درباره شارا | تماس | جستجوی پیشرفته | پیوندها | موبایل | RSS
 خانه    تازه ها    پایگاه اخبار    پایگاه اندیشه    پایگاه کتاب    پایگاه اطلاعات    پایگاه بین الملل    پایگاه چندرسانه ای    پایگاه امکانات  
شنبه، 12 خرداد 1403 - 21:57   

فراخوان دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی

  فراخوان دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی


ادامه ادامه مطلب یک

آرشیو اینترنت تحت حملات دیداس قرار گرفته است: چه خبر و چه باید کرد؟

  آرشیو اینترنت تحت حملات دیداس قرار گرفته است: چه خبر و چه باید کرد؟


ادامه ادامه مطلب دو

نقشه برداری از آگاهی انسان: مطالعه‌ای پیشگامانه

  نقشه برداری از آگاهی انسان: مطالعه‌ای پیشگامانه


ادامه ادامه مطلب سه

5 اشتباه روابط‌عمومی که استارت‌آپ‌های هوش مصنوعی باید از آن اجتناب کنند

  5 اشتباه روابط‌عمومی که استارت‌آپ‌های هوش مصنوعی باید از آن اجتناب کنند


ادامه ادامه مطلب چهار

   آخرین مطالب روابط عمومی  
  آیا هدفون‌هایی که صدا‌ی اطراف را حذف می‌کنند مضرند؟
  روابط‌عمومی: فراتر از بازاریابی و روابط انسانی
  رسانه‌های اجتماعی و قانون: هشداری برای برندها و تولیدکنندگان محتوا
  مدیرعامل شرکت فولاد آلیاژی ایران: جریان‌سازی پرقدرت دستاوردهای سازمان‌ها از الزامات فعالیت‌های روابط‌عمومی است
  برگزیدگان نخستین جشنواره روابط‌عمومی‌های برتر حوزه صنعت، معدن و اصناف همدان معرفی شد
  پدیده تکنوفرهنگ و استحاله فرهنگ
  رهبران موثر ارزش‌ها را بیان می‌کنند - و بر اساس آنها زندگی می‌کنند
  مهم‌ترین مباحث برجسته دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی
  رئیس عزیز، شما جلسات زیادی برگزار می‌کنید - بهترین تیم‌ها جلسات کمتری دارند
  چگونه روابط حرفه‌ای معنادار ایجاد کنیم
ادامه آخرین مطالب روابط عمومی
- اندازه متن: + -  کد خبر: 27153صفحه نخست » دوشنبه، 15 آذر 1395 - 11:39
تدوین استاندارد واحد برای ورود فناوری اینترنت اشیا به کشور
معاون فناوری مرکز ملی فضای مجازی گفت: برای استفاده مناسب از فناوری اینترنت اشیا، باید استاندارد واحدی ایجاد شود تا حریم خصوصی و امنیت تجهیزات و ارتباطات را بیش از پیش تضمین کند.
  

شبکه اطلاع رسانی روابط عمومی ایران (شارا)، معاون فناوری مرکز ملی فضای مجازی گفت: برای استفاده مناسب از فناوری اینترنت اشیا، باید استاندارد واحدی ایجاد شود تا حریم خصوصی و امنیت تجهیزات و ارتباطات را بیش از پیش تضمین کند. عباس آسوشه با بیان اینکه از اینترنت اشیا به‌عنوان «انقلاب صنعتی جدید» نیز یاد می‌شود، ادامه داد: این فناوری به دلیل تغییری که در شیوه زندگی، کار، سرگرمی و مسافرت مردم و ... ایجاد کرده‌، تعاملات بین دولت‌ها و دنیای پیرامونشان را با دنیای مجازی و تکنولوژی دگرگون می‌سازد. در واقع، فناوری اینترنت اشیا دریافت، ذخیره‌سازی و ارسال اطلاعات از محیط به منظور تحلیل آنها و در نهایت ارائه خدمات بهتر و هوشمندتر به کاربر نهایی است.

