درباره شارا | تماس | جستجوی پیشرفته | پیوندها | موبایل | RSS
 خانه    تازه ها    پایگاه اخبار    پایگاه اندیشه    پایگاه کتاب    پایگاه اطلاعات    پایگاه بین الملل    پایگاه چندرسانه ای    پایگاه امکانات  
پنجشنبه، 6 اردیبهشت 1403 - 05:41   

حسن عمیدی به عنوان سرپرست دفتر رسانه وزارت صمت منصوب شد

  حسن عمیدی به عنوان سرپرست دفتر رسانه وزارت صمت منصوب شد


ادامه ادامه مطلب یک

گوگل دوباره پایان کوکی‌های شخص ثالث را در کروم به تعویق انداخت

  گوگل دوباره پایان کوکی‌های شخص ثالث را در کروم به تعویق انداخت


ادامه ادامه مطلب دو

برنامه‌های انجمن متخصصان روابط‌عمومی به مناسبت روز روابط‌عمومی

  برنامه‌های انجمن متخصصان روابط‌عمومی به مناسبت روز روابط‌عمومی


ادامه ادامه مطلب سه

فراخوان دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی

  فراخوان دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی


ادامه ادامه مطلب چهار

   آخرین مطالب روابط عمومی  
  متا در حال قرار دادن ربات‌های چت در همه جاست تا شما به جایی نروید
  متا در حال قرار دادن ربات‌های چت در همه جاست تا شما به جایی نروید
  جوایز، مسئولیت اجتماعی شرکتی و جنجال به عنوان آهن‌ربای رسانه‌ای
  عکس ریش فتوشاپ شده مارک زاکربرگ در فضای مجازی وایرال شد
  فراتر از تبلیغات: بن‌بست پایداری در تبلیغات دیجیتال
  روابط‌عمومی و ارتباطات در روز زمین 2024: مسئولیت‌ها، کارکردها و نقش‌ها
  پیش‌بینی 2024: هفت روند روابط‌عمومی که امسال اهمیت خواهند داشت
  فراخوان دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی
  برنامه‌های انجمن متخصصان روابط‌عمومی به مناسبت روز روابط‌عمومی
  دنیای روابط‌عمومی فراتر از کنفرانس‌های مطبوعاتی
ادامه آخرین مطالب روابط عمومی
- اندازه متن: + -  کد خبر: 2762صفحه نخست » تازه های نشر روابط عمومیپنجشنبه، 1 فروردین 1392 - 09:16
تازه های نشر روابط عمومی ایران
جهت دسترسی همکاران به کتاب ها و تازه های نشر روابط عمومی در ایران، فهرست این کتاب های با برخی مشخصات آن آماده شده است که در ادامه تقدیم می گردد.
  

نشر و خبر

شبکه اطلاع رسانی روابط عمومی ایران(شارا)- جهت دسترسی همکاران به کتاب ها و تازه های نشر روابط عمومی در ایران، فهرست این کتاب های با برخی مشخصات آن آماده شده است که در ادامه تقدیم می گردد. برای تهیه کتاب های منتشره کارگزار روابط عمومی با شماره تلفن 88617577 تماس بگیرید.

 

نام کتاب: سالنامه تخصصی روابط عمومی ایران (1392)

مدیریت: مهدی باقر یان

ناشر: کارگزار روابط عمومی

سال انتشار: 1391

مروری بر کتاب: این سالنامه در چهار رنگ در قطع خشتی، جلد گالینگور و با استفاده از کاغذ مناسب با مشخصات زیر تهیه و منتشر خواهد شد:

در این سالنامه مخاطب با کامل ترین روزنگار و وقایع، مناسبت ها و رویدادهای حوزه روابط عمومی مواجه می شود که منطبق بر دانایی محوری بوده و با رویکردی آموزشی به ارایه نکات کاربردی و موردنیاز اعضای خانواده روابط عمومی کشور پرداخته شده است.

