درباره شارا | تماس | جستجوی پیشرفته | پیوندها | موبایل | RSS
 خانه    تازه ها    پایگاه اخبار    پایگاه اندیشه    پایگاه کتاب    پایگاه اطلاعات    پایگاه بین الملل    پایگاه چندرسانه ای    پایگاه امکانات  
شنبه، 8 اردیبهشت 1403 - 18:00   

درگیری در سازمان رادیو ملی آمریکا پس از متهم شدن به جانب‌داری لیبرالی

  درگیری در سازمان رادیو ملی آمریکا پس از متهم شدن به جانب‌داری لیبرالی


ادامه ادامه مطلب یک

مکث بومر: نشانه‌ای که نشان می‌دهد باید واقعاً رسانه‌های اجتماعی را کنار بگذارید

  مکث بومر: نشانه‌ای که نشان می‌دهد باید واقعاً رسانه‌های اجتماعی را کنار بگذارید


ادامه ادامه مطلب دو

برنامه‌های انجمن متخصصان روابط‌عمومی به مناسبت روز روابط‌عمومی

  برنامه‌های انجمن متخصصان روابط‌عمومی به مناسبت روز روابط‌عمومی


ادامه ادامه مطلب سه

فراخوان دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی

  فراخوان دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی


ادامه ادامه مطلب چهار

   آخرین مطالب روابط عمومی  
  فرآیند ایجاد انگیزه در سازمان
  فناوری‌های نوین و هوش مصنوعی در روابط‌عمومی: ابزارها و تاکتیک‌های نوظهور برای ارتباطات مؤثرتر
  رهبری سازمانی پایدار در شرایط بحران و عدم‌قطعیت
  مزایای استفاده از دیوار رسانه‌ای در یک رویداد روابط‌عمومی
  5 اشتباه رایج در روابط‌عمومی که باید از آنها اجتناب کنید
  تفکر خارج از چارچوب سنتی روابط‌عمومی
  تبلیغات فریبنده: تقویت روابط‌عمومی دیجیتال و امنیت تبلیغات حیاتی است
  پایان وب؟ چه خبر است؟
  عصر جمینی
  عملیات روابط‌عمومی در عصر هوش مصنوعی
ادامه آخرین مطالب روابط عمومی
- اندازه متن: + -  کد خبر: 27392صفحه نخست » شنبه، 4 دی 1395 - 12:41
ردپای وزارت ارتباطات در حفظ تعادل استارت‌آپ‌ها با اصناف سنتی
وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات از برنامه‌ریزی برای حل چالش کسب‌و‌کارهای نوپا و استارت‌آپ‌ها در کشور خبر داد و گفت: با این برنامه‌ریزی، تعادل را با اصناف سنتی حفظ خواهیم کرد.
  

شبکه اطلاع رسانی روابط عمومی ایران (شارا)، وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات از برنامه‌ریزی برای حل چالش کسب‌و‌کارهای نوپا و استارت‌آپ‌ها در کشور خبر داد و گفت: با این برنامه‌ریزی، تعادل را با اصناف سنتی حفظ خواهیم کرد.  محمود واعظی در مورد رفع چالش‌های کسب‌و‌کارهای نوپا در کشور و تقابل اصناف و کسب‌و‌کارهای سنتی با این کسب‌و‌کارها اظهار کرد: با برنامه ریزی مدنظر باید تعادل را میان این دو مدل کسب‌و‌کار ایجاد کنیم تا هر دو طرف بدون چالش بتوانند به فعالیت خود ادامه دهند.  وی با اشاره به مثال راه‌اندازی مراکز خرید و هایپرمارکت‌ها که به نظر می‌رسید تهدیدی برای کسب‌و‌کارهای سوپرمارکت‌ها باشند، افزود: در عمل تجربه نشان داده که هر یک از این کسب‌و‌کارها مشتریان خاص خود را دارند. هم اکنون نیز این اتفاق با گسترش ابزارهای فناوری اطلاعات و ارتباطات، برای سایر کسب‌و‌کارها افتاده است.