 

وی تضمین امنیت سرویس‌ها و کاربردهای اینترنت را مولفه بسیار مهمی در ایجاد اعتماد در کاربران و به‌کارگیری این بستر دانست و اظهار کرد: مبنای ارائه سرویس‌های هوشمندتر در اینترنت اشیا، جمع‌آوری، تجمیع و پردازش داده است و حجم زیاد اتصالات و پردازش داده‌ها و تجهیزات متصل به اینترنت، در کاربردهای مبتنی بر اینترنت اشیا، احتمال آسیب‌پذیری‌های امنیتی را بیشتر می‌کند، بنابراین، تضمین امنیت در سرویس‌ها و محصولات اینترنت اشیا، جزو اولویت‌های توسعه این حوزه است. وی افزود: رشد ترافیک ناشی از وسایل سیار و ارتباطات بی‌سیم، قابل توجه بوده و نشان از مهیا بودن زیرساخت‌های اولیه در حمایت از اینترنت اشیا است. به‌عنوان نمونه براساس پیش‌بینی‌های انجام شده، انتظار می‌رود تا سال ۲۰۱۷ از ارتباطات ماشین با ماشین، لپ‌تاپ‌ها، تبلت‌ها، تلفن‌های هوشمند، غیرهوشمند و سایر وسایل سیار، 2/ 11 اگزابایت داده، انتقال یابد.  آسوشه، با استناد به نظر تحلیلگران و کارشناسان، دولت‌ها را دومین استفاده‌کننده و پذیرنده اکوسیستم‌ اینترنت اشیا در آینده‌ای نه چندان دور دانست و گفت: دولت‌ها بیشتر از هر چیزی روی افزایش بهره‌وری، کاهش هزینه‌های جاری و بهبود کیفیت زندگی شهروندی تمرکز کرده‌اند.

 

منبع: روزنامه دنیای اقتصاد - شماره 3925

   
  

اضافه نمودن به: Share/Save/Bookmark

نظر شما:
نام:
پست الکترونیکی:
نظر
 
  کد امنیتی:
 
   پربیننده ترین مطالب روابط عمومی  

  ۵ چیزی که هرگز نباید به رئیس خود بگویید


  چگونه روابط حرفه‌ای معنادار ایجاد کنیم


  به دنبال مشتریان وفادار هستید؟


  رئیس عزیز، شما جلسات زیادی برگزار می‌کنید - بهترین تیم‌ها جلسات کمتری دارند


  چیزی که در سال اول کار در روابط‌عمومی دیجیتال یاد گرفتم


  چرا شرکت در دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی و بیست‌وسومین دوره جوایز طلایی صنعت روابط‌عمومی ایران مهم است؟


  5 اشتباه روابط‌عمومی که استارت‌آپ‌های هوش مصنوعی باید از آن اجتناب کنند


  نشت اسناد داخلی گوگل جزئیات عملکرد الگوریتم رتبه‌بندی را آشکار می‌کند


  جلسه فوق محرمانه ای در مادرید با حضور مدیران اجرایی گوگل دیپ مایند، آنتروپیک و هوش مصنوعی مایکروسافت آغاز می‌شود


  نقشه برداری از آگاهی انسان: مطالعه‌ای پیشگامانه


 
 
 
مقالات
گفتگو
گزارش
آموزش
جهان روابط عمومی
مدیریت
رویدادها
روابط عمومی ایران
کتابخانه
تازه های شبکه
آخرین رویدادها
فن آوری های نو
تبلیغات و بازاریابی
ایده های برتر
بادپخش صوتی
گزارش تصویری
پیشنهادهای کاربران
اخبار بانک و بیمه
نیازمندی ها
خدمات
خبرنگار افتخاری
بخش اعضا
دانلود کتاب
پیوندها
جستجوی پیشرفته
موبایل
آر اس اس
بخشنامه ها
پیشکسوتان
لوح های سپاس
پیام های تسلیت
مناسبت ها
جملات حکیمانه
پایان نامه ها
درباره شارا
تماس با ما
Shara English
Public Relation
Social Media
Marketing
Events
Mobile
Content
Iran Pr
About Us - Contact US - Search
استفاده از مطالب این سایت با درج منبع مجاز است
تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به شارا است
info@shara.ir
  خبر فوری: معرفی کتاب «هوش مصنوعی روابط‌عمومی در عمل» منتشر شد