درباره شارا | تماس | جستجوی پیشرفته | پیوندها | موبایل | RSS
 خانه    تازه ها    پایگاه اخبار    پایگاه اندیشه    پایگاه کتاب    پایگاه اطلاعات    پایگاه بین الملل    پایگاه چندرسانه ای    پایگاه امکانات  
سه شنبه، 22 خرداد 1403 - 22:34   

برنامه‌های دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی اعلام شد

  برنامه‌های دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی اعلام شد


ادامه ادامه مطلب یک

چت‌جی‌پی‌تی اکنون در جعل کردن احساسات و رفتار انسانی بهتر از همیشه است

  چت‌جی‌پی‌تی اکنون در جعل کردن احساسات و رفتار انسانی بهتر از همیشه است


ادامه ادامه مطلب دو

60 درصد از پاسخ‌های مدل کپی لیکس حاوی سرقت ادبی است

  60 درصد از پاسخ‌های مدل کپی لیکس حاوی سرقت ادبی است


ادامه ادامه مطلب سه

اعترافات پاتریک براون در مورد دستکاری تحقیقات آب‌وهوایی

  اعترافات پاتریک براون در مورد دستکاری تحقیقات آب‌وهوایی


ادامه ادامه مطلب چهار

   آخرین مطالب روابط عمومی  
  قبل از شروع همکاری با کسی، در مورد سبک کار خود صحبت کنید
  هوش اپل: گام بزرگ اپل در هوش مصنوعی
  وحشت اخلاقی جدید: رسانه‌های اجتماعی
  آیا روابط‌عمومی در بلاک چین مرده است؟ نگاهی به دیدگاه‌های مخالف
  هوش مصنوعی: بازاریاب خلاق یا ابزار خلاقانه؟
  مطالعه: تاثیر ارتباطات رهبری بر اعتماد کارکنان در طول بحران
  یادداشت خبری دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی: گامی مهم در راستای ارتقای جایگاه روابط‌عمومی در ایران
  شماره 67 فصلنامه کارگزار روابط‌عمومی منتشر می‌شود
  پایان عصر جستجوی سنتی؟ رسانه‌های اجتماعی به دروازه اصلی اطلاعات تبدیل می‌شوند
  برنامه‌های دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی نهایی شد
ادامه آخرین مطالب روابط عمومی
- اندازه متن: + -  کد خبر: 2764صفحه نخست » گفتگوپنجشنبه، 1 فروردین 1392 - 09:07
روابط عمومی متولد شد
محمود مختاریان- روزنامه نگار- استاد دانشگاه - ارتباطات را جدی بگیریم که ما دموکراسی نداریم، ما مدیاکراسی داریم. اندیشه بکاریم، عادت درو کنیم، عادت بکاریم، فرهنگ درو کنیم.
  

