درباره شارا | تماس | جستجوی پیشرفته | پیوندها | موبایل | RSS
 خانه    تازه ها    پایگاه اخبار    پایگاه اندیشه    پایگاه کتاب    پایگاه اطلاعات    پایگاه بین الملل    پایگاه چندرسانه ای    پایگاه امکانات  
پنجشنبه، 10 خرداد 1403 - 16:54   

فراخوان دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی

  فراخوان دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی


ادامه ادامه مطلب یک

گوگل در تلاشی برای خرید هاب‌اسپات در بزرگترین معامله خود، مایکروسافت را به چالش می‌کشد

  گوگل در تلاشی برای خرید هاب‌اسپات در بزرگترین معامله خود، مایکروسافت را به چالش می‌کشد


ادامه ادامه مطلب دو

ربات‌ها در استارباکس ناور 1784: 100 ربات به مشتریان خدمات ارائه می‌دهند

  ربات‌ها در استارباکس ناور 1784: 100 ربات به مشتریان خدمات ارائه می‌دهند


ادامه ادامه مطلب سه

زندگی شاد بدون رسانه‌های اجتماعی

  زندگی شاد بدون رسانه‌های اجتماعی


ادامه ادامه مطلب چهار

   آخرین مطالب روابط عمومی  
  استراتژی‌های روابط‌عمومی برای رسیدن به نسل Z
  چگونه یک برند شخصی قوی بسازیم: نکات کلیدی از کارشناسان
  آنچه در مورد اطلاعات نادرست به شما می‌گویند را باور نکنید
  نرخ تبدیل آزمایش رایگان چقدر است؟
  اپل هوش مصنوعی مولد را به ایموجی‌ها اضافه می‌کند: چه معنایی دارد؟
  کانوا: ابزارهای طراحی خود را برای تسلط بر فضای کاری حرفه‌ای ارتقا می‌دهد
  زندگی شاد بدون رسانه‌های اجتماعی
  مرتبه استادی، عنوانی که برازنده او بود
  مرتبه استادی، عنوانی که برازنده او بود
  هنر جنگ روابط‌عمومی
ادامه آخرین مطالب روابط عمومی
- اندازه متن: + -  کد خبر: 26730صفحه نخست » چهارشنبه، 19 آبان 1395 - 11:01
روبات‏های خبرنگار در انتخابات ریاست‏ جمهوری آمریکا
اگر اخبار انتخاباتی ریاست‏ جمهوری آمریکا را دنبال می‏کنید، برخی از این داستان‏ها توسط روبات‏ها تولید می‏شوند. به گزارش «ایسنا» به نقل از پایگاه فیز، سیستم‏های خودکار موسوم به «بوت‏ها» یا روزنامه‏نگاری روباتیک در چند سال اخیر وارد کار شده‏اند، اما امسال با پیشرفت‏های فناورانه و افزایش منابع رسانه‏ای، نقش بزرگ‌تری را در پوشش اخبار انتخابات ریاست‌جمهوری آمریکا ایفا کرده‏اند.
  

شبکه اطلاع رسانی روابط عمومی ایران (شارا)، اگر اخبار انتخاباتی ریاست‏جمهوری آمریکا را دنبال می‏کنید، برخی از این داستان‏ها توسط روبات‏ها تولید می شوند. سیستم‏های خودکار موسوم به «بوت‏ها» یا روزنامه‏نگاری روباتیک در چند سال اخیر وارد کار شده‏اند، اما امسال با پیشرفت‏های فناورانه و افزایش منابع رسانه‏ای، نقش بزرگ‌تری را در پوشش اخبار انتخابات ریاست‌جمهوری آمریکا ایفا کرده ‏اند.

