درباره شارا | تماس | جستجوی پیشرفته | پیوندها | موبایل | RSS
 خانه    تازه ها    پایگاه اخبار    پایگاه اندیشه    پایگاه کتاب    پایگاه اطلاعات    پایگاه بین الملل    پایگاه چندرسانه ای    پایگاه امکانات  
پنجشنبه، 6 اردیبهشت 1403 - 23:29   

درگیری در سازمان رادیو ملی آمریکا پس از متهم شدن به جانب‌داری لیبرالی

  درگیری در سازمان رادیو ملی آمریکا پس از متهم شدن به جانب‌داری لیبرالی


ادامه ادامه مطلب یک

مکث بومر: نشانه‌ای که نشان می‌دهد باید واقعاً رسانه‌های اجتماعی را کنار بگذارید

  مکث بومر: نشانه‌ای که نشان می‌دهد باید واقعاً رسانه‌های اجتماعی را کنار بگذارید


ادامه ادامه مطلب دو

برنامه‌های انجمن متخصصان روابط‌عمومی به مناسبت روز روابط‌عمومی

  برنامه‌های انجمن متخصصان روابط‌عمومی به مناسبت روز روابط‌عمومی


ادامه ادامه مطلب سه

فراخوان دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی

  فراخوان دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی


ادامه ادامه مطلب چهار

   آخرین مطالب روابط عمومی  
  چه اتفاقی برای لوگوی کوکاکولا افتاد؟
  گوگل با رشد 15 درصدی درآمد، آن را "عصر جمینی" اعلام کرد
  روزنامه‌نگاری مستقل و مبتنی بر واقعیت: تحت فشار
  تسلا کل تیم بازاریابی خود را اخراج کرد
  مکث بومر: نشانه‌ای که نشان می‌دهد باید واقعاً رسانه‌های اجتماعی را کنار بگذارید
  سمینار تخصصی «هوش مصنوعی مولد در روابط عمومی» برگزار شد
  درگیری در سازمان رادیو ملی آمریکا پس از متهم شدن به جانب‌داری لیبرالی
  گوگل متوجه می‌شود که عوامل هوش مصنوعی چالش‌های اخلاقی جدیدی ایجاد می‌کنند
  شش مرحله کلیدی در توسعه سفر ای‌اس‌جی
  مزایای استفاده از ابزارهای یکپارچه در روابط‌عمومی
ادامه آخرین مطالب روابط عمومی
- اندازه متن: + -  کد خبر: 26730صفحه نخست » چهارشنبه، 19 آبان 1395 - 11:37
روبات‏های خبرنگار در انتخابات ریاست‏ جمهوری آمریکا
اگر اخبار انتخاباتی ریاست‏ جمهوری آمریکا را دنبال می‏کنید، برخی از این داستان‏ها توسط روبات‏ها تولید می‏شوند. به گزارش «ایسنا» به نقل از پایگاه فیز، سیستم‏های خودکار موسوم به «بوت‏ها» یا روزنامه‏نگاری روباتیک در چند سال اخیر وارد کار شده‏اند، اما امسال با پیشرفت‏های فناورانه و افزایش منابع رسانه‏ای، نقش بزرگ‌تری را در پوشش اخبار انتخابات ریاست‌جمهوری آمریکا ایفا کرده‏اند.
  

شبکه اطلاع رسانی روابط عمومی ایران (شارا)، اگر اخبار انتخاباتی ریاست‏جمهوری آمریکا را دنبال می‏کنید، برخی از این داستان‏ها توسط روبات‏ها تولید می شوند. سیستم‏های خودکار موسوم به «بوت‏ها» یا روزنامه‏نگاری روباتیک در چند سال اخیر وارد کار شده‏اند، اما امسال با پیشرفت‏های فناورانه و افزایش منابع رسانه‏ای، نقش بزرگ‌تری را در پوشش اخبار انتخابات ریاست‌جمهوری آمریکا ایفا کرده ‏اند.

