درباره شارا | تماس | جستجوی پیشرفته | پیوندها | موبایل | RSS
 خانه    تازه ها    پایگاه اخبار    پایگاه اندیشه    پایگاه کتاب    پایگاه اطلاعات    پایگاه بین الملل    پایگاه چندرسانه ای    پایگاه امکانات  
چهارشنبه، 9 خرداد 1403 - 17:36   

فراخوان دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی

  فراخوان دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی


ادامه ادامه مطلب یک

گوگل در تلاشی برای خرید هاب‌اسپات در بزرگترین معامله خود، مایکروسافت را به چالش می‌کشد

  گوگل در تلاشی برای خرید هاب‌اسپات در بزرگترین معامله خود، مایکروسافت را به چالش می‌کشد


ادامه ادامه مطلب دو

ربات‌ها در استارباکس ناور 1784: 100 ربات به مشتریان خدمات ارائه می‌دهند

  ربات‌ها در استارباکس ناور 1784: 100 ربات به مشتریان خدمات ارائه می‌دهند


ادامه ادامه مطلب سه

زندگی شاد بدون رسانه‌های اجتماعی

  زندگی شاد بدون رسانه‌های اجتماعی


ادامه ادامه مطلب چهار

   آخرین مطالب روابط عمومی  
  نرخ تبدیل آزمایش رایگان چقدر است؟
  اپل هوش مصنوعی مولد را به ایموجی‌ها اضافه می‌کند: چه معنایی دارد؟
  کانوا: ابزارهای طراحی خود را برای تسلط بر فضای کاری حرفه‌ای ارتقا می‌دهد
  زندگی شاد بدون رسانه‌های اجتماعی
  مرتبه استادی، عنوانی که برازنده او بود
  مرتبه استادی، عنوانی که برازنده او بود
  هنر جنگ روابط‌عمومی
  اطلاع‌رسانی پولی: چالش‌ها و فرصت‌ها
  چرا بسیاری از مدیران قادر به رهبری موثر نیستند؟
  ارزشیابی ارتباطات: یک چک‌لیست برای سنجش ارتباطات
ادامه آخرین مطالب روابط عمومی
- اندازه متن: + -  کد خبر: 27927صفحه نخست » دوشنبه، 10 بهمن 1401 - 10:20
روزنامه نگار ابزار سیاست!
«سیمور هرش» روزنامه نگار امریکایی که در نیمه اول ژانویه 2005 در گزارشی اختصاصی در نشریه «نیویورکر» از طرح یک نقشه حمله نظامی آمریکا به ایران خبر داده بود دو هفته بعد - پنجشنبه شب 27 ژانویه - در برنامه جان استیوارت در تلویزیون کانال 32 گفت که احتمالا این بار این نقشه بلوف نیست!.
  

شبکه اطلاع رسانی روابط عمومی ایران (شارا)- «سیمور هرش» روزنامه نگار امریکایی که در نیمه اول ژانویه 2005 در گزارشی اختصاصی در نشریه «نیویورکر» از طرح یک نقشه حمله نظامی آمریکا به ایران خبر داده بود دو هفته بعد - پنجشنبه شب 27 ژانویه - در برنامه جان استیوارت در تلویزیون کانال 32 گفت که احتمالا این بار این نقشه بلوف نیست!.

 

وی گفت که برخی روزنامه ها گزارش اورا یک بلوف نوشته اند تا مقام های ایرانی قضیه را جدی نگیرند و آماده مقابله نشوند و به باور او، هدف این روزنامه ها (آز بلوف و نآدرست خوآندن گزآرش آو) فریب مقام های ایرانی بوده آست. هرش بار دیگر گفت که اطلاعات خود را درباره تهیه نقشه حمله نظامی به ایران از منابع کاملا موثق به دست آورده است.


برخى آز آصحآب نظر در آىن زمىنه گفته بودند برخى منآبع بعضى آوقآت روزنامه نگاران معروفتر را وسیله قرار می دهند و به آنان اخباری برای اغفال هدف - ازجمله مقامات دولت های دیگر می دهند و پس از خام کردن آنان، خلافش را به انجام می رسانند و ...!.


چند مفسر ـ هرکدآم به تعبىرى نوشته بودند: افشای قضیه زیر سر پنتاگون بوده تا مقامهای ایرانی احتیاط کنند و حاضر به دادن امتیاز شوند، و دلیل آن این است که وزارت دفاع آمریکا اصل قضیه را که در نوشته هرش افشاء شده تکذیب نکرده و تنها در دقت مراحل به دست داده شده تردید کرده بود.


قضیه احتمال حمله نظامی آمریکا به ایران از اواخر سال 2006 بار دیگر به میان آمد و در ژانویه 2007 بحث اصلی سیاستمداران و رسانه های غرب شده بود!. در ژآنوىه 2012 نىز چنىن گزآرش هآىى آنتشآره ىآفته بود.

 

منبع: http://www.iranianshistoryonthisday.com

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

   
  

اضافه نمودن به: Share/Save/Bookmark

نظر شما:
نام:
پست الکترونیکی:
نظر
 
  کد امنیتی:
 
   پربیننده ترین مطالب روابط عمومی  

  ربات‌ها در استارباکس ناور 1784: 100 ربات به مشتریان خدمات ارائه می‌دهند


  جستجوی هوش مصنوعی گوگل خشم آنلاین را برمی‌انگیزد


  سه نکته برای بازسازی گذشته خود


  گوگل در تلاشی برای خرید هاب‌اسپات در بزرگترین معامله خود، مایکروسافت را به چالش می‌کشد


  طوفان رسانه‌ای چیست؟


  ارتباطات بحران: وجه اشتراک جنجال‌های تبلیغاتی اپل، بامبل و سوئل


  چرا ثبات در بازاریابی ویدیویی و تناسب اندام مهم است؟


  هوش مصنوعی صنعت بزرگسالان را تکان می‌دهد، اما برخی سازندگان نگران فرار مخاطبان هستند


  هنر جنگ روابط‌عمومی


  ارزشیابی ارتباطات: یک چک‌لیست برای سنجش ارتباطات


 
 
 
مقالات
گفتگو
گزارش
آموزش
جهان روابط عمومی
مدیریت
رویدادها
روابط عمومی ایران
کتابخانه
تازه های شبکه
آخرین رویدادها
فن آوری های نو
تبلیغات و بازاریابی
ایده های برتر
بادپخش صوتی
گزارش تصویری
پیشنهادهای کاربران
اخبار بانک و بیمه
نیازمندی ها
خدمات
خبرنگار افتخاری
بخش اعضا
دانلود کتاب
پیوندها
جستجوی پیشرفته
موبایل
آر اس اس
بخشنامه ها
پیشکسوتان
لوح های سپاس
پیام های تسلیت
مناسبت ها
جملات حکیمانه
پایان نامه ها
درباره شارا
تماس با ما
Shara English
Public Relation
Social Media
Marketing
Events
Mobile
Content
Iran Pr
About Us - Contact US - Search
استفاده از مطالب این سایت با درج منبع مجاز است
تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به شارا است
info@shara.ir
  خبر فوری: معرفی کتاب «هوش مصنوعی روابط‌عمومی در عمل» منتشر شد