درباره شارا | تماس | جستجوی پیشرفته | پیوندها | موبایل | RSS
 خانه    تازه ها    پایگاه اخبار    پایگاه اندیشه    پایگاه کتاب    پایگاه اطلاعات    پایگاه بین الملل    پایگاه چندرسانه ای    پایگاه امکانات  
شنبه، 12 خرداد 1403 - 14:16   

فراخوان دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی

  فراخوان دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی


ادامه ادامه مطلب یک

آرشیو اینترنت تحت حملات دیداس قرار گرفته است: چه خبر و چه باید کرد؟

  آرشیو اینترنت تحت حملات دیداس قرار گرفته است: چه خبر و چه باید کرد؟


ادامه ادامه مطلب دو

نقشه برداری از آگاهی انسان: مطالعه‌ای پیشگامانه

  نقشه برداری از آگاهی انسان: مطالعه‌ای پیشگامانه


ادامه ادامه مطلب سه

5 اشتباه روابط‌عمومی که استارت‌آپ‌های هوش مصنوعی باید از آن اجتناب کنند

  5 اشتباه روابط‌عمومی که استارت‌آپ‌های هوش مصنوعی باید از آن اجتناب کنند


ادامه ادامه مطلب چهار

   آخرین مطالب روابط عمومی  
  مدیرعامل شرکت فولاد آلیاژی ایران: جریان‌سازی پرقدرت دستاوردهای سازمان‌ها از الزامات فعالیت‌های روابط‌عمومی است
  برگزیدگان نخستین جشنواره روابط‌عمومی‌های برتر حوزه صنعت، معدن و اصناف همدان معرفی شد
  پدیده تکنوفرهنگ و استحاله فرهنگ
  رهبران موثر ارزش‌ها را بیان می‌کنند - و بر اساس آنها زندگی می‌کنند
  مهم‌ترین مباحث برجسته دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی
  رئیس عزیز، شما جلسات زیادی برگزار می‌کنید - بهترین تیم‌ها جلسات کمتری دارند
  چگونه روابط حرفه‌ای معنادار ایجاد کنیم
  نشت اسناد داخلی گوگل جزئیات عملکرد الگوریتم رتبه‌بندی را آشکار می‌کند
  5 اشتباه روابط‌عمومی که استارت‌آپ‌های هوش مصنوعی باید از آن اجتناب کنند
  نقشه برداری از آگاهی انسان: مطالعه‌ای پیشگامانه
ادامه آخرین مطالب روابط عمومی
- اندازه متن: + -  کد خبر: 27640صفحه نخست » شنبه، 25 دی 1395 - 11:39
آمار کاربران عضو شبکه های اجتماعی/ ۵۹ درصد دنبال سرگرمی هستند
برمبنای آخرین بررسی های نظام پایش شاخص های ارتباطات کشور، ۶۵ درصد کاربران اینترنت در ایران عضو شبکه های اجتماعی هستند و ۵۹ درصد کاربران نیز در اینترنت به دنبال تفریح و سرگرمی اند.
  

شبکه اطلاع رسانی روابط عمومی ایران (شارا)، درگاه پایش جامعه اطلاعاتی برمبنای نظام پایش شاخص های ارتباطات و فناوری اطلاعات و با توجه به نتایج طرح آمارگیری برخورداری خانوارها و استفاده افراد از فناوری اطلاعات و ارتباطات، آخرین وضعیت استفاده از ICT در ایران را تا پایان سال ۹۴ اعلام کرد .

۵۹ درصد کاربران به دنبال تفریح در اینترنت هستند

طبق این برآوردها مشخص شد که وضعیت حضور کاربران اینترنت در شبکه های اجتماعی از سال ۹۲ که ۲۰ درصد بوده در پایان سال ۹۴ به ۶۵ درصد افزایش یافته است .

این درحالی است که بررسی ها نشان می دهد که ۵۹ درصد کاربران در اینترنت به دنبال تفریح و سرگرمی اند و ۷۱ درصد از این ابزار برای ارتباطات استفاده می کنند .

فقط ۸ درصد کاربران ایرانی در اینترنت محتوا تولید می کنند

در راستای فعالیت کاربران اینترنت در ایران مشخص شده است که تنها ۸ درصد کاربران ایرانی به تولید محتوا در فضای مجازی می پردازند .

