درباره شارا | تماس | جستجوی پیشرفته | پیوندها | موبایل | RSS
 خانه    تازه ها    پایگاه اخبار    پایگاه اندیشه    پایگاه کتاب    پایگاه اطلاعات    پایگاه بین الملل    پایگاه چندرسانه ای    پایگاه امکانات  
چهارشنبه، 26 اردیبهشت 1403 - 21:35   

فراخوان دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی

  فراخوان دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی


ادامه ادامه مطلب یک

۷ اصل حمایتی در روابط

  ۷ اصل حمایتی در روابط


ادامه ادامه مطلب دو

برنامه‌های انجمن متخصصان روابط‌عمومی به مناسبت روز روابط‌عمومی

  برنامه‌های انجمن متخصصان روابط‌عمومی به مناسبت روز روابط‌عمومی


ادامه ادامه مطلب سه

فناوری، پایان شکست فتوشاپ

  فناوری، پایان شکست فتوشاپ


ادامه ادامه مطلب چهار

   آخرین مطالب روابط عمومی  
  ضرورت گذر از ارتباطات سنتی و حرکت به سمت اطلاع‌رسانی نوین
  چشم‌انداز روابط‌عمومی در ایران: امید یا چالش؟
  پایگاه و جایگاه روابط‌عمومی در ایران
  ۲۷ اردیبهشت روز ملی ارتباطات و روابط‌عمومی
  نقش روابط‌عمومی در جهش تولید با مشارکت مردم
  بیانیه انجمن متخصصان روابط‌عمومی به مناسبت روز ملی ارتباطات و روابط‌عمومی
  درک جعل عمیق و راه‌های مقابله با آن
  قانون کارما: هر چه بکاریم همان را درو می‌کنیم
  هفت اشتباه زبان بدن
  برندسازی کارفرمایی برای استارتاپ ها
ادامه آخرین مطالب روابط عمومی
- اندازه متن: + -  کد خبر: 28634صفحه نخست » آخرین رویدادهای روابط عمومیشنبه، 21 اسفند 1395 - 09:56
حشن امضا و رونمایی از کتاب «نقش ارتباطات گرافیکی در جذب مخاطبان روابط عمومی» برگزار شد
شبکه اطلاع رسانی روابط عمومی ایران (شارا)- مراسم جشن امضا و رونمایی از کتاب «نقش ارتباطات گرافیکی در جذب مخاطبان روابط عمومی» نوشته محمد جواد محسن زاده برگزار شد.
  

شبکه اطلاع رسانی روابط عمومی ایران (شارا)- مراسم جشن امضا و رونمایی از کتاب «نقش ارتباطات گرافیکی در جذب مخاطبان روابط عمومی» نوشته محمد جواد محسن زاده برگزار شد.


به گزارش شارا به نقل از روابط عمومی شورای اسلامی شهرستان بهارستان ، این مراسم در آیین افتتاحیه دوره کشوری تربیت مربی حقوق شهروندی و تکریم ارباب رجوع توسط دبیرخانه دائمی کنگره بین المللی حقوق شهروندی با حضور دکتر سید محمد هاشمی استاد پیشکسوت حقوق عمومی و دبیر علمی کنگره حقوق شهروندی ، دکتر ستار عزیزی دانشیار دانشگاه بوعلی همدان و دبیر علمی اولین دوره کارگاه آموزشی تربیت مربی حقوق شهروندی، خانم دکتر لادن حیدری، مدیر کل دفتر حقوقی و مالکیت معنوی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی و عضو کمیته علمی کنگره، سیف الله یزدانی مدیر مسئول روزنامه عصر اقتصاد، ابراهیم ابراهیمی نائب رئیس شورای اسلامی شهرستان بهارستان، یکصد و پنجاه تن از دانشجویان مقاطع ارشد و دکتری از سراسر کشور در مرکز همایش های سازمان اسناد و کتابخانه ملی جمهوری اسلامی ایران برگزار شد.


نویسنده کتاب «نقش ارتباطات گرافیکی در جذب مخاطبان روابط عمومی» با تأکید بر نقش متخصصان و مدیران روابط عمومی ها و اصحاب رسانه در تبیین مفاهیم و کلیدواژه های مرتبط با حقوق شهروندی در سازمان های دولتی و خصوصی، به نقش ارتباطات گرافیکی و غیرکلامی در تکریم، جذب ، تشویق و اقناع ارباب رجوع تأکید کرد.