محتوای سالنامه

- روزنگار روابط عمومی ایران

- روابط عمومی ایران از نگاه صاحب نظران، مدیران و کارشناسان

- آشنایی با رویدادهای مهم روابط عمومی

- چکیده ای از مهم ترین اندیشه های روابط عمومی

- ثبت نشان های افتخار حوزه روابط عمومی و ارتباطات در "سالنامه تخصصی روابط عمومی"

- معرفی تازه های نشر در سال 1391

- مطالب آموزشی و کاربردی از ایران و جهان

- ارائه مطالب پژوهشی در قالب اطلاع رسان 

 

نام کتاب: سالنامه آموزشی ارتباطی انجمن روابط عمومی ایران

مدیریت: میرزا بابا مطهری نژاد

ناشر: انجمن روابط عمومی

سال انتشار: 1391

 مروری بر کتاب: سالنامه تخصصی، آموزشی، ارتباطی انجمن روابط عمومی ایران که در حقیقت یک کتاب آموزشی محسوب می شود، بسیاری از اساتید و کارشناسان معتقدند مدیران، کارشناسان و کارگزاران روابط عمومی یک جلد سالنامه با این ویژگی را باید همواره همراه داشته باشند.
 

نام کتاب: کتاب سال روابط‌عمومی ایران

نویسنده: گروهی از نویسندگان

ناشر: انجمن متخصصان روابط عمومی

سال انتشار: 1391

مروری بر کتاب: انجمن متخصصان روابط عمومی، کتاب سال 1391 روابط‌عمومی ایران را در 220 صفحه رنگی در قطع رحلی منتشر کرد.
این کتاب علاوه بر مرور رویدادهای مهم روابط‌عمومی سال 1391، به معرفی رویدادهای مذکور نیز پرداخته‌ است.
کتاب سال روابط‌عمومی همچنین حاوی مقالات برگزیده‌ای از نویسندگان مختلف است. معرفی کتاب‌های چاپ اول این حوزه در طول سال 91 بخش دیگری از این کتاب است.
میزگرد آسیب شناسی آموزش و تدریس در روابط عمومی ایران، گفتگو با دکتر مهدی محسنیان راد و چالش های روابط عمومی آنلاین در ایران از دیگر بخش های جذاب این کتاب است.

 

نام کتاب: اصول و آداب تشریفات

 نویسنده:  احمد یحیایی ایله ای- برات الله صمدی راد

ناشر: کارگزار روابط عمومی

سال انتشار: چهارم/ 1391

مروری بر کتاب: اگر چه این کتاب می‌تواند مرجعی مفید برای همه مردم در جهت بهبود روابط اجتماعی باشد اما لازم است با توجه به اینکه در این زمینه فقر منبع وجود دارد به عنوان مخاطبان اصلی از مدیران سازمان ها، روسای دفاتر، میهمانداران هواپیما و هتل و قطار، کارشناسان تشریفات امور بین‌الملل و روابط عمومی، کارگزاران امور توریستی و گردشگری یادی کنیم و امیدواریم که با مطالعه آن ضعف‌های علمی و کاربردی کتاب را به ما گوشزد نمایند.

 

نام کتاب: اصول و تکنیک‌های روابط عمومی

نویسنده: حسن اشلافی، محمد خداجوی

ناشیر: هم‌پا

سال انتشار: 1391

مروری بر کتاب: این کتاب شامل مطالب زیر است: فصل نخست (شناخت، تعریف، ارکان، اصول و نقش‌ها و تاریخچه روابط عمومی)، فصل دوم (ویژگی‌های کارشناس و کارگزار روابط عمومی)، فصل سوم (اهمیت، نقش و جایگاه روابط عمومی در سازمان‌های فرهنگی)، فصل چهارم (آشنایی با بخش‌های مختلف روابط عمومی)، فصل پنجم (تکنیک‌های روابط عمومی)، فصل ششم (تبلیغ و روابط عمومی)، فصل هفتم (کاربرد وسایل ارتباط جمعی در روابط عمومی)، فصل هشتم (اخلاق در روابط عمومی)، فصل نهم (چهار الگوی ارتباطی در روابط عمومی).

 

نام کتاب: برنامه‌ریزی انتشارات در روابط عمومی

نویسنده: علی فروزفر

ناشر: کارگزار روابط عمومی

سال انتشار: 1391

مروری بر کتاب: این کتاب در چهار فصل: زمینه‌ها و ضرورت‌ها، انتشارات ادواری در روابط عمومی، انتشارات موردی در روابط عمومی و انتشارات برنامه‌ریزی شده تدوین شده است.

