درباره شارا | تماس | جستجوی پیشرفته | پیوندها | موبایل | RSS
 خانه    تازه ها    پایگاه اخبار    پایگاه اندیشه    پایگاه کتاب    پایگاه اطلاعات    پایگاه بین الملل    پایگاه چندرسانه ای    پایگاه امکانات  
چهارشنبه، 26 اردیبهشت 1403 - 20:53   

فراخوان دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی

  فراخوان دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی


ادامه ادامه مطلب یک

۷ اصل حمایتی در روابط

  ۷ اصل حمایتی در روابط


ادامه ادامه مطلب دو

برنامه‌های انجمن متخصصان روابط‌عمومی به مناسبت روز روابط‌عمومی

  برنامه‌های انجمن متخصصان روابط‌عمومی به مناسبت روز روابط‌عمومی


ادامه ادامه مطلب سه

فناوری، پایان شکست فتوشاپ

  فناوری، پایان شکست فتوشاپ


ادامه ادامه مطلب چهار

   آخرین مطالب روابط عمومی  
  ضرورت گذر از ارتباطات سنتی و حرکت به سمت اطلاع‌رسانی نوین
  چشم‌انداز روابط‌عمومی در ایران: امید یا چالش؟
  پایگاه و جایگاه روابط‌عمومی در ایران
  ۲۷ اردیبهشت روز ملی ارتباطات و روابط‌عمومی
  نقش روابط‌عمومی در جهش تولید با مشارکت مردم
  بیانیه انجمن متخصصان روابط‌عمومی به مناسبت روز ملی ارتباطات و روابط‌عمومی
  درک جعل عمیق و راه‌های مقابله با آن
  قانون کارما: هر چه بکاریم همان را درو می‌کنیم
  هفت اشتباه زبان بدن
  برندسازی کارفرمایی برای استارتاپ ها
ادامه آخرین مطالب روابط عمومی
- اندازه متن: + -  کد خبر: 28294صفحه نخست » یکشنبه، 1 اسفند 1395 - 09:00
باید اخلاق حرفه‌ای در خبرنگاران حفظ شود/روزنامه نگاری ورزشی یعنی عشق
رییس انجمن جهانی نویسندگان، عکاسان و خبرنگاران ورزشی گفت: جلوگیری از فساد در ورزش مهم ترین برنامه انجمن در طول سال‌های گذشته بوده است.
  

شبکه اطلاع رسانی روابط عمومی ایران (شارا)، رییس انجمن نویسندگان، عکاسان و خبرنگاران ورزشی جهان عصر روز گذشته در کارگاه آموزشی سبک زندگی حرفه ای روزنامه نگاران ورزشی بیان کرد: در عصر حاضر نوع ارتباطات که شامل تهیه و نشر خبر است تغییر کرده و این موضوع مدام در حال تغییر است، ولی نکته مهم این است که اخلاق حرفه‌ای نباید تغییر کند .

جیانی مرلو اظهار کرد: یک خبرنگار ورزشی مدام باید در حال یادگیری و مطالعه باشد و همواره باید به منابع مراجعه کند .

مرلو تصریح کرد: در ۶ سال گذشته قدم مهمی در انجمن برای جلوگیری از فساد در ورزش انجام برداشته‌ایم و این مسیر را به عنوان یکی از مهم‌ترین اولویت‌های انجمن در کنار آموزش به نسل جوان ادامه خواهیم داد.

وی ادامه داد: زندگی یک روزنامه‌نگار ورزشی در بسیاری از روزها زیباست و خیلی از روزها هم راحت نیست، این دلیلی است که روزنامه‌نگاری ورزشی را عشق می‌دانیم .

مرلو اظهار کرد: خبرنگار ورزشی می‌تواند به یک فرد ۷ ساله تا یک فرد ۹۰ ساله دسترسی داشته باشد و این مزیت را تنها حوزه ورزش دارد .

به گزارش ایسنا، رییس انجمن نویسندگان، عکاسان و خبرنگاران ورزشی ایران نیز گفت: از بدو تاسیس انجمن ورزشی نویسان ایران سه هدف اصلی را دنبال کردیم و امروز تا حد مطلوبی به این سه هدف دست پیدا کرده‌ایم .

دکتر عبدالحمید احمدی افزود: آموزش، پرورش نسل جوان روزنامه نگار ورزشی و توجه خاص به بانوان روزنامه نگار ورزشی این سه هدف بوده است .

وی اظهار کرد: تمامی این اتفاقات خوب با تلاش هیات رییسه انجمن ورزشی نویسان ایران و پیشکسوتان در طی سال های گذشته تا کنون محقق شده است.

 

منبع: ایسنا

   
  

اضافه نمودن به: Share/Save/Bookmark

نظر شما:
نام:
پست الکترونیکی:
نظر
 
  کد امنیتی:
 
   پربیننده ترین مطالب روابط عمومی  

  ۷ اصل حمایتی در روابط


  درک جعل عمیق و راه‌های مقابله با آن


  4 نکته برای ایجاد برندسازی کارفرمایی استارتاپ شما


  گاهی به چیزی فراتر از نیازهای جسمانی توجه کن


  هفت اشتباه زبان بدن


  چالش‌های پوشش خبری و راهکارهای رفع آن


  قانون کارما: هر چه بکاریم همان را درو می‌کنیم


  برندسازی کارفرمایی برای استارتاپ ها


  چند نکته در مورد بهترین راه برای نوشتن بیانیه مطبوعاتی


  چرا «روز ملی ارتباطات و روابط عمومی» و «روز جهانی ارتباطات و جامعه اطلاعاتی» از تقویم رسمی کشور حذف شد؟


 
 
 
مقالات
گفتگو
گزارش
آموزش
جهان روابط عمومی
مدیریت
رویدادها
روابط عمومی ایران
کتابخانه
تازه های شبکه
آخرین رویدادها
فن آوری های نو
تبلیغات و بازاریابی
ایده های برتر
بادپخش صوتی
گزارش تصویری
پیشنهادهای کاربران
اخبار بانک و بیمه
نیازمندی ها
خدمات
خبرنگار افتخاری
بخش اعضا
دانلود کتاب
پیوندها
جستجوی پیشرفته
موبایل
آر اس اس
بخشنامه ها
پیشکسوتان
لوح های سپاس
پیام های تسلیت
مناسبت ها
جملات حکیمانه
پایان نامه ها
درباره شارا
تماس با ما
Shara English
Public Relation
Social Media
Marketing
Events
Mobile
Content
Iran Pr
About Us - Contact US - Search
استفاده از مطالب این سایت با درج منبع مجاز است
تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به شارا است
info@shara.ir
  خبر فوری: معرفی کتاب «هوش مصنوعی روابط‌عمومی در عمل» منتشر شد