درباره شارا | تماس | جستجوی پیشرفته | پیوندها | موبایل | RSS
 خانه    تازه ها    پایگاه اخبار    پایگاه اندیشه    پایگاه کتاب    پایگاه اطلاعات    پایگاه بین الملل    پایگاه چندرسانه ای    پایگاه امکانات  
جمعه، 18 خرداد 1403 - 16:43   

برنامه‌های دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی نهایی شد

  برنامه‌های دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی نهایی شد


ادامه ادامه مطلب یک

۴ نکته برای متخصصان روابط‌عمومی

  ۴ نکته برای متخصصان روابط‌عمومی


ادامه ادامه مطلب دو

60 درصد از پاسخ‌های مدل کپی لیکس حاوی سرقت ادبی است

  60 درصد از پاسخ‌های مدل کپی لیکس حاوی سرقت ادبی است


ادامه ادامه مطلب سه

مه مغزی طولانی کووید: تاثیر و راهبردهای مقابله

  مه مغزی طولانی کووید: تاثیر و راهبردهای مقابله


ادامه ادامه مطلب چهار

   آخرین مطالب روابط عمومی  
  متا هوش مصنوعی را به واتس‌اپ بیزینس می‌آورد تا به کسب‌وکارها در تعامل با مشتریان کمک کند
  داستان‌ها می‌توانند ما را نجات دهند
  از تخلفات تبلیغاتی هوش مصنوعی وحشت نکنید
  چرا بازگشت پنج روزه در دفتر بعید است
  جهش‌های ناگهانی "مدل‌های زبان بزرگ" یک سراب است
  گوگل: تمرکز بیش از حد بر روی لینک‌ها می‌تواند اتلاف وقت باشد
  پیمایش سونامی نقره‌ای: تطبیق استراتژی‌های بازاریابی و روابط‌عمومی برای تغییر نسل‌ها
  تنها کارمند روابط‌عمومی توییتر استعفا داد
  برنامه‌های دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی نهایی شد
  روابط‌عمومی‌های عزیز…
ادامه آخرین مطالب روابط عمومی
- اندازه متن: + -  کد خبر: 28644صفحه نخست » آخرین رویدادهای روابط عمومیشنبه، 21 اسفند 1395 - 23:08
روابط عمومی این نهاد، زوایای پنهان محرومیت ها را بازتاب دهد
مدیر کل روابط عمومی بنیاد مسکن کشور معتقد است: کار روابط عمومی در یک نهاد انقلابی با جان مایه مدیریت جهادی میسر است و در این زمینه نمایاندن زوایای پنهان محرومیت ها بخشی از این مدیریت است.
  

شبکه اطلاع رسانی روابط عمومی ایران (شارا)-  مدیر کل روابط عمومی بنیاد مسکن کشور معتقد است: کار روابط عمومی در یک نهاد انقلابی با جان مایه مدیریت جهادی میسر است و در این زمینه نمایاندن زوایای پنهان محرومیت ها بخشی از این مدیریت است.

به گزارش دریافتی شنبه ایرنا از روابط عمومی بنیاد مسکن فارس حسن رضایی در بازدید از این روابط عمومی و نشست با مدیر و کارکنان بر لزوم تقویت حس جهادی و انقلابی در کار روابط عمومی تاکید کرد و بیان داشت : مدیریت جهادی و انقلابی می تواند در نظام اطلاع رسانی و توسعه فعالیت روابط عمومی ایجاد بالندگی و تعالی کند.


وی اظهار داشت: در نظام اطلاع رسانی یک سازمان جهادی مانند بنیاد مسکن ، روابط عمومی باید بتواند به عنوان چشمی بینا و گوشی شنوا و در عین محدودیت منابع و امکانات بیشترین کارایی و بهره وری را داشته باشد و نقاط پنهانی از محرومیت ها و مشکلات به ویژه در مناطق روستایی و کمتر توسعه یافته را شناسایی کند و عملکردها را برا ی توسعه و عمران و آبادانی دراین مناطق را نیز بازتاب دهد.


رضایی با بیان اینکه داشتن انگیزه خدمت به مردم ، داشتن نیت خدایی و خلوص و تکیه بر علم و دانش محور بودن از جمله ویژگی هایی است که در مدیریت جهادی باید به آن پرداخت گفت : کارگزار روابط عمومی باید از این ویژگی ها برخوردار باشد و بتواند با خلوص نیت و انگیزه خدمت به مردم خود را در بین مردم محروم روستاها احساس کند و بدون منت، خدمت خالصانه ارائه دهد.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

   
  

اخبار مرتبط:

اضافه نمودن به: Share/Save/Bookmark

نظر شما:
نام:
پست الکترونیکی:
نظر
 
  کد امنیتی:
 
   پربیننده ترین مطالب روابط عمومی  

  استراتژی رشد: ایجاد و محافظت از ارزش


  چت‌جی‌پی‌تی جدید: 12 درخواست تغییر بازی که قبلا امتحان نکرده‌اید


  ایجاد بینش مشتری


  تنها کارمند روابط‌عمومی توییتر استعفا داد


  تفسیر جلد کتاب هوش مصنوعی روابط‌عمومی در عمل


  برنامه‌های دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی نهایی شد


  آینده روابط‌عمومی در سال 2024: عبور از مرزها


  روابط‌عمومی‌های عزیز…


  پیمایش سونامی نقره‌ای: تطبیق استراتژی‌های بازاریابی و روابط‌عمومی برای تغییر نسل‌ها


  جهش‌های ناگهانی "مدل‌های زبان بزرگ" یک سراب است


 
 
 
مقالات
گفتگو
گزارش
آموزش
جهان روابط عمومی
مدیریت
رویدادها
روابط عمومی ایران
کتابخانه
تازه های شبکه
آخرین رویدادها
فن آوری های نو
تبلیغات و بازاریابی
ایده های برتر
بادپخش صوتی
گزارش تصویری
پیشنهادهای کاربران
اخبار بانک و بیمه
نیازمندی ها
خدمات
خبرنگار افتخاری
بخش اعضا
دانلود کتاب
پیوندها
جستجوی پیشرفته
موبایل
آر اس اس
بخشنامه ها
پیشکسوتان
لوح های سپاس
پیام های تسلیت
مناسبت ها
جملات حکیمانه
پایان نامه ها
درباره شارا
تماس با ما
Shara English
Public Relation
Social Media
Marketing
Events
Mobile
Content
Iran Pr
About Us - Contact US - Search
استفاده از مطالب این سایت با درج منبع مجاز است
تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به شارا است
info@shara.ir
  خبر فوری: معرفی کتاب «هوش مصنوعی روابط‌عمومی در عمل» منتشر شد