 

نام کتاب: برنامه‌ریزی و مدیریت کمپین‌های روابط عمومی

نویسنده: آن گرگوری

مترجم: مریم صالحی

ناشر: کارگزار روابط عمومی

سال انتشار: 1391

مروری بر کتاب: کتاب برنامه‌ریزی و مدیریت کمپین‌های روابط عمومی بر اساس نیاز به یک منبع جامع در حوزه صنعت روابط عمومی ترجمه شده و این کتاب عاملی خواهد بود تا روابط عمومی به عنوان یک موضوع مهم و اصلی در برنامه‌ریزی‌ها و مدیریت راهبردی مورد توجه قرار گیرد. کتاب یاد شده در نه فصل تدوین شده و خطوط کلی برنامه‌ریزی و مدیریت کمپین‌های روابط عمومی را بررسی کرده است.

فصل اول: برنامه‌ریزی و مدیریت: بافت

فصل دوم: روابط عمومی در بافت

فصل سوم: آغاز فرآیند برنامه‌ریزی

فصل چهارم: تحقیق و تحلیل

فصل پنجم: نظریه ارتباطات و تعیین اهداف

فصل ششم: شناخت مخاطبان و پیام‌ها

فصل هفتم: استراتژی و تاکتیک

فصل هشتم: زمان و منابع

فصل نهم: آگاهی از آنچه به دست آمده است: ارزیابی و بازبینی

 

نام کتاب: جمع‌آوری و پردازش اطلاعات در روابط عمومی

نویسنده: علیرضا محمودی، حسین یاری فیروزآباد

ناشر: ساکو

سال انتشار: 1391

مروری بر کتاب: این کتاب شامل 9 فصل است که به موضوعاتی نظیر: روابط عمومی در اطلاعات، نیازهای اطلاعاتی و مخاطب‌پژوهی، شناخت منابع اطلاعاتی، شیوه‌های فن‌آوری اطلاعات، حفاظت و نگهداری اطلاعات و راهبردهای جست و جو اشاره می‌کند.

 

نام کتاب: ارتباط با رسانه؛ روابط عمومی و رسانه

نویسنده: شیرزاد بخشی، جهانگیر بخشی

ناشر: سخنوران

سال انتشار: 1390

 

نام کتاب: روابط عمومی انسانی

نویسندگان: هاشم عدنان، حسن بشیر، علی‌اکبر جلالی، محمد سلطانی‌فر، کریس گالووی، امیدعلی مسعودی، داود نعمنی انارکی، زهرا بابازادگان

ناشر: کارگزار روابط عمومی

سال انتشار: 1391

مروری بر کتاب: نخستین کتاب «روابط عمومی انسانی» با مطالب زیر همراه است:

-        توسعه نیروی انسانی و شیوه‌های انسانی ارتباط در روابط عمومی دذو و رسانه‌های اجتماعی؛ (دکتر علی‌اکبر جلالی)

-        روابط عمومی توسعه: مناسبات ارتباطی با محیط پیرامونی؛ (دکتر داود نعمتی انارکی)

-        روابط عمومی و توسعه انسانی: رویارویی با ریسک‌های انسان بودن، یا ریسک‌های پیش روی انسان‌ها؟

-        (پروفسور کریس گالووی)

-        رفع تقابل فرهنگ‌ها از طریق ارتباطات انسانی؛ (دکتر مهد عدنان هاشم)

-        جهانی شدن ارتباطات در راستای توسعه «انسان دانش محور»؛ (دکتر محمد سلطانی‌فر)

-        نقش هنر خلاقیت و تصمیم‌گیری در توسعه روابط عمومی انسانی؛ (دکتر حسین بشیر)

-        جهان مجازی و توسعه ارتباطات انسانی؛ (دکتر امید علی مسعودی)

 

نام کتاب: روابط عمومی توانمند

نویسنده: زهرا بابازادگان، محمد بصیریان راد

ناشر: کارگزار روابط عمومی

سال انتشار: 1391

مروری بر کتاب: این کتاب شامل نه فصل می‌باشد که فصل اول و دوم به توضیح خاستگاه و تاریخچه روابط عمومی در ایران و جهان پرداخته و تعاریف گوناگون روابط عمومی را از زبان پیشگامان و انجمن‌ها آورده و در فصل سوم اهم وظایف و فعالیت‌های درون سازمانی و بروی سازمانی روابط عمومی را بر شمرده است.