 

رسانه‏های نیویورک تایمز، واشنگتن‏پست، سی.ان.ان، ان.بی‏.سی، اخبار یاهو و شرکت غیرانتفاعی Pro Publica در میان سازمان‏های خبری قرار دارند که از فناوری خودکار یا روبات‏های پیام‏رسان برای پوشش خبری روز انتخابات ریاست‏جمهوری آمریکا استفاده می‏کنند. سازمان‏های خبری به‌طور فزاینده‏ای از هر دو سیستم استفاده می‏کنند که شامل بهره‏برداری از الگوریتم‏ها یا ایجاد متن از داده و همچنین «بوت‏های» خودکار برای ارائه اخبار به‌روزرسانی شده روی تلفن‏های همراه هوشمند است. برای مثال، روبات خبررسان نیویورک‏تایمز که اوایل امسال روی پیام‏رسان فیس‌بوک شروع به‌کار کرده، به ارائه اخبار کوتاه از خبرنگاران این رسانه می‏پردازد و به کاربران اجازه می‏دهد تا با آن تعامل داشته و به‌روزرسانی‏های خبری دقیق‏تر را از آن دریافت کنند. درحالی‌که این روبات‏های خبری هیچ نوع کسب درآمد فوری را ارائه نمی‏کنند، اما کمک می‏کنند تا افراد بیشتری از اپلیکیشن‏ها و سایت‏های روزنامه‏ها دیدن کنند. سیستم‏های الگوریتمی نیز که داده‏ها را به خبر تبدیل می‏کنند، طی سال‏های گذشته بیشتر برای عملکرد شرکت‌های بزرگ و نتایج ورزش‏های لیگ مورد استفاده بوده‏اند، اما اکنون در پوشش اخبار انتخاباتی هم نقش ایفا می‏کنند. پژوهش‏های مختلف در اروپا نشان داده که خوانندگان نمی‏توانند تفاوت یک خبر تولید شده از سوی انسان یا رایانه را از هم تشخیص بدهند که این نشانگر پیشرفت‏های فناوری در سال‏ های اخیر است.

 

منبع: روزنامه دنیای اقتصاد - شماره 3907

   
  

اضافه نمودن به: Share/Save/Bookmark

نظر شما:
نام:
پست الکترونیکی:
نظر
 
  کد امنیتی:
 
   پربیننده ترین مطالب روابط عمومی  

  ارزشیابی ارتباطات: یک چک‌لیست برای سنجش ارتباطات


  هنر جنگ روابط‌عمومی


  مرتبه استادی، عنوانی که برازنده او بود


  زندگی شاد بدون رسانه‌های اجتماعی


  چرا بسیاری از مدیران قادر به رهبری موثر نیستند؟


  اپل هوش مصنوعی مولد را به ایموجی‌ها اضافه می‌کند: چه معنایی دارد؟


  چگونه روزنامه‌نگاران و متخصصان روابط‌عمومی می‌توانند برای تقویت صداهای مختلف با یکدیگر همکاری کنند


  اطلاع‌رسانی پولی: چالش‌ها و فرصت‌ها


  کانوا: ابزارهای طراحی خود را برای تسلط بر فضای کاری حرفه‌ای ارتقا می‌دهد


  آنچه در مورد اطلاعات نادرست به شما می‌گویند را باور نکنید


 
 
 
مقالات
گفتگو
گزارش
آموزش
جهان روابط عمومی
مدیریت
رویدادها
روابط عمومی ایران
کتابخانه
تازه های شبکه
آخرین رویدادها
فن آوری های نو
تبلیغات و بازاریابی
ایده های برتر
بادپخش صوتی
گزارش تصویری
پیشنهادهای کاربران
اخبار بانک و بیمه
نیازمندی ها
خدمات
خبرنگار افتخاری
بخش اعضا
دانلود کتاب
پیوندها
جستجوی پیشرفته
موبایل
آر اس اس
بخشنامه ها
پیشکسوتان
لوح های سپاس
پیام های تسلیت
مناسبت ها
جملات حکیمانه
پایان نامه ها
درباره شارا
تماس با ما
Shara English
Public Relation
Social Media
Marketing
Events
Mobile
Content
Iran Pr
About Us - Contact US - Search
استفاده از مطالب این سایت با درج منبع مجاز است
تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به شارا است
info@shara.ir
  خبر فوری: معرفی کتاب «هوش مصنوعی روابط‌عمومی در عمل» منتشر شد