درباره شارا | تماس | جستجوی پیشرفته | پیوندها | موبایل | RSS
 خانه    تازه ها    پایگاه اخبار    پایگاه اندیشه    پایگاه کتاب    پایگاه اطلاعات    پایگاه بین الملل    پایگاه چندرسانه ای    پایگاه امکانات  
سه شنبه، 25 اردیبهشت 1403 - 12:07   

فراخوان دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی

  فراخوان دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی


ادامه ادامه مطلب یک

۷ اصل حمایتی در روابط

  ۷ اصل حمایتی در روابط


ادامه ادامه مطلب دو

برنامه‌های انجمن متخصصان روابط‌عمومی به مناسبت روز روابط‌عمومی

  برنامه‌های انجمن متخصصان روابط‌عمومی به مناسبت روز روابط‌عمومی


ادامه ادامه مطلب سه

فناوری، پایان شکست فتوشاپ

  فناوری، پایان شکست فتوشاپ


ادامه ادامه مطلب چهار

   آخرین مطالب روابط عمومی  
  ما دقیقاً چه‌کاره‌ایم؟
  چرا «روز ملی ارتباطات و روابط عمومی» و «روز جهانی ارتباطات و جامعه اطلاعاتی» از تقویم رسمی کشور حذف شد؟
  منصور شیخ‌الاسلامی مدیر حوزه مدیر روابط‌عمومی صندوق کارآفرینی امید شد
  تنزل جایگاه روابط‌عمومی: مشکلی دیرینه و فراتر از دولت‌ها
  ۲۷ اردیبهشت، روز ملی ارتباطات و روابط‌عمومی
  در روز ملی ارتباطات و روابط‌عمومی چه باید کرد؟
  عذرخواهی و گلایه‌های عضو باسابقه شورای روابط‌عمومی استان مازندران
  مدیرکل روابط‌عمومی‌ و امور بین الملل استانداری فارس: آموزش، پیش نیاز عملکرد مطلوب روابط عمومی‌هاست
  روز ملی روابط‌عمومی: بازگشایی پارادایم جدید روابط‌عمومی
  چگونه روابط‌عمومی دیجیتال را با موفقیت با روابط‌عمومی داخلی ادغام کنیم
ادامه آخرین مطالب روابط عمومی
- اندازه متن: + -  کد خبر: 27927صفحه نخست » دوشنبه، 10 بهمن 1401 - 06:26
روزنامه نگار ابزار سیاست!
«سیمور هرش» روزنامه نگار امریکایی که در نیمه اول ژانویه 2005 در گزارشی اختصاصی در نشریه «نیویورکر» از طرح یک نقشه حمله نظامی آمریکا به ایران خبر داده بود دو هفته بعد - پنجشنبه شب 27 ژانویه - در برنامه جان استیوارت در تلویزیون کانال 32 گفت که احتمالا این بار این نقشه بلوف نیست!.
  

شبکه اطلاع رسانی روابط عمومی ایران (شارا)- «سیمور هرش» روزنامه نگار امریکایی که در نیمه اول ژانویه 2005 در گزارشی اختصاصی در نشریه «نیویورکر» از طرح یک نقشه حمله نظامی آمریکا به ایران خبر داده بود دو هفته بعد - پنجشنبه شب 27 ژانویه - در برنامه جان استیوارت در تلویزیون کانال 32 گفت که احتمالا این بار این نقشه بلوف نیست!.

 

وی گفت که برخی روزنامه ها گزارش اورا یک بلوف نوشته اند تا مقام های ایرانی قضیه را جدی نگیرند و آماده مقابله نشوند و به باور او، هدف این روزنامه ها (آز بلوف و نآدرست خوآندن گزآرش آو) فریب مقام های ایرانی بوده آست. هرش بار دیگر گفت که اطلاعات خود را درباره تهیه نقشه حمله نظامی به ایران از منابع کاملا موثق به دست آورده است.


برخى آز آصحآب نظر در آىن زمىنه گفته بودند برخى منآبع بعضى آوقآت روزنامه نگاران معروفتر را وسیله قرار می دهند و به آنان اخباری برای اغفال هدف - ازجمله مقامات دولت های دیگر می دهند و پس از خام کردن آنان، خلافش را به انجام می رسانند و ...!.


چند مفسر ـ هرکدآم به تعبىرى نوشته بودند: افشای قضیه زیر سر پنتاگون بوده تا مقامهای ایرانی احتیاط کنند و حاضر به دادن امتیاز شوند، و دلیل آن این است که وزارت دفاع آمریکا اصل قضیه را که در نوشته هرش افشاء شده تکذیب نکرده و تنها در دقت مراحل به دست داده شده تردید کرده بود.


قضیه احتمال حمله نظامی آمریکا به ایران از اواخر سال 2006 بار دیگر به میان آمد و در ژانویه 2007 بحث اصلی سیاستمداران و رسانه های غرب شده بود!. در ژآنوىه 2012 نىز چنىن گزآرش هآىى آنتشآره ىآفته بود.

 

منبع: http://www.iranianshistoryonthisday.com

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

   
  

اضافه نمودن به: Share/Save/Bookmark

نظر شما:
نام:
پست الکترونیکی:
نظر
 
  کد امنیتی:
 
   پربیننده ترین مطالب روابط عمومی  

  روابط‌عمومی از حقوق بشر تا بخش کشاورزی


  ۷ اصل حمایتی در روابط


  4 نکته برای ایجاد برندسازی کارفرمایی استارتاپ شما


  روابط‌عمومی ایدیولوژیک؛ اثرهای مثبت و منفی


  گاهی به چیزی فراتر از نیازهای جسمانی توجه کن


  چالش‌های پوشش خبری و راهکارهای رفع آن


  پرورش صحیح، در گروی آموزش مناسب


  خبرنگاری توسعه


  چند نکته در مورد بهترین راه برای نوشتن بیانیه مطبوعاتی


  واکاوی ورود داده‌نگاری به یک روزنامه شاخص محلی


 
 
 
مقالات
گفتگو
گزارش
آموزش
جهان روابط عمومی
مدیریت
رویدادها
روابط عمومی ایران
کتابخانه
تازه های شبکه
آخرین رویدادها
فن آوری های نو
تبلیغات و بازاریابی
ایده های برتر
بادپخش صوتی
گزارش تصویری
پیشنهادهای کاربران
اخبار بانک و بیمه
نیازمندی ها
خدمات
خبرنگار افتخاری
بخش اعضا
دانلود کتاب
پیوندها
جستجوی پیشرفته
موبایل
آر اس اس
بخشنامه ها
پیشکسوتان
لوح های سپاس
پیام های تسلیت
مناسبت ها
جملات حکیمانه
پایان نامه ها
درباره شارا
تماس با ما
Shara English
Public Relation
Social Media
Marketing
Events
Mobile
Content
Iran Pr
About Us - Contact US - Search
استفاده از مطالب این سایت با درج منبع مجاز است
تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به شارا است
info@shara.ir
  خبر فوری: معرفی کتاب «هوش مصنوعی روابط‌عمومی در عمل» منتشر شد