درباره شارا | تماس | جستجوی پیشرفته | پیوندها | موبایل | RSS
 خانه    تازه ها    پایگاه اخبار    پایگاه اندیشه    پایگاه کتاب    پایگاه اطلاعات    پایگاه بین الملل    پایگاه چندرسانه ای    پایگاه امکانات  
دوشنبه، 14 خرداد 1403 - 03:32   

فراخوان دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی

  فراخوان دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی


ادامه ادامه مطلب یک

آرشیو اینترنت تحت حملات دیداس قرار گرفته است: چه خبر و چه باید کرد؟

  آرشیو اینترنت تحت حملات دیداس قرار گرفته است: چه خبر و چه باید کرد؟


ادامه ادامه مطلب دو

نقشه برداری از آگاهی انسان: مطالعه‌ای پیشگامانه

  نقشه برداری از آگاهی انسان: مطالعه‌ای پیشگامانه


ادامه ادامه مطلب سه

واحد ابری گوگل اعلام کرد که این هفته کارمندان خود را اخراج می‌کند

  واحد ابری گوگل اعلام کرد که این هفته کارمندان خود را اخراج می‌کند


ادامه ادامه مطلب چهار

   آخرین مطالب روابط عمومی  
  ۱۰ ایده‌ نوآورانه برای ارتقای روابط‌عمومی
  بازگشت به مبانی بیان آزاد
  استراتژی کلیدی برای رشد یک تجارت عکاسی سودآور
  ال‌جی با ابتکار "خوش‌بینی به فید خود" به دنبال ترویج فضای مثبت در شبکه‌های اجتماعی است
  واحد ابری گوگل اعلام کرد که این هفته کارمندان خود را اخراج می‌کند
  ذهن‌های متصل، ارتباطات قدرتمند: رهبری روابط‌عمومی در عصر تحولات
  انتخابات هیات رئیسه شورای هماهنگی روابط‌‌عمومی‌های استان کرمانشاه برگزار شد
  بازگشت به رفت‌وآمد: چه چیزی تغییر کرده است؟
  ظهور معیارهای تبلیغات تجارت الکترونیک
  نکات کلیدی و مباحث برجسته دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی
ادامه آخرین مطالب روابط عمومی
- اندازه متن: + -  کد خبر: 2764صفحه نخست » گفتگوپنجشنبه، 1 فروردین 1392 - 09:07
روابط عمومی متولد شد
محمود مختاریان- روزنامه نگار- استاد دانشگاه - ارتباطات را جدی بگیریم که ما دموکراسی نداریم، ما مدیاکراسی داریم. اندیشه بکاریم، عادت درو کنیم، عادت بکاریم، فرهنگ درو کنیم.
  

