درباره شارا | تماس | جستجوی پیشرفته | پیوندها | موبایل | RSS
 خانه    تازه ها    پایگاه اخبار    پایگاه اندیشه    پایگاه کتاب    پایگاه اطلاعات    پایگاه بین الملل    پایگاه چندرسانه ای    پایگاه امکانات  
دوشنبه، 28 خرداد 1403 - 14:44   

مواد مغذی که ممکن است با افزایش سن از مغز شما محافظت کنند

  مواد مغذی که ممکن است با افزایش سن از مغز شما محافظت کنند


ادامه ادامه مطلب یک

نظریه جدیدی نحوه انتقال اطلاعات توسط امواج را شرح می‌دهد

  نظریه جدیدی نحوه انتقال اطلاعات توسط امواج را شرح می‌دهد


ادامه ادامه مطلب دو

ربات‌های انسان‌نما به دنبال مشاغل تولیدی هستند

  ربات‌های انسان‌نما به دنبال مشاغل تولیدی هستند


ادامه ادامه مطلب سه

می‌سی‌سی‌پی راهنمای از بین بردن مطبوعات آزاد را منتشر می‌کند

  می‌سی‌سی‌پی راهنمای از بین بردن مطبوعات آزاد را منتشر می‌کند


ادامه ادامه مطلب چهار

   آخرین