 

رسانه‏های نیویورک تایمز، واشنگتن‏پست، سی.ان.ان، ان.بی‏.سی، اخبار یاهو و شرکت غیرانتفاعی Pro Publica در میان سازمان‏های خبری قرار دارند که از فناوری خودکار یا روبات‏های پیام‏رسان برای پوشش خبری روز انتخابات ریاست‏جمهوری آمریکا استفاده می‏کنند. سازمان‏های خبری به‌طور فزاینده‏ای از هر دو سیستم استفاده می‏کنند که شامل بهره‏برداری از الگوریتم‏ها یا ایجاد متن از داده و همچنین «بوت‏های» خودکار برای ارائه اخبار به‌روزرسانی شده روی تلفن‏های همراه هوشمند است. برای مثال، روبات خبررسان نیویورک‏تایمز که اوایل امسال روی پیام‏رسان فیس‌بوک شروع به‌کار کرده، به ارائه اخبار کوتاه از خبرنگاران این رسانه می‏پردازد و به کاربران اجازه می‏دهد تا با آن تعامل داشته و به‌روزرسانی‏های خبری دقیق‏تر را از آن دریافت کنند. درحالی‌که این روبات‏های خبری هیچ نوع کسب درآمد فوری را ارائه نمی‏کنند، اما کمک می‏کنند تا افراد بیشتری از اپلیکیشن‏ها و سایت‏های روزنامه‏ها دیدن کنند. سیستم‏های الگوریتمی نیز که داده‏ها را به خبر تبدیل می‏کنند، طی سال‏های گذشته بیشتر برای عملکرد شرکت‌های بزرگ و نتایج ورزش‏های لیگ مورد استفاده بوده‏اند، اما اکنون در پوشش اخبار انتخاباتی هم نقش ایفا می‏کنند. پژوهش‏های مختلف در اروپا نشان داده که خوانندگان نمی‏توانند تفاوت یک خبر تولید شده از سوی انسان یا رایانه را از هم تشخیص بدهند که این نشانگر پیشرفت‏های فناوری در سال‏ های اخیر است.

 

منبع: روزنامه دنیای اقتصاد - شماره 3907

   
  

اضافه نمودن به: Share/Save/Bookmark

نظر شما:
نام:
پست الکترونیکی:
نظر
 
  کد امنیتی:
 
   پربیننده ترین مطالب روابط عمومی  

  10 عبارت برای ابراز قدردانی بدون گفتن "متشکرم"


  هرگز کسی را آزار نده


  بهترین راه برای تحقق رویاهای‌تان این است که از خواب بیدار شوید


  گیمیفیکیشن در روابط‌عمومی


  راهنمای کوتاه بحران


  شش مرحله کلیدی در توسعه سفر ای‌اس‌جی


  دیپلماسی روابط‌عمومی


  ارتباطات ترکیبی


  کسی غلطی می‌کند و کسی به غلط جواب می‌دهد


  مزایای استفاده از ابزارهای یکپارچه در روابط‌عمومی


 
 
 
مقالات
گفتگو
گزارش
آموزش
جهان روابط عمومی
مدیریت
رویدادها
روابط عمومی ایران
کتابخانه
تازه های شبکه
آخرین رویدادها
فن آوری های نو
تبلیغات و بازاریابی
ایده های برتر
بادپخش صوتی
گزارش تصویری
پیشنهادهای کاربران
اخبار بانک و بیمه
نیازمندی ها
خدمات
خبرنگار افتخاری
بخش اعضا
دانلود کتاب
پیوندها
جستجوی پیشرفته
موبایل
آر اس اس
بخشنامه ها
پیشکسوتان
لوح های سپاس
پیام های تسلیت
مناسبت ها
جملات حکیمانه
پایان نامه ها
درباره شارا
تماس با ما
Shara English
Public Relation
Social Media
Marketing
Events
Mobile
Content
Iran Pr
About Us - Contact US - Search
استفاده از مطالب این سایت با درج منبع مجاز است
تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به شارا است
info@shara.ir
  خبر فوری: معرفی کتاب «هوش مصنوعی روابط‌عمومی در عمل» منتشر شد