در فصل چهارم و پنجم، فنون و تکنیک‌ها و اصول روابط عمومی ذکر شده و در فصل ششم، هفتم و هشتم به ارتباط روابط عمومی با موضوعات تبلیغات، رسانه‌ها، قانون و جامعه مدنی دینی می‌پردازد. در فصل نهم که در واقع روابط عمومی مورد انتظار و برتر نامیده شده است به طبقه‌بندی فعالیت‌های یک روابط عمومی برتر و معرفی اطلاعات علمی و عملی مورد نیاز یک مسئول و کارشناس روابط عمومی همت گماشته است.

 

نام کتاب: روابط عمومی همراه

نویسنده: داوود زارعیان

ناشر: سیمای شرق

سال انتشار: 1391

مروری بر کتاب: کتاب روابط عمومی همراه در 4 فصل با موضوعات تعاریف، وظایف و کارکردهای روابط عمومی، تاریخچه تلفن همراه در ایران و جهان- روابط عمومی همراه- خدمات ارزش افزوده تلفن همراه و روابط عمومی و کارکردهای تلفن همراه در روابط عمومی منتشر شده است.

نقش پیامک، پیام‌های چند رسانه‌ای، بلوتوث و اینترنت در روابط عمومی از محورهای اصلی این کتاب است.

 

نام کتاب: روابط عمومی و سازمان‌های چابک

نوسنده: رفعت فرزادفر، عبدالرسول دشتی

ناشر: ارگ

سال انتشار: 1391

مروری بر کتاب: برخی از موضوعات مطرح شده در کتاب به شرح زیر است:

·        تحولات شتابان در عرصه روابط عمومی

·        افکار عمومی و ارتباط با رسانه

·        هوش هیجانی و روابط عمومی

·        روابط عمومی، استرس دائمی و برخی راهکارهای مقابله با آن

·        افسردگی سازمانی

·        شایعه و راهکارهای مقابله با آن در سازمان

·        روابط عمومی و لزوم حرکت به سوی سازمانی چابک

 

نام کتاب: شش گفتار روابط عمومی نوین

نویسنده: حسین بشیر

ناشر: کارگزار روابط عمومی

سال انتشار: 1391

مروری بر کتاب: این کتاب، مجموعه‌ای از مقالات ارایه شده در همایش‌های بین‌المللی روابط عمومی در ایران است که در چند سال اخیر توسط نگارنده نوشته و مطرح شده است.

دومین گفتار این مجموعه تحت عنوان «روابط عمومی الکترونیک و نظام‌های اطلاع‌رسانی» درباره نظام‌های اطلاع‌رسانی در حوزه روابط عمومی الکترونیک است. روابط عمومی‌ها در حقیقت یک رسانه عمومی هستند که نه تنها تولیدکننده پیام، بلکه توزیع‌کننده آن نیز هستند. به عبارت دیگر، روابط عمومی نظامی از اطلاع‌رسانی است که هم‌زمان نظام پیچیده تولید پیام با نظام توزیع آن را با استفاده از نظام‌های دیگر رسانه‌ای پیوند داده و ساختار کاملی از نظام اطلاع‌رسانی را ایجاد کرده است که می‌تواند همه مراحل مربوط به «صنعت پیام‌سازی» از آغاز تا پایان را طی کند.

سومین گفتار این مجموعه تحت عنوان «ارتباط تصویری: تحول پیام‌ها و برداشت‌ها در روابط عمومی 2» تحول پیام‌ها در شیوه‌های تصویری ارتباط را تشریح می‌کند. در این زمینه باید تأکید کرد که روابط عمومی مدرن از مرزهای سازمان، نوشتار، گفتار و بالاخره تبلیغات به شیوه سنتی عبور کرده است. عامل اساسی این تحول مهم، فضای مجازی و ابزار عملیاتی آن یعنی اینترنت است که فضای ارتباطی در سطوح مختلف فردی، اجتماعی، محلی و جهانی را به شدت متحول ساخته است.

چهارمین گفتار تحت عنوان «ارتباطات عمومی همگرا: مدلی برای مدیریت نوآورانه روابط عمومی الکترونیک سازمان، شهر و شهروندان» تلاش کرده است مدلی نو در روابط عمومی سازمان، شهر و شهروندان با استفاده از ارتباطات عمومی همگرا ارایه دهد.

