درباره شارا | تماس | جستجوی پیشرفته | پیوندها | موبایل | RSS
 خانه    تازه ها    پایگاه اخبار    پایگاه اندیشه    پایگاه کتاب    پایگاه اطلاعات    پایگاه بین الملل    پایگاه چندرسانه ای    پایگاه امکانات  
شنبه، 12 خرداد 1403 - 01:00   

فراخوان دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی

  فراخوان دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی


ادامه ادامه مطلب یک

آرشیو اینترنت تحت حملات دیداس قرار گرفته است: چه خبر و چه باید کرد؟

  آرشیو اینترنت تحت حملات دیداس قرار گرفته است: چه خبر و چه باید کرد؟


ادامه ادامه مطلب دو

نقشه برداری از آگاهی انسان: مطالعه‌ای پیشگامانه

  نقشه برداری از آگاهی انسان: مطالعه‌ای پیشگامانه


ادامه ادامه مطلب سه

5 اشتباه روابط‌عمومی که استارت‌آپ‌های هوش مصنوعی باید از آن اجتناب کنند

  5 اشتباه روابط‌عمومی که استارت‌آپ‌های هوش مصنوعی باید از آن اجتناب کنند


ادامه ادامه مطلب چهار

   آخرین مطالب روابط عمومی  
  نشت اسناد داخلی گوگل جزئیات عملکرد الگوریتم رتبه‌بندی را آشکار می‌کند
  5 اشتباه روابط‌عمومی که استارت‌آپ‌های هوش مصنوعی باید از آن اجتناب کنند
  نقشه برداری از آگاهی انسان: مطالعه‌ای پیشگامانه
  جلسه فوق محرمانه ای در مادرید با حضور مدیران اجرایی گوگل دیپ مایند، آنتروپیک و هوش مصنوعی مایکروسافت آغاز می‌شود
  چرا شرکت در دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی و بیست‌وسومین دوره جوایز طلایی صنعت روابط‌عمومی ایران مهم است؟
  آرشیو اینترنت تحت حملات دیداس قرار گرفته است: چه خبر و چه باید کرد؟
  چیزی که در سال اول کار در روابط‌عمومی دیجیتال یاد گرفتم
  ۵ چیزی که هرگز نباید به رئیس خود بگویید
  به دنبال مشتریان وفادار هستید؟
  استراتژی‌های روابط‌عمومی برای رسیدن به نسل Z
ادامه آخرین مطالب روابط عمومی
- اندازه متن: + -  کد خبر: 27927صفحه نخست » دوشنبه، 10 بهمن 1401 - 10:20
روزنامه نگار ابزار سیاست!
«سیمور هرش» روزنامه نگار امریکایی که در نیمه اول ژانویه 2005 در گزارشی اختصاصی در نشریه «نیویورکر» از طرح یک نقشه حمله نظامی آمریکا به ایران خبر داده بود دو هفته بعد - پنجشنبه شب 27 ژانویه - در برنامه جان استیوارت در تلویزیون کانال 32 گفت که احتمالا این بار این نقشه بلوف نیست!.
  

شبکه اطلاع رسانی روابط عمومی ایران (شارا)- «سیمور هرش» روزنامه نگار امریکایی که در نیمه اول ژانویه 2005 در گزارشی اختصاصی در نشریه «نیویورکر» از طرح یک نقشه حمله نظامی آمریکا به ایران خبر داده بود دو هفته بعد - پنجشنبه شب 27 ژانویه - در برنامه جان استیوارت در تلویزیون کانال 32 گفت که احتمالا این بار این نقشه بلوف نیست!.

 

وی گفت که برخی روزنامه ها گزارش اورا یک بلوف نوشته اند تا مقام های ایرانی قضیه را جدی نگیرند و آماده مقابله نشوند و به باور او، هدف این روزنامه ها (آز بلوف و نآدرست خوآندن گزآرش آو) فریب مقام های ایرانی بوده آست. هرش بار دیگر گفت که اطلاعات خود را درباره تهیه نقشه حمله نظامی به ایران از منابع کاملا موثق به دست آورده است.


برخى آز آصحآب نظر در آىن زمىنه گفته بودند برخى منآبع بعضى آوقآت روزنامه نگاران معروفتر را وسیله قرار می دهند و به آنان اخباری برای اغفال هدف - ازجمله مقامات دولت های دیگر می دهند و پس از خام کردن آنان، خلافش را به انجام می رسانند و ...!.


چند مفسر ـ هرکدآم به تعبىرى نوشته بودند: افشای قضیه زیر سر پنتاگون بوده تا مقامهای ایرانی احتیاط کنند و حاضر به دادن امتیاز شوند، و دلیل آن این است که وزارت دفاع آمریکا اصل قضیه را که در نوشته هرش افشاء شده تکذیب نکرده و تنها در دقت مراحل به دست داده شده تردید کرده بود.


قضیه احتمال حمله نظامی آمریکا به ایران از اواخر سال 2006 بار دیگر به میان آمد و در ژانویه 2007 بحث اصلی سیاستمداران و رسانه های غرب شده بود!. در ژآنوىه 2012 نىز چنىن گزآرش هآىى آنتشآره ىآفته بود.

 

منبع: http://www.iranianshistoryonthisday.com

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

   
  

اضافه نمودن به: Share/Save/Bookmark

نظر شما:
نام:
پست الکترونیکی:
نظر
 
  کد امنیتی:
 
   پربیننده ترین مطالب روابط عمومی  

  آنچه در مورد اطلاعات نادرست به شما می‌گویند را باور نکنید


  چگونه یک برند شخصی قوی بسازیم: نکات کلیدی از کارشناسان


  استراتژی‌های روابط‌عمومی برای رسیدن به نسل Z


  به دنبال مشتریان وفادار هستید؟


  ۵ چیزی که هرگز نباید به رئیس خود بگویید


  چیزی که در سال اول کار در روابط‌عمومی دیجیتال یاد گرفتم


  چرا شرکت در دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی و بیست‌وسومین دوره جوایز طلایی صنعت روابط‌عمومی ایران مهم است؟


  آرشیو اینترنت تحت حملات دیداس قرار گرفته است: چه خبر و چه باید کرد؟


  نقشه برداری از آگاهی انسان: مطالعه‌ای پیشگامانه


  5 اشتباه روابط‌عمومی که استارت‌آپ‌های هوش مصنوعی باید از آن اجتناب کنند


 
 
 
مقالات
گفتگو
گزارش
آموزش
جهان روابط عمومی
مدیریت
رویدادها
روابط عمومی ایران
کتابخانه
تازه های شبکه
آخرین رویدادها
فن آوری های نو
تبلیغات و بازاریابی
ایده های برتر
بادپخش صوتی
گزارش تصویری
پیشنهادهای کاربران
اخبار بانک و بیمه
نیازمندی ها
خدمات
خبرنگار افتخاری
بخش اعضا
دانلود کتاب
پیوندها
جستجوی پیشرفته
موبایل
آر اس اس
بخشنامه ها
پیشکسوتان
لوح های سپاس
پیام های تسلیت
مناسبت ها
جملات حکیمانه
پایان نامه ها
درباره شارا
تماس با ما
Shara English
Public Relation
Social Media
Marketing
Events
Mobile
Content
Iran Pr
About Us - Contact US - Search
استفاده از مطالب این سایت با درج منبع مجاز است
تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به شارا است
info@shara.ir
  خبر فوری: معرفی کتاب «هوش مصنوعی روابط‌عمومی در عمل» منتشر شد