شارا، محمود مختاریان- همه می دانیم که امروز در جهان حرف اول را کسی می زند که اطلاعات بیشتری داشته باشد. در روزهای پایان سال 91 موسسه «مارس وان» دعوت به ثبت نام برای سفر به مریخ کرد. «باس لنسد روپ» مدیر این موسسه اعلام کرد 70 ایرانی ثبت نام کرده اند و شهامت و اشتیاق ایرانی ها برای سفر به کرات دیگر را تحسین کرد. جوانان ما لحظه به لحظه تمامی رسانه های جهان را رصد می کنند و اطلاعات ریز آن ها را دارند.
 هم اکنون 3500 شبکه ماهواره قابل رویت در ایران، برنامه پخش می کنند که 600 شبکه برای پخش برنامه های خود از ایران آگهی می گیرند و یک شبکه تجاری اروپایی چون روزانه 700 ایمیل از ایران داشته مجری ایرانی استخدام کرده است. فراموش نکنیم ایران پس از چین دومین کشور وبلاگ جهان است. هم اکنون یک میلیون ایرانی وبلاگ دارند و شگفت آور این که 50 هزار بچه زیر 10 سال ایرانی صاحب وبلاگ هستند. ناگفته نماند روابط عمومی ها باید بدانند رسانه ها چشم و گوش مردم هستند. وظیفه رسانه مکتوب تولید فکر و آوردن اندیشه های نو است. در 22 بهمن امسال شایع شد که هر کس شماره اتومبیلش را به راهنمایی و رانندگی پیامک کند جریمه اش بخشیده می شود. میلیون ها نفر در سراسر ایران شماره های اتومبیل خود را پیامک کردند در حالی که اصلا چنین خبری وجود نداشت. وظیفه اصلی هر روابط عمومی جلب اعتماد مخاطبان است. زمانی که در المپیک مدال کشتی قهرمان ما را به ناحق ندادند اتفاق عجیبی افتاد. روابط عمومی این فدراسیون از مردم ایران و جهان خواست پیام اعتراض خود را به گوش جهانیان برسانند. 300 هزار نفر از سراسر جهان به فدراسیون جهانی کشتی ایمیل فرستادند و آن ها را نکوهش کردند که چرا حق این قهرمان را ندادید. فدراسیون جهانی کشتی رسما عذرخواهی و ضمن پوزش خواهش کرد که دیگر پیام نفرستند.
 روابط عمومی های ما به خوبی رسانه ها را می شناسند، وظایف و نقش خودشان را در این تعامل بلدند. آن ها می دانند با رفتار و کردار سنتی نمی توان به جنگ مشکلات امروز رفت و گفته یورگن هابرماس استاد ارتباطات را جدی بگیریم که ما دموکراسی نداریم، ما مدیاکراسی داریم. اندیشه بکاریم، عادت درو کنیم، عادت بکاریم، فرهنگ درو کنیم.

   
  

اخبار مرتبط:

اضافه نمودن به: Share/Save/Bookmark

نظر شما:
نام:
پست الکترونیکی:
نظر
 
  کد امنیتی:
 
   پربیننده ترین مطالب روابط عمومی  

  چگونه روابط حرفه‌ای معنادار ایجاد کنیم


  رئیس عزیز، شما جلسات زیادی برگزار می‌کنید - بهترین تیم‌ها جلسات کمتری دارند


  مهم‌ترین مباحث برجسته دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی


  رهبران موثر ارزش‌ها را بیان می‌کنند - و بر اساس آنها زندگی می‌کنند


  پدیده تکنوفرهنگ و استحاله فرهنگ


  آیا هدفون‌هایی که صدا‌ی اطراف را حذف می‌کنند مضرند؟


  برگزیدگان نخستین جشنواره روابط‌عمومی‌های برتر حوزه صنعت، معدن و اصناف همدان معرفی شد


  چالش‌های مشارکت مسئولانه در سیاست عمومی


  روابط‌عمومی: فراتر از بازاریابی و روابط انسانی


  مدیرعامل شرکت فولاد آلیاژی ایران: جریان‌سازی پرقدرت دستاوردهای سازمان‌ها از الزامات فعالیت‌های روابط‌عمومی است


 
 
 
مقالات
گفتگو
گزارش
آموزش
جهان روابط عمومی
مدیریت
رویدادها
روابط عمومی ایران
کتابخانه
تازه های شبکه
آخرین رویدادها
فن آوری های نو
تبلیغات و بازاریابی
ایده های برتر
بادپخش صوتی
گزارش تصویری
پیشنهادهای کاربران
اخبار بانک و بیمه
نیازمندی ها
خدمات
خبرنگار افتخاری
بخش اعضا
دانلود کتاب
پیوندها
جستجوی پیشرفته
موبایل
آر اس اس
بخشنامه ها
پیشکسوتان
لوح های سپاس
پیام های تسلیت
مناسبت ها
جملات حکیمانه
پایان نامه ها
درباره شارا
تماس با ما
Shara English
Public Relation
Social Media
Marketing
Events
Mobile
Content
Iran Pr
About Us - Contact US - Search
استفاده از مطالب این سایت با درج منبع مجاز است
تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به شارا است
info@shara.ir
  خبر فوری: معرفی کتاب «هوش مصنوعی روابط‌عمومی در عمل» منتشر شد