درباره شارا | تماس | جستجوی پیشرفته | پیوندها | موبایل | RSS
 خانه    تازه ها    پایگاه اخبار    پایگاه اندیشه    پایگاه کتاب    پایگاه اطلاعات    پایگاه بین الملل    پایگاه چندرسانه ای    پایگاه امکانات  
پنجشنبه، 6 اردیبهشت 1403 - 19:47   

درگیری در سازمان رادیو ملی آمریکا پس از متهم شدن به جانب‌داری لیبرالی

  درگیری در سازمان رادیو ملی آمریکا پس از متهم شدن به جانب‌داری لیبرالی


ادامه ادامه مطلب یک

مکث بومر: نشانه‌ای که نشان می‌دهد باید واقعاً رسانه‌های اجتماعی را کنار بگذارید

  مکث بومر: نشانه‌ای که نشان می‌دهد باید واقعاً رسانه‌های اجتماعی را کنار بگذارید


ادامه ادامه مطلب دو

برنامه‌های انجمن متخصصان روابط‌عمومی به مناسبت روز روابط‌عمومی

  برنامه‌های انجمن متخصصان روابط‌عمومی به مناسبت روز روابط‌عمومی


ادامه ادامه مطلب سه

فراخوان دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی

  فراخوان دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی


ادامه ادامه مطلب چهار

   آخرین مطالب روابط عمومی  
  چه اتفاقی برای لوگوی کوکاکولا افتاد؟
  گوگل با رشد 15 درصدی درآمد، آن را "عصر جمینی" اعلام کرد
  روزنامه‌نگاری مستقل و مبتنی بر واقعیت: تحت فشار
  تسلا کل تیم بازاریابی خود را اخراج کرد
  مکث بومر: نشانه‌ای که نشان می‌دهد باید واقعاً رسانه‌های اجتماعی را کنار بگذارید
  سمینار تخصصی «هوش مصنوعی مولد در روابط عمومی» برگزار شد
  درگیری در سازمان رادیو ملی آمریکا پس از متهم شدن به جانب‌داری لیبرالی
  گوگل متوجه می‌شود که عوامل هوش مصنوعی چالش‌های اخلاقی جدیدی ایجاد می‌کنند
  شش مرحله کلیدی در توسعه سفر ای‌اس‌جی
  مزایای استفاده از ابزارهای یکپارچه در روابط‌عمومی
ادامه آخرین مطالب روابط عمومی
- اندازه متن: + -  کد خبر: 27573صفحه نخست » آخرین رویدادهای روابط عمومیشنبه، 18 دی 1395 - 14:08
روابط عمومی ها بریده اند!
دولت حسن روحانی این روزها جدا از یک جدال فرسایشی هنوز روابط عمومی و رسانه را جدی نگرفته است. شکی نیست که حجم مطالبات گذشته باعث خستگی دوچندان دولت شده است، اما چه بخواهد چه نخواهد در ماه های نه چندان دور باید در یک زور آزمایی سخت بنام "انتخابات" شرکت کند.
  


شبکه اطلاع رسانی روابط عمومی ایران (شارا)- دولت حسن روحانی این روزها جدا از یک جدال فرسایشی هنوز روابط عمومی و رسانه را جدی نگرفته است. شکی نیست که حجم مطالبات گذشته باعث خستگی دوچندان دولت شده است، اما چه بخواهد چه نخواهد در ماه های نه چندان دور باید در یک زور آزمایی سخت بنام "انتخابات" شرکت کند.


بحران کم آبی، حجم انبوهی از مطالبات مردمی و از همه مهمتر انتخابات ریاست جمهوری و فعالیت دوچندان جبهه رقیب دولت، این هشدار را به دولت یادآور می کند که حداقل کار ممکن در این برهه کنونی توجه مهربانانه تر به بخش روابط عمومی و رسانه است.


رسانه های حامی بنا به دلایل مشخص که شاید مهمترین آن عدم تحویل گرفتن بوده است گله مند هستند اما با این همه همچنان همراه تیم روحانی اند.اما روی دیگر قضیه به حاشیه بردن روابط عمومی های دولتی است.ادغام وکوچک سازی روابط عمومی هاکه به دستور محمد باقر نوبخت رقم خورده است خود پاشنه آشیل محکمی برای ضربه خوردن تیم حسن روحانی است.فعالیت های رسانه ای وتبلیغی روابط عمومی با این ضربه مهلک، دوچندان آسیب دیده است و معلوم نیست با این وضعیت رخنگی و روحی کی وچه موقع می خواهد این بازوی اجرایی دولت (روابط عمومی) ترمیم شود.


دیدگاههای بدبینانه و سر سری انتخاب کردن یک تیم روابط عمومی و رسانه ای غیرمتخصص از سوی دولت روحانی که دیدگاه های غیر سیاسی وجناحی دارد روی دیگر سکه ای است که در روزهای آخر این دولت نفس رسانه ای حسن روحانی را خواهد برید.اعتقاد دارم که روحانی این وضعیت را درک کرده اما از سرناچاری مجبور است با تیم رسانه و روابط عمومی غیر متخصص خود مدارا کند.ولی او نمی داند که امثال دولتمردان او مانند نوبخت و برخی وزرا و مدیرانی که این روزها روابط عمومی را گوشه ای رها کرده اند اول دود آن به چشم خود تجربه خواهند کرد.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

   
  

اضافه نمودن به: Share/Save/Bookmark

نظر شما:
نام:
پست الکترونیکی:
نظر
 
  کد امنیتی:
 
   پربیننده ترین مطالب روابط عمومی  

  10 عبارت برای ابراز قدردانی بدون گفتن "متشکرم"


  هرگز کسی را آزار نده


  بهترین راه برای تحقق رویاهای‌تان این است که از خواب بیدار شوید


  گیمیفیکیشن در روابط‌عمومی


  راهنمای کوتاه بحران


  شش مرحله کلیدی در توسعه سفر ای‌اس‌جی


  دیپلماسی روابط‌عمومی


  ارتباطات ترکیبی


  کسی غلطی می‌کند و کسی به غلط جواب می‌دهد


  مزایای استفاده از ابزارهای یکپارچه در روابط‌عمومی


 
 
 
مقالات
گفتگو
گزارش
آموزش
جهان روابط عمومی
مدیریت
رویدادها
روابط عمومی ایران
کتابخانه
تازه های شبکه
آخرین رویدادها
فن آوری های نو
تبلیغات و بازاریابی
ایده های برتر
بادپخش صوتی
گزارش تصویری
پیشنهادهای کاربران
اخبار بانک و بیمه
نیازمندی ها
خدمات
خبرنگار افتخاری
بخش اعضا
دانلود کتاب
پیوندها
جستجوی پیشرفته
موبایل
آر اس اس
بخشنامه ها
پیشکسوتان
لوح های سپاس
پیام های تسلیت
مناسبت ها
جملات حکیمانه
پایان نامه ها
درباره شارا
تماس با ما
Shara English
Public Relation
Social Media
Marketing
Events
Mobile
Content
Iran Pr
About Us - Contact US - Search
استفاده از مطالب این سایت با درج منبع مجاز است
تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به شارا است
info@shara.ir
  خبر فوری: معرفی کتاب «هوش مصنوعی روابط‌عمومی در عمل» منتشر شد