از این میان ۲ درصد تولیدات محتوا مربوط به نرم افزارهای اینترنت برای ویرایش، ۳ درصد محتوای تولید شده برای مدیریت صفحات شخصی، ۶ درصد محتوای ایجاد شده توسط کاربر شامل متن، عکس ، فیلم و موسیقی و نرم افزار و یک درصد نیز به تولید محتوا در قالب وبلاگ نویسی مربوط می شود .

۱۳ درصد کاربران ایرانی از بانکداری الکترونیکی استفاده می کنند

براساس بررسی های شاخص های جامعه اطلاعاتی  در ایران در خصوص فعالیت کاربران اینترنت مشخص شد که ۱۳ درصد فعالیت کاربران اینترنت در ایران به بانکداری الکترونیکی معطوف است. همچنین ۳۷.۵ درصد از کاربران از خدمات دولت الکترونیک و ۴۲ درصد از تجارت الکترونیک در اینترنت استفاده می کنند .

در همین حال اعلام شده است که ۲ درصد کاربران در فضای اینترنت مشارکت الکترونیکی دارند و ۴.۵ درصد کاربران نیز از خدمات رایانش ابری استفاده می کنند .

۲۷ درصد کاربران اینترنت در ایران بالای ۵۰ سال سن دارند

بررسی ها نشان می دهد که ۷۴.۷ درصد کاربران اینترنت در ایران در گروه سنی ۲۰ تا ۲۹ سال هستند و این درحالی است که ۲۷.۳ درصد کاربران اینترنت در ایران را گروه سنی ۵۰ تا ۸۹ سال تشکیل می دهند .

در همین حال فاصله جنسیتی بین کاربران اینترنت مرد و زن در ایران ۱.۹ درصد است و فاصله بین کاربران اینترنت شهری و روستایی ۲۵.۵ درصد برآورد می شود

 

منبع: مهر

   
  

اضافه نمودن به: Share/Save/Bookmark

نظر شما:
نام:
پست الکترونیکی:
نظر
 
  کد امنیتی:
 
   پربیننده ترین مطالب روابط عمومی  

  ۵ چیزی که هرگز نباید به رئیس خود بگویید


  به دنبال مشتریان وفادار هستید؟


  رئیس عزیز، شما جلسات زیادی برگزار می‌کنید - بهترین تیم‌ها جلسات کمتری دارند


  چگونه روابط حرفه‌ای معنادار ایجاد کنیم


  چرا شرکت در دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی و بیست‌وسومین دوره جوایز طلایی صنعت روابط‌عمومی ایران مهم است؟


  چیزی که در سال اول کار در روابط‌عمومی دیجیتال یاد گرفتم


  5 اشتباه روابط‌عمومی که استارت‌آپ‌های هوش مصنوعی باید از آن اجتناب کنند


  جلسه فوق محرمانه ای در مادرید با حضور مدیران اجرایی گوگل دیپ مایند، آنتروپیک و هوش مصنوعی مایکروسافت آغاز می‌شود


  نشت اسناد داخلی گوگل جزئیات عملکرد الگوریتم رتبه‌بندی را آشکار می‌کند


  نقشه برداری از آگاهی انسان: مطالعه‌ای پیشگامانه


 
 
 
مقالات
گفتگو
گزارش
آموزش
جهان روابط عمومی
مدیریت
رویدادها
روابط عمومی ایران
کتابخانه
تازه های شبکه
آخرین رویدادها
فن آوری های نو
تبلیغات و بازاریابی
ایده های برتر
بادپخش صوتی
گزارش تصویری
پیشنهادهای کاربران
اخبار بانک و بیمه
نیازمندی ها
خدمات
خبرنگار افتخاری
بخش اعضا
دانلود کتاب
پیوندها
جستجوی پیشرفته
موبایل
آر اس اس
بخشنامه ها
پیشکسوتان
لوح های سپاس
پیام های تسلیت
مناسبت ها
جملات حکیمانه
پایان نامه ها
درباره شارا
تماس با ما
Shara English
Public Relation
Social Media
Marketing
Events
Mobile
Content
Iran Pr
About Us - Contact US - Search
استفاده از مطالب این سایت با درج منبع مجاز است
تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به شارا است
info@shara.ir
  خبر فوری: معرفی کتاب «هوش مصنوعی روابط‌عمومی در عمل» منتشر شد