شارا، محمود مختاریان- همه می دانیم که امروز در جهان حرف اول را کسی می زند که اطلاعات بیشتری داشته باشد. در روزهای پایان سال 91 موسسه «مارس وان» دعوت به ثبت نام برای سفر به مریخ کرد. «باس لنسد روپ» مدیر این موسسه اعلام کرد 70 ایرانی ثبت نام کرده اند و شهامت و اشتیاق ایرانی ها برای سفر به کرات دیگر را تحسین کرد. جوانان ما لحظه به لحظه تمامی رسانه های جهان را رصد می کنند و اطلاعات ریز آن ها را دارند.
 هم اکنون 3500 شبکه ماهواره قابل رویت در ایران، برنامه پخش می کنند که 600 شبکه برای پخش برنامه های خود از ایران آگهی می گیرند و یک شبکه تجاری اروپایی چون روزانه 700 ایمیل از ایران داشته مجری ایرانی استخدام کرده است. فراموش نکنیم ایران پس از چین دومین کشور وبلاگ جهان است. هم اکنون یک میلیون ایرانی وبلاگ دارند و شگفت آور این که 50 هزار بچه زیر 10 سال ایرانی صاحب وبلاگ هستند. ناگفته نماند روابط عمومی ها باید بدانند رسانه ها چشم و گوش مردم هستند. وظیفه رسانه مکتوب تولید فکر و آوردن اندیشه های نو است. در 22 بهمن امسال شایع شد که هر کس شماره اتومبیلش را به راهنمایی و رانندگی پیامک کند جریمه اش بخشیده می شود. میلیون ها نفر در سراسر ایران شماره های اتومبیل خود را پیامک کردند در حالی که اصلا چنین خبری وجود نداشت. وظیفه اصلی هر روابط عمومی جلب اعتماد مخاطبان است. زمانی که در المپیک مدال کشتی قهرمان ما را به ناحق ندادند اتفاق عجیبی افتاد. روابط عمومی این فدراسیون از مردم ایران و جهان خواست پیام اعتراض خود را به گوش جهانیان برسانند. 300 هزار نفر از سراسر جهان به فدراسیون جهانی کشتی ایمیل فرستادند و آن ها را نکوهش کردند که چرا حق این قهرمان را ندادید. فدراسیون جهانی کشتی رسما عذرخواهی و ضمن پوزش خواهش کرد که دیگر پیام نفرستند.
 روابط عمومی های ما به خوبی رسانه ها را می شناسند، وظایف و نقش خودشان را در این تعامل بلدند. آن ها می دانند با رفتار و کردار سنتی نمی توان به جنگ مشکلات امروز رفت و گفته یورگن هابرماس استاد ارتباطات را جدی بگیریم که ما دموکراسی نداریم، ما مدیاکراسی داریم. اندیشه بکاریم، عادت درو کنیم، عادت بکاریم، فرهنگ درو کنیم.

   
  

اخبار مرتبط:

اضافه نمودن به: Share/Save/Bookmark

نظر شما:
نام:
پست الکترونیکی:
نظر
 
  کد امنیتی:
 
   پربیننده ترین مطالب روابط عمومی  

  یادداشت خبری دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی: گامی مهم در راستای ارتقای جایگاه روابط‌عمومی در ایران


  مطالعه: تاثیر ارتباطات رهبری بر اعتماد کارکنان در طول بحران


  هوش مصنوعی: بازاریاب خلاق یا ابزار خلاقانه؟


  آیا روابط‌عمومی در بلاک چین مرده است؟ نگاهی به دیدگاه‌های مخالف


  وحشت اخلاقی جدید: رسانه‌های اجتماعی


  هوش اپل: گام بزرگ اپل در هوش مصنوعی


  قبل از شروع همکاری با کسی، در مورد سبک کار خود صحبت کنید


 
 
 
مقالات
گفتگو
گزارش
آموزش
جهان روابط عمومی
مدیریت
رویدادها
روابط عمومی ایران
کتابخانه
تازه های شبکه
آخرین رویدادها
فن آوری های نو
تبلیغات و بازاریابی
ایده های برتر
بادپخش صوتی
گزارش تصویری
پیشنهادهای کاربران
اخبار بانک و بیمه
نیازمندی ها
خدمات
خبرنگار افتخاری
بخش اعضا
دانلود کتاب
پیوندها
جستجوی پیشرفته
موبایل
آر اس اس
بخشنامه ها
پیشکسوتان
لوح های سپاس
پیام های تسلیت
مناسبت ها
جملات حکیمانه
پایان نامه ها
درباره شارا
تماس با ما
Shara English
Public Relation
Social Media
Marketing
Events
Mobile
Content
Iran Pr
About Us - Contact US - Search
استفاده از مطالب این سایت با درج منبع مجاز است
تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به شارا است
info@shara.ir
  خبر فوری: معرفی کتاب «هوش مصنوعی روابط‌عمومی در عمل» منتشر شد