درباره شارا | تماس | جستجوی پیشرفته | پیوندها | موبایل | RSS
 خانه    تازه ها    پایگاه اخبار    پایگاه اندیشه    پایگاه کتاب    پایگاه اطلاعات    پایگاه بین الملل    پایگاه چندرسانه ای    پایگاه امکانات  
پنجشنبه، 10 خرداد 1403 - 22:20   

فراخوان دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی

  فراخوان دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی


ادامه ادامه مطلب یک

گوگل در تلاشی برای خرید هاب‌اسپات در بزرگترین معامله خود، مایکروسافت را به چالش می‌کشد

  گوگل در تلاشی برای خرید هاب‌اسپات در بزرگترین معامله خود، مایکروسافت را به چالش می‌کشد


ادامه ادامه مطلب دو

ربات‌ها در استارباکس ناور 1784: 100 ربات به مشتریان خدمات ارائه می‌دهند

  ربات‌ها در استارباکس ناور 1784: 100 ربات به مشتریان خدمات ارائه می‌دهند


ادامه ادامه مطلب سه

زندگی شاد بدون رسانه‌های اجتماعی

  زندگی شاد بدون رسانه‌های اجتماعی


ادامه ادامه مطلب چهار

   آخرین مطالب روابط عمومی  
  استراتژی‌های روابط‌عمومی برای رسیدن به نسل Z
  چگونه یک برند شخصی قوی بسازیم: نکات کلیدی از کارشناسان
  آنچه در مورد اطلاعات نادرست به شما می‌گویند را باور نکنید
  نرخ تبدیل آزمایش رایگان چقدر است؟
  اپل هوش مصنوعی مولد را به ایموجی‌ها اضافه می‌کند: چه معنایی دارد؟
  کانوا: ابزارهای طراحی خود را برای تسلط بر فضای کاری حرفه‌ای ارتقا می‌دهد
  زندگی شاد بدون رسانه‌های اجتماعی
  مرتبه استادی، عنوانی که برازنده او بود
  مرتبه استادی، عنوانی که برازنده او بود
  هنر جنگ روابط‌عمومی
ادامه آخرین مطالب روابط عمومی
- اندازه متن: + -  کد خبر: 28295صفحه نخست » آخرین رویدادهای روابط عمومییکشنبه، 1 اسفند 1395 - 15:19
روابط عمومی منابع طبیعی استان زنجان رتبه اول کشوری را کسب کرد
مدیرکل منابع طبیعی و آبخیزداری استان زنجان گفت: بر اساس ارزیابی های انجام شده روابط عمومی این اداره کل به لحاظ عملکردی رتبه نخست را در میان 33 روابط عمومی کشور به نام خود ثبت کرد.
  

شبکه اطلاع رسانی روابط عمومی ایران (شارا)- مدیرکل منابع طبیعی و آبخیزداری استان زنجان گفت: بر اساس ارزیابی های انجام شده روابط عمومی این اداره کل به لحاظ عملکردی رتبه نخست را در میان 33 روابط عمومی کشور به نام خود ثبت کرد.

خلیل آقاجانلو روز یکشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: تحلیل ارزیابی عملکرد روابط عمومی اداره های کل منابع طبیعی و آبخیزداری استان ها در سال گذشته در 12 شاخص مورد بررسی قرار گرفته است.


وی تاکید کرد: روابط عمومی منابع طبیعی و آبخیزداری استان زنجان با کسب 844 امتیاز در جایگاه نخست قرار گرفته است.


مدیرکل منابع طبیعی و آبخیزداری استان زنجان گفت: این شاخص ها درباره امکانات و توانمندی ها، مدیریت روابط عمومی ها، اطلاع رسانی مطبوعات و خبرگزاری ها، فرهنگ سازی تلویزیونی و رادیویی، ارتباطات اجتماعی، مردمی و تبلیغات در خصوص اهمیت منابع طبیعی، حفظ و حراست از آن بوده است.


