درباره شارا | تماس | جستجوی پیشرفته | پیوندها | موبایل | RSS
 خانه    تازه ها    پایگاه اخبار    پایگاه اندیشه    پایگاه کتاب    پایگاه اطلاعات    پایگاه بین الملل    پایگاه چندرسانه ای    پایگاه امکانات  
چهارشنبه، 23 خرداد 1403 - 23:05   

برنامه‌های دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی اعلام شد

  برنامه‌های دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی اعلام شد


ادامه ادامه مطلب یک

چت‌جی‌پی‌تی اکنون در جعل کردن احساسات و رفتار انسانی بهتر از همیشه است

  چت‌جی‌پی‌تی اکنون در جعل کردن احساسات و رفتار انسانی بهتر از همیشه است


ادامه ادامه مطلب دو

60 درصد از پاسخ‌های مدل کپی لیکس حاوی سرقت ادبی است

  60 درصد از پاسخ‌های مدل کپی لیکس حاوی سرقت ادبی است


ادامه ادامه مطلب سه

اعترافات پاتریک براون در مورد دستکاری تحقیقات آب‌وهوایی

  اعترافات پاتریک براون در مورد دستکاری تحقیقات آب‌وهوایی


ادامه ادامه مطلب چهار

   آخرین مطالب روابط عمومی  
  شماره 67 فصلنامه کارگزار روابط‌عمومی منتشر ‌شد
  دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی با تکریم از شادروان دکتر سید وحید عقیلی و حضور خانواده ایشان برگزار شد
  دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی و تجلیل از پیشکسوت این عرصه، دکتر برات‌الله صمدی‌راد
  کتاب "انقلاب هوش مصنوعی در روابط‌عمومی" رونمایی شد
  دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی در حال برگزاری است
  قبل از شروع همکاری با کسی، در مورد سبک کار خود صحبت کنید
  هوش اپل: گام بزرگ اپل در هوش مصنوعی
  وحشت اخلاقی جدید: رسانه‌های اجتماعی
  آیا روابط‌عمومی در بلاک چین مرده است؟ نگاهی به دیدگاه‌های مخالف
  هوش مصنوعی: بازاریاب خلاق یا ابزار خلاقانه؟
ادامه آخرین مطالب روابط عمومی
- اندازه متن: + -  کد خبر: 27907صفحه نخست » آخرین رویدادهای روابط عمومییکشنبه، 10 بهمن 1395 - 10:28
در نشست تخصصی مسئولان روابط عمومی سراسر کشور بیمه ایران عنوان شد: حمایت از روابط عمومی بیمه ایران باهدف توسعه خدمات
شبکه اطلاع رسانی روابط عمومی ایران (شارا)- نشست تخصصی مسئولان روابط عمومی شعب و مراکز سراسرکشور بیمه ایران با حضور پورکیانی رییس هیات مدیره و مدیرعامل، رحیمی باغ ابریشمی عضو هیات مدیره و نعمت اللهی معاون توسعه مدیریت و منابع شرکت، صاحب نظران و متخصصان علوم ارتباطات و روابط عمومی برگزار شد.
  

شبکه اطلاع رسانی روابط عمومی ایران (شارا)- نشست تخصصی مسئولان روابط عمومی شعب و مراکز سراسرکشور بیمه ایران با حضور پورکیانی رییس هیات مدیره و مدیرعامل، رحیمی باغ ابریشمی عضو هیات مدیره و نعمت اللهی معاون توسعه مدیریت و منابع شرکت، صاحب نظران و متخصصان علوم ارتباطات و روابط عمومی برگزار شد.

به گزارش شارا به نقل از روابط عمومی بیمه ایران، در این نشست تخصصی دو روزه که به میزبانی مرکز همایش های ایران زمین بیمه ایران برگزار شد، علاوه بر سخنرانی های مسئولان و کارشناسان، 3 کارکاه آموزشی تخصصی نیز در زمینه های روابط عمومی نوین ، اصول و مبانی خبر نویسی و آشنایی با آخرین تحولات و پیشرفت های اینترنتی اطلاع رسانی برگزار و از پورتال استانی بیمه ایران نیز رونمایی شد.

در آیین گشایش این همایش، پورکیانی رئیس هیات مدیره و مدیرعامل بیمه ایران در سخنانی با اشاره به اینکه علیرغم فشارها و مشکلات، بیمه ایران توانسته پرتفوی خود را حفظ کند و روابط عمومی با درک این وضعیت، عملکرد مناسبی داشته ، اعلام کرد: روابط عمومی نیاز به حمایت بیشتر و تقویت دارد تا بتواند فعالیتهای خود را پربارتر ارائه کند.

مدیرعامل بیمه ایران، روابط عمومی را مشاور ارشد و مورد اعتماد مدیران وکارکنان دانست و خواستار پایداری این حس اعتماد در سطح شرکت شد.

رئیس هیات مدیره بیمه ایران، اطلاع رسانی وپوشش خبری حادثه ناگوار آتش سوزی ساختمان پلاسکو، توسط رسانه های مختلف را نشانگر عملکرد مطلوب روابط عمومی دانست واین تلاش ها را مکمل فعالیت های کارشناسان و مدیران شرکت که از اولین ساعات وقوع حادثه در محل حضور داشتند ، ارزیابی کرد.