عنوان پنجمین گفتار این مجموعه، «نقش هنر خلاقیت و تصمیم‌گیری در توسعه روابط عمومی انسانی» است که نقش هنر خلاقیت و تصمیم‌گیری در توسعه روابط عمومی انسانی را مورد بررسی و ارزیابی قرار می‌دهد.

ششمین گفتار که آخرین مقاله در این مجموعه است، با عنوان «درآمدی بر کاربرد نشانه‌شناسی در تحلیل پیام‌های تبلیغاتی؛ مطالعه موردی: آگهی‌های مطبوعاتی» نمونه‌ای از مطالعات موردی در مورد آگهی‌های مطبوعاتی که معمولاً توسط سازمان‌های روابط عمومی به رسانه داده می‌شوند را مورد تحلیل نشانه‌شناسی قرار داده است.

 

نام کتاب: مبانی و اصول روابط عمومی

نویسنده: اصغر حصیی، حبیب رزمی‌زاده

ناشر: موعود اسلام

سال انتشار: 1391

 

نام کتاب: نظریه و مفاهیم ارتباطات در روابط عمومی و روزنامه‌نگاری

نویسنده: بابک فربودنیا

ناشر: نوید مهر

سال انتشار: 1391

مروری بر کتاب: در کتاب انواع مدل‌های ارتباطی تشریح و پس از آن به انواع ارتباطات اعم از گروهی، فردی، انسانی و ... پرداخته شده است. همچنین نظریه‌پردازی‌های دانشمندان این عرصه نیز در این کتاب بررسی شده است.

 

نام کتاب: کتاب‌شناسی ارتباطات و ساختار آن

نویسنده: منصور تاجداران، محمد سالمیان

ناشر: باران اندیشه ایرانیان

سال انتشار: 1391

مروری بر کتاب: کتاب‌شناسی مذکور زیر مجموعه رشته ارتباطات (روزنامه‌نگاری، رسانه‌ها، نظریه‌های ارتباطات و خاطرات روزنامه‌نگاران، روابط عمومی، تبلیغات و ...) در سال‌های 1380 تا 1390 است و متشکل از 380 عنوان کتاب چاپ شده (تألیف و ترجمه) در زمینه ارتباطات است که به روش توصیفی تهیه شده و علاوه بر مشخصات و ساختار کتاب که شامل نام کتاب، نویسنده و مترجم، ناشر، سال انتشار و تعداد صفحات و قطع کتاب می‌باشد، چکیده‌ای از اثر با عنوان مروری بر کتاب به همراه تصویر روی جلد نیز ارائه شده است.

 

نام کتاب: کاربرد فنون مطبوعاتی در نشریه

نویسنده: سید شهاب سید محسنی

ناشر: کارگزار روابط عمومی

سال انتشار: 1391

مروری بر کتاب: این کتاب در پنج فصل: سرمقاله‌ نویسی، مقاله نویسی، مصاحبه، تهیه و تولید خبر و گزارش نویسی تدوین شده است.

 

نام کتاب: پوستر

نویسنده: قربانعلی تنگ شیر

ناشر: کارگزار روابط عمومی

سال انتشار: 1391

مروری بر کتاب: کتاب پوستر، تألیف قربانعلی تنگ شیر از سوی انتشارات کارگزار روابط عمومی به بازار کتاب عرضه شده است.

 

نام کتاب: مدیریت تولید و انتشار بروشور

نویسنده: مهدی باقریان

ناشر: کارگزار روابط عمومی

سال انتشار: 1391

مروری بر کتاب: این کتاب در پنج فصل: کلیات و مفاهیم، ساختار بروشور، صفحه‌آرایی بروشور، فرآیند تولید و انتشار بروشور و اقدامات بعد از انتشار بروشور تدوین شده است.

 

نام کتاب: استراتژی‌ روابط عمومی

نویسنده: ساندرا اولیور

مترجم: سید محمد اعرابی، مرجان فیاضی

سال انتشار: 1391

مروری بر کتاب: در عصر امروز روز به روز شاهد توجه بیشتر مدیران ارشد در سازمان‌های کوچک و بزرگ به روابط عمومی هستیم. مدیریت روابط عمومی مانند سایر کارکردهای سازمانی در دو سطح استراتژیک و عملیاتی قابل مطالعه است. کتاب استراتژی روابط عمومی با تمرکز بر نگرش استراتژیک و ارائه مفاهیم، تئوری و مطالعات موردی بر اهمیت استراتژیک روابط عمومی برای سازمان‌ها تاکید می‌کند و قصد ندارد به مدیریت عملیاتی روابط عمومی وارد شود.

