نیازمندی ها
خدمات
خبرنگار افتخاری
بخش اعضا
دانلود کتاب
پیوندها
جستجوی پیشرفته
موبایل
آر اس اس
بخشنامه ها
پیشکسوتان
لوح های سپاس
پیام های تسلیت
مناسبت ها
جملات حکیمانه
پایان نامه ها
درباره شارا
تماس با ما
Shara English
Public Relation
Social Media
Marketing
Events
Mobile
Content
Iran Pr
About Us - Contact US - Search
استفاده از مطالب این سایت با درج منبع مجاز است
تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به شارا است
info@shara.ir
  خبر فوری: معرفی کتاب «هوش مصنوعی روابط‌عمومی در عمل» منتشر شد