پورکیانی اضافه کرد: اگر اطلاع رسانی درست وبه موقع انجام نمی شد بیمه گزاران دچار سردر گمی می شدند ولی با عملکرد خوب وتاثیر گذار روابط عمومی حس خوبی به مردم منتقل شد.

قبل از بیانات مدیرعامل بیمه ایران، سادات میر مدیرکل امور روابط عمومی و بین الملل بیمه ایران با تشریح افق پیش بینی شده کشور و بیمه ایران بر ضرورت تعامل سازنده در ارتباطات درون و برون سازمانی بر اساس مدل های ارتباطی نوین تاکید کرد و گفت: هم اکنون حرکت بیمه ایران به گونه ای است که فعالیت های روابط عمومی این شرکت به صورت کاربردی تر پیش رود.

در ادامه این همایش از 3 تن از پیشکسوتان روابط عمومی بیمه ایران با اهدای لوح تقدیر و جوایزی تجلیل به عمل آمد.

این همایش با سخنرانی نعمت اللهی معاونت توسعه مدیریت و منابع بیمه ایران ادامه یافت و سپس سیدمالک حسینی مشاور وزیر و رییس مرکز روابط عمومی و اطلاع رسانی وزارت امور اقتصادی و دارایی در سخنانی کوتاه با تایید بهبود فرآیندها در امر اطلاع رسانی در بیمه ایران بر ضرورت اصلاح ساختار تشکیلاتی این روابط عمومی تاکید کرد. وی همچنین اظهار کرد: بزرگترین پروژه اطلاع رسانی وزارت امور اقتصادی و دارایی و با عنوان « صد روز 100 اقدام » از دوم بهمن آغاز شده وتا 11 اردیبهشت سال آینده ادامه خواهد یافت.

رونمایی از پورتال های استانی بیمه ایران همراه با سخنان فتاحیانی مدیرفناوری اطلاعات و آمار بیمه ایران برنامه بعدی بود که با استقبال حضار در مراسم مواجه شد.

سخنران بعدی این نشست حجت الاسلام دکتر سعیدرضا عاملی رییس دانشکده مطالعات جهان بود که مطالبی مشروح درباره آخرین پژوهش های علمی باعنوان «قدرت فناوری های نوین و فضای مجازی» ارائه کرد.

پایان بخش مراسم روز نخست نشست تخصصی روابط عمومی های بیمه ایران، سخنرانی گودرزی با عنوان « شاخص های ارزیابی روابط عمومی» و همچنین تشریح آخرین شیوه اطلاع رسانی و نشر اخبار بیمه ایران از سوی مسئولان روابط عمومی این شرکت در سراسر کشور بود.

کارگاه آموزش اصول و مبانی خبرنویسی و آشنایی با آخرین فناوری های اینترنتی اطلاع رسانی که در یکی از خبرگزاری های معتبر برای تمامی شرکت کنندگان در این همایش برپاشد، ازجمله برنامه های روز دوم این نشست تخصصی بود که مورد اقبال عموم حاضران قرار گرفت ودر پایان به شرکت کنندگان گواهینامه آموزشی اعطا شد.

 

 

 

 

 

   
  

اخبار مرتبط:

اضافه نمودن به: Share/Save/Bookmark

نظر شما:
نام:
پست الکترونیکی:
نظر
 
  کد امنیتی:
 
   پربیننده ترین مطالب روابط عمومی  

  وحشت اخلاقی جدید: رسانه‌های اجتماعی


  دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی در حال برگزاری است


  آیا روابط‌عمومی در بلاک چین مرده است؟ نگاهی به دیدگاه‌های مخالف


  قبل از شروع همکاری با کسی، در مورد سبک کار خود صحبت کنید


  هوش اپل: گام بزرگ اپل در هوش مصنوعی


  دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی و تجلیل از پیشکسوت این عرصه، دکتر برات‌الله صمدی‌راد


  دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی با تکریم از شادروان دکتر سید وحید عقیلی و حضور خانواده ایشان برگزار شد


  کتاب "انقلاب هوش مصنوعی در روابط‌عمومی" رونمایی شد


  شماره 67 فصلنامه کارگزار روابط‌عمومی منتشر ‌شد


 
 
 
مقالات
گفتگو
گزارش
آموزش
جهان روابط عمومی
مدیریت
رویدادها
روابط عمومی ایران
کتابخانه
تازه های شبکه
آخرین رویدادها
فن آوری های نو
تبلیغات و بازاریابی
ایده های برتر
بادپخش صوتی
گزارش تصویری
پیشنهادهای کاربران
اخبار بانک و بیمه
نیازمندی ها
خدمات
خبرنگار افتخاری
بخش اعضا
دانلود کتاب
پیوندها
جستجوی پیشرفته
موبایل
آر اس اس
بخشنامه ها
پیشکسوتان
لوح های سپاس
پیام های تسلیت
مناسبت ها
جملات حکیمانه
پایان نامه ها
درباره شارا
تماس با ما
Shara English
Public Relation
Social Media
Marketing
Events
Mobile
Content
Iran Pr
About Us - Contact US - Search
استفاده از مطالب این سایت با درج منبع مجاز است
تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به شارا است
info@shara.ir
  خبر فوری: معرفی کتاب «هوش مصنوعی روابط‌عمومی در عمل» منتشر شد