محمد جواد محسن زاده با اشاره به نقش گرافیک در پیوستگی و جلوه دهی پیام گفت: از لحاظ روان شناسی، مخاطب، عکس و تصویر را زودتر از متن مشاهده کرده و درک می کند و به بطن رویداد و سوژه کشیده می شود و با پیام ارتباط درونی برقرار می کند.


وی ارتباطات گرافیکی را جزیی جدایی ناپذیر از راهبرد روابط عمومی ها دانست که در حوزه های اطلاع رسانی، آموزش، تبلیغ، انتشار نتایج نظرسنجی، تحقق حقوق شهروندی و تکریم ارباب رجوع کاربرد دارند و افزود: ارتباطات گرافیکی و ابزارهای طراحی با جذابیت بخشی به پیام ها در حداقل زمان ممکن ، حداکثر اطلاع رسانی را انجام می دهند و نقش بسیار مهمی را در سیاست ها، استراتژی و بازاریابی شرکت ها در ارتباط و تکریم مشتریان و جذب ارباب رجوع و تشویق برای پذیرش پیام را دارند.


شایان ذکر است محسن زاده ، دانشجوی دکتری فرهنگ و ارتباطات ، محقق، پژوهشگر و مدرس دانشگاه می باشد که در سال 1395 به عنوان روابط عمومی شورایی برتر در سطح استان تهران انتخاب و مفتخر به دریافت لوح تقدیر از جناب آقای عبدی آذر رئیس شورای اسلامی استان تهران شد. همچنین وی در سال 1394به عنوان مدیر روابط عمومی برتر در بین فرمانداری های استان تهران انتخاب و توسط مهندس هاشمی استاندار تهران تجلیل شده بود.


خانم مونس کشاورز دبیر کنگره بین المللی حقوق شهروندی هدف از برگزاری این رونمائی با حضور گسترده مسئولین و پژوهشگران و نویسندگان حوزه شهروندی و اهالی قلم را تشویق نخبگان علمی و مولفان کتب، ترغیب دیگر پژوهشگران به نگارش کتاب ؛ جلوگیری از موازی کاری احتمالی در چاپ کتابها و فرهنگ سازی بیش از پیش در خصوص توجه به اهالی قلم و فرهنگ اعلام نمود.

 

گفتنی است کتاب " نقش ارتباطات گرافیکی در جذب مخاطبان روابط عمومی " تالیف محمد جواد محسن زاده در 168 صفحه در قطع رقعی توسط انتشارات کارگزار روابط عمومی منتشر شد.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

   
  

اخبار مرتبط:

اضافه نمودن به: Share/Save/Bookmark

نظر شما:
نام:
پست الکترونیکی:
نظر
 
  کد امنیتی:
 
   پربیننده ترین مطالب روابط عمومی  

  ۷ اصل حمایتی در روابط


  درک جعل عمیق و راه‌های مقابله با آن


  4 نکته برای ایجاد برندسازی کارفرمایی استارتاپ شما


  گاهی به چیزی فراتر از نیازهای جسمانی توجه کن


  هفت اشتباه زبان بدن


  چالش‌های پوشش خبری و راهکارهای رفع آن


  قانون کارما: هر چه بکاریم همان را درو می‌کنیم


  برندسازی کارفرمایی برای استارتاپ ها


  چند نکته در مورد بهترین راه برای نوشتن بیانیه مطبوعاتی


  چرا «روز ملی ارتباطات و روابط عمومی» و «روز جهانی ارتباطات و جامعه اطلاعاتی» از تقویم رسمی کشور حذف شد؟


 
 
 
مقالات
گفتگو
گزارش
آموزش
جهان روابط عمومی
مدیریت
رویدادها
روابط عمومی ایران
کتابخانه
تازه های شبکه
آخرین رویدادها
فن آوری های نو
تبلیغات و بازاریابی
ایده های برتر
بادپخش صوتی
گزارش تصویری
پیشنهادهای کاربران
اخبار بانک و بیمه
نیازمندی ها
خدمات
خبرنگار افتخاری
بخش اعضا
دانلود کتاب
پیوندها
جستجوی پیشرفته
موبایل
آر اس اس
بخشنامه ها
پیشکسوتان
لوح های سپاس
پیام های تسلیت
مناسبت ها
جملات حکیمانه
پایان نامه ها
درباره شارا
تماس با ما
Shara English
Public Relation
Social Media
Marketing
Events
Mobile
Content
Iran Pr
About Us - Contact US - Search
استفاده از مطالب این سایت با درج منبع مجاز است
تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به شارا است
info@shara.ir
  خبر فوری: معرفی کتاب «هوش مصنوعی روابط‌عمومی در عمل» منتشر شد