آقاجانلو اظهارکرد: با توجه به افزایش توجه افکار عمومی به منابع طبیعی، نیاز به مشارکت و همکاری با کمپین های مردمی و جلب مشارکت بخش های غیر دولتی ضروری است که در استان زنجان به این مقوله توجه زیادی می شود و بسیاری از سازمان های مردم نهاد در این استان تشکیل شده است.


وی، نقش رسانه ها را در موفقیت روابط عمومی منابع طبیعی استان زنجان موثر دانست و افزود: رسانه های این استان در بازتاب اخبار و اطلاع رسانی ها در هر برهه ای تاثیرگذار بوده اند و اهمیت دادن مردم به منابع طبیعی به اثر بخشی اطلاع رسانی رسانه ها نیز مربوط می شود.


مدیرکل منابع طبیعی و آبخیزداری استان زنجان گفت: کشاورزی و منابع طبیعی بخشی است که نقش بسیار مهمی در تامین امنیت غذایی و استقلال اقتصادی کشور دارد.


آقاجانلو اظهارکرد: موضوع آب، خاک و پوشش گیاهی مسائلی است که مدیریت صحیح آن موجب می شود ظرفیت تولید افزایش و امنیت غذایی نیز ارتقا و تامین شود.


به گزارش ایرنا، وی یادآورشد: منابع طبیعی و آبخیزداری در حوزه‌های مختلفی درباره اقتصاد مقاومتی ایفای نقش می کند که نهادینه کردن این مساله در جامعه و در بین کشاورزان، دامداران و سایر اقشار مختلف مردم نیازمند اطلاع رسانی رسانه ها و روابط عمومی است.

 

 

 

 

 

 

   
  

اخبار مرتبط:

اضافه نمودن به: Share/Save/Bookmark

نظر شما:
نام:
پست الکترونیکی:
نظر
 
  کد امنیتی:
 
   پربیننده ترین مطالب روابط عمومی  

  ارزشیابی ارتباطات: یک چک‌لیست برای سنجش ارتباطات


  زندگی شاد بدون رسانه‌های اجتماعی


  هنر جنگ روابط‌عمومی


  چرا بسیاری از مدیران قادر به رهبری موثر نیستند؟


  مرتبه استادی، عنوانی که برازنده او بود


  اپل هوش مصنوعی مولد را به ایموجی‌ها اضافه می‌کند: چه معنایی دارد؟


  آنچه در مورد اطلاعات نادرست به شما می‌گویند را باور نکنید


  چگونه روزنامه‌نگاران و متخصصان روابط‌عمومی می‌توانند برای تقویت صداهای مختلف با یکدیگر همکاری کنند


  نرخ تبدیل آزمایش رایگان چقدر است؟


  کانوا: ابزارهای طراحی خود را برای تسلط بر فضای کاری حرفه‌ای ارتقا می‌دهد


 
 
 
مقالات
گفتگو
گزارش
آموزش
جهان روابط عمومی
مدیریت
رویدادها
روابط عمومی ایران
کتابخانه
تازه های شبکه
آخرین رویدادها
فن آوری های نو
تبلیغات و بازاریابی
ایده های برتر
بادپخش صوتی
گزارش تصویری
پیشنهادهای کاربران
اخبار بانک و بیمه
نیازمندی ها
خدمات
خبرنگار افتخاری
بخش اعضا
دانلود کتاب
پیوندها
جستجوی پیشرفته
موبایل
آر اس اس
بخشنامه ها
پیشکسوتان
لوح های سپاس
پیام های تسلیت
مناسبت ها
جملات حکیمانه
پایان نامه ها
درباره شارا
تماس با ما
Shara English
Public Relation
Social Media
Marketing
Events
Mobile
Content
Iran Pr
About Us - Contact US - Search
استفاده از مطالب این سایت با درج منبع مجاز است
تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به شارا است
info@shara.ir
  خبر فوری: معرفی کتاب «هوش مصنوعی روابط‌عمومی در عمل» منتشر شد