 

نام کتاب: هنر در روابط عمومی

نویسنده: خداداد رضایی

ناشر: انتشارات  بقیه العتره

سال انتشار: 1391

مروری بر کتاب: این کتاب در هشت بخش توسط انتشارات بقیه العتره منتشر شد. نقش هنر در روابط عمومی و بخش اداری و پشتیبانی از جمله بخش های این کتاب می باشد.

 

نام کتاب: مدیریت علمی روابط عمومی

نویسنده: دکتر احمد یحیایی ایله ای

ناشر: دانشگاه آزاد اسلامی سیرجان

سال انتشار: 1391

مروری بر کتاب: کتاب مدیریت علمی روابط عمومی شاید به جرأت بتوان گفت از اولین تألیفاتی است که به صورت همه جانبه به زوایای مختلف روابط عمومی توجه داشته است.

 

نام کتاب: کتاب خلاصه مقالات دومین کنگره کارگزاران مسلمان روابط عمومی

ناشر: کارگزار روابط عمومی

سال انتشار: 1391

مروری بر کتاب: کتاب خلاصه مقالات دومین کنگره جهانی کارگزاران مسلمان روابط عمومی به دو زبان فارسی و انگلیسی منتشر شد.   کتاب خلاصه مقالات دومین کنگره جهانی کارگزاران مسلمان روابط عمومی که روزهای 18 و 19 آذرماه در تالار وحدت برگزار شد، به دو زبان فارسی و انگلیسی منتشر شد.  این کتاب شامل چکیده مقالاتی است که به دبیرخانه علمی کنگره ارسال شده و در داوری مورد پذیرش واقع شده است .

 

نام کتاب: روابط عمومی و مدیریت شهری

نویسنده: دکتر احمد یحیایی ایله ای و مهران کفاش

ناشر:  روابط عمومی سازمان شهرداری ها و دهیاری های کشور

سال انتشار: 1391

مروری بر کتاب: کتاب «روابط عمومی و مدیریت شهری»  توسط روابط عمومی سازمان شهرداری ها و دهیاری های کشور در تیراژ 2000 نسخه منتشر شد.

   
  

اخبار مرتبط:

اضافه نمودن به: Share/Save/Bookmark

نظر شما:
نام:
پست الکترونیکی:
نظر
 
  کد امنیتی:
 
   پربیننده ترین مطالب روابط عمومی  

  سه درس روابط‌عمومی از مدیریت بحران


  چگونه رسانه‌ها و روابط‌عمومی می‌توانند در شرایط جنگی به پیروزی کمک کنند؟


  بهترین راه برای تحقق رویاهای‌تان این است که از خواب بیدار شوید


  گیمیفیکیشن در روابط‌عمومی


  راهنمای کوتاه بحران


  6 مشکل پیش روی روابط‌عمومی در جهان معاصر


  نقش روابط‌عمومی‌‌ دیجیتال در برند سازی


  4 رفتار کمتر شناخته شده رهبری برای تسلط بر موفقیت


  نحوه استفاده از گردشگری در روابط‌عمومی


  ارتباطات ترکیبی


 
 
 
مقالات
گفتگو
گزارش
آموزش
جهان روابط عمومی
مدیریت
رویدادها
روابط عمومی ایران
کتابخانه
تازه های شبکه
آخرین رویدادها
فن آوری های نو
تبلیغات و بازاریابی
ایده های برتر
بادپخش صوتی
گزارش تصویری
پیشنهادهای کاربران
اخبار بانک و بیمه
نیازمندی ها
خدمات
خبرنگار افتخاری
بخش اعضا
دانلود کتاب
پیوندها
جستجوی پیشرفته
موبایل
آر اس اس
بخشنامه ها
پیشکسوتان
لوح های سپاس
پیام های تسلیت
مناسبت ها
جملات حکیمانه
پایان نامه ها
درباره شارا
تماس با ما
Shara English
Public Relation
Social Media
Marketing
Events
Mobile
Content
Iran Pr
About Us - Contact US - Search
استفاده از مطالب این سایت با درج منبع مجاز است
تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به شارا است
info@shara.ir
  خبر فوری: معرفی کتاب «هوش مصنوعی روابط‌عمومی در عمل» منتشر شد