 

وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات با تاکید براینکه این مساله مختص ایران نیست، ادامه داد: دنیا در حال تغییر است و ابزارهای ارتباطی که در اختیار ما قرار دارد، به سمت مدرن شدن ما را سوق می‌دهد و نمی‌توان دیگر با ابزارهای سنتی زندگی کرد. بر این اساس باید کارآیی این ابزارها مشخص شود. واعظی گفت: وظیفه دولت است که فضایی به وجود آورد که کسب‌و‌کارهای جدید اینترنتی و آنلاین به راحتی ایجاد شوند و از سوی دیگر کسب‌و‌کارهای سنتی از این فضا، خسارت نبینند و مزاحمتی برای هیچ یک ایجاد نشود. باید کسب‌و‌کارهای نوپا و سنتی با یکدیگر کار کنند و خود را رقیب یکدیگر ندانند. وی در پاسخ به این سوال که در این زمینه آیا قوانین و مقرراتی برای فعالیت استارت‌آپ‌ها وضع خواهد شد؟ ادامه داد: در حوزه فضای مجازی، مشکلات قانون‌گذاری تنها مختص به حوزه استارت‌آپ‌ها و کسب‌و‌کارها نیست بلکه این حوزه بسیار وسیع‌تر است و ما شاهد هستیم که در کنار فعالیت‌های واقعی کشور و هر آنچه برای این فعالیت‌ها رخ می‌دهد در بخش فعالیت‌های مجازی نیز نمود دارد. وزیر ارتباطات تاکید کرد: در زمینه برخی از این فعالیت‌ها با کمبود قانون و مصوبه مواجه هستیم. البته ما در هر جایی که با این کمبودها مواجه شویم تا جایی که بشود از طریق تصویب مصوبه در کمیسیون تنظیم مقررات ارتباطات، سعی می‌کنیم مشکلات بخش خصوصی را حل کنیم. وی با تاکید بر اینکه دولت درک درستی از حوزه کسب‌و‌کارهای نوپا و ایجاد اشتغال در این بخش دارد، گفت: در صورت تقویت استارت‌آپ‌ها شاهد ایجاد شغل، صادرات خدمات و محصول در این حوزه خواهیم بود.

 

منبع: روزنامه دنیای اقتصاد - شماره 3940

   
  

اضافه نمودن به: Share/Save/Bookmark

نظر شما:
نام:
پست الکترونیکی:
نظر
 
  کد امنیتی:
 
   پربیننده ترین مطالب روابط عمومی  

  نسل چهارم روابط‌عمومی‌


  5 اشتباه رایج در روابط‌عمومی که باید از آنها اجتناب کنید


  چگونه از روابط‌عمومی برای رشد کسب‌وکار خود استفاده کنید


  فرآیند ایجاد انگیزه در سازمان


  چالش‌های سلامت روانی متخصصان روابط‌عمومی


  آینده روابط‌عمومی مستقل


  رهبری سازمانی پایدار در شرایط بحران و عدم‌قطعیت


  عملیات روابط‌عمومی در عصر هوش مصنوعی


  تفکر خارج از چارچوب سنتی روابط‌عمومی


  ۹ توصیه برای آغاز فعالیت حرفه‌ای خبرنگاری


 
 
 
مقالات
گفتگو
گزارش
آموزش
جهان روابط عمومی
مدیریت
رویدادها
روابط عمومی ایران
کتابخانه
تازه های شبکه
آخرین رویدادها
فن آوری های نو
تبلیغات و بازاریابی
ایده های برتر
بادپخش صوتی
گزارش تصویری
پیشنهادهای کاربران
اخبار بانک و بیمه
نیازمندی ها
خدمات
خبرنگار افتخاری
بخش اعضا
دانلود کتاب
پیوندها
جستجوی پیشرفته
موبایل
آر اس اس
بخشنامه ها
پیشکسوتان
لوح های سپاس
پیام های تسلیت
مناسبت ها
جملات حکیمانه
پایان نامه ها
درباره شارا
تماس با ما
Shara English
Public Relation
Social Media
Marketing
Events
Mobile
Content
Iran Pr
About Us - Contact US - Search
استفاده از مطالب این سایت با درج منبع مجاز است
تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به شارا است
info@shara.ir
  خبر فوری: معرفی کتاب «هوش مصنوعی روابط‌عمومی در عمل» منتشر شد