درباره شارا | تماس | جستجوی پیشرفته | پیوندها | موبایل | RSS
 خانه    تازه ها    پایگاه اخبار    پایگاه اندیشه    پایگاه کتاب    پایگاه اطلاعات    پایگاه بین الملل    پایگاه چندرسانه ای    پایگاه امکانات  
چهارشنبه، 26 اردیبهشت 1403 - 14:29   

فراخوان دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی

  فراخوان دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی


ادامه ادامه مطلب یک

۷ اصل حمایتی در روابط

  ۷ اصل حمایتی در روابط


ادامه ادامه مطلب دو

برنامه‌های انجمن متخصصان روابط‌عمومی به مناسبت روز روابط‌عمومی

  برنامه‌های انجمن متخصصان روابط‌عمومی به مناسبت روز روابط‌عمومی


ادامه ادامه مطلب سه

فناوری، پایان شکست فتوشاپ

  فناوری، پایان شکست فتوشاپ


ادامه ادامه مطلب چهار

   آخرین مطالب روابط عمومی  
  ضرورت گذر از ارتباطات سنتی و حرکت به سمت اطلاع‌رسانی نوین
  چشم‌انداز روابط‌عمومی در ایران: امید یا چالش؟
  پایگاه و جایگاه روابط‌عمومی در ایران
  ۲۷ اردیبهشت روز ملی ارتباطات و روابط‌عمومی
  نقش روابط‌عمومی در جهش تولید با مشارکت مردم
  بیانیه انجمن متخصصان روابط‌عمومی به مناسبت روز ملی ارتباطات و روابط‌عمومی
  درک جعل عمیق و راه‌های مقابله با آن
  قانون کارما: هر چه بکاریم همان را درو می‌کنیم
  هفت اشتباه زبان بدن
  برندسازی کارفرمایی برای استارتاپ ها
ادامه آخرین مطالب روابط عمومی
- اندازه متن: + -  کد خبر: 28209صفحه نخست » چهارشنبه، 27 بهمن 1395 - 07:15
آئین اختتامیه نخستین جایزه ایثار و رسانه برگزار شد
معاون اول رئیس جمهور اظهار کرد: رسانه ها، شبکه های اجتماعی و روزنامه نگارانی که در دفاع از قانون و مبارزه با فساد و ویژه خواری، در آشتی ملی و انسجام ملی قدم برمی دارند مصداق تام و تمام ایثار و فداکاری هستند.
  

شبکه اطلاع رسانی روابط عمومی ایران (شارا)، اسحاق جهانگیری در آئین اختتامیه نخست جایزه ایثار و رسانه که در تالار وحدت و با حضور وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی و جمعی از اهالی رسانه برگزار شد، با  بیان این مطلب گفت: فداکاری فقط امری متعلق به دیروز نیست امروز و فردای ما بیشتر به شجاعت و فداکاری نیاز دارد و ما نیز از آینده رو به رشد توام با پیشرفت و سربلندی ایران حراست می کنیم .

وی ادامه داد: ما بی عدالتی ها و زورگویی‌های فراوانی در هشت سال دفاع مقدس از سوی دشمنان دیدیم و بخش وسیعی از کشور زیر باران موشک های  هواپیماهای مدرنی بود که در اختیار عراق قرار می گرفت که همان کشورها امروز نیز با زبان تهدید با ملت ما صحبت می کند که اگر دست از موشک برندارید تحریم می شویم، اما ملتی که آن دوران را تجربه کرده چنین کاری می کند؟ هیچ انسان عاقلی خود را از یک سلاح پیشگیری و دفاعی محروم نمی کند .

جهانگیری با اشاره به نقش موثر رسانه ها از دوران پیروزی انقلاب تاکنون گفت: ایثار و فداکاری به عنوان یکی از مهمترین پایه های مفهوم ساز فرهنگ و اجتماع می تواند یکی از موثرترین مسائل باشد که در این جشنواره نیز ظاهرا تمام مراحل توسط نهادهای مدنی انجام گرفته و اگر بخواهیم جامعه خود از نظر اخلاقی و نظام ترجیهات ارزشی به موضوع فداکاری و ایثار بپردازد و از این موضوع فاصله نگیرد باید از این موضوع حراست شود بخصوص در تحولات پرشتاب فرهنگی و مشکلات مادی و معیشتی موضوع ایثار باید اقدامی به نفع جامعه تلقی شود .

معاون اول رئیس جمهور ادامه داد: نقش خبرنگاران، عکاسان، فیلمبرداران، نویسندگان و کسانی که به نوعی به دنبال ثبت مسائل و تصاویر بودند از ابتدای انقلاب اسلامی و در ادامه در هشت سال دفاع مقدس مشهود است و آنها موضوعات را به خوبی به نسل های آینده منتقل کردند .

وی خاطرنشان کرد: دوران دفاع مقدس دوران شکوه ملت ایران است و از همان زمان در سراسر کشور نمونه های ایثار و بزرگوای ملت ایران به ثبت رسیده که همه آنها را نمی توان گفت و منتقل کرد و در بیان ایثار ملت بخصوص در هشت سال دفاع مقدس عاجز هستیم .

جهانگیری همچنین تصریح کرد: رسانه ها و شبکه های اجتماعی و روزنامه نگارانی که در دفاع از قانون و مبارزه با فساد و ویژه خواری، در آشتی ملی و انسجام ملی قدم برمی دارند مصداق تام و تمام ایثار و فداکاری هستند .

معاون اول رئیس جمهور همچنین گفت: سیاست گذاری موثر و کارآمد در حوزه فرهنگ باید در افزایش نقش نهادهای مدنی، تخصصی و صنفی موثر بوده و به جلب مشارکت نخبگان در تحول فرهنگی و اصلاح آن منجر شود که جشنواره های فرهنگی، حرفه ای، تخصصی که در این حوزه برگزار می‌شود وقتی تاثیر گذار است که حمایت بخش های تخصصی و ذی نفعان اصلی را داشته باشد .

جهانگیری یادآور شد: ترویج فرهنگ ایثار و شهادت و سایر اقدامات موثر مانند فرهنگ دینی و اخلاقی، اقتصاد مقاومتی سبک زندگی و نظایر آن وقتی به جامعه منتقل می شود که در داوری امور پیش از دولت، نهادهای مدنی نقش داشته باشند و دولت فقط به عنوان پشتیبان حامی حضور پیدا کند و نه متصدی و نه مجری .

 

منبع: ایسنا

   
  

اضافه نمودن به: Share/Save/Bookmark

نظر شما:
نام:
پست الکترونیکی:
نظر
 
  کد امنیتی:
 
   پربیننده ترین مطالب روابط عمومی  

  ۷ اصل حمایتی در روابط


  درک جعل عمیق و راه‌های مقابله با آن


  4 نکته برای ایجاد برندسازی کارفرمایی استارتاپ شما


  گاهی به چیزی فراتر از نیازهای جسمانی توجه کن


  چالش‌های پوشش خبری و راهکارهای رفع آن


  هفت اشتباه زبان بدن


  قانون کارما: هر چه بکاریم همان را درو می‌کنیم


  برندسازی کارفرمایی برای استارتاپ ها


  چند نکته در مورد بهترین راه برای نوشتن بیانیه مطبوعاتی


  چرا «روز ملی ارتباطات و روابط عمومی» و «روز جهانی ارتباطات و جامعه اطلاعاتی» از تقویم رسمی کشور حذف شد؟


 
 
 
مقالات
گفتگو
گزارش
آموزش
جهان روابط عمومی
مدیریت
رویدادها
روابط عمومی ایران
کتابخانه
تازه های شبکه
آخرین رویدادها
فن آوری های نو
تبلیغات و بازاریابی
ایده های برتر
بادپخش صوتی
گزارش تصویری
پیشنهادهای کاربران
اخبار بانک و بیمه
نیازمندی ها
خدمات
خبرنگار افتخاری
بخش اعضا
دانلود کتاب
پیوندها
جستجوی پیشرفته
موبایل
آر اس اس
بخشنامه ها
پیشکسوتان
لوح های سپاس
پیام های تسلیت
مناسبت ها
جملات حکیمانه
پایان نامه ها
درباره شارا
تماس با ما
Shara English
Public Relation
Social Media
Marketing
Events
Mobile
Content
Iran Pr
About Us - Contact US - Search
استفاده از مطالب این سایت با درج منبع مجاز است
تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به شارا است
info@shara.ir
  خبر فوری: معرفی کتاب «هوش مصنوعی روابط‌عمومی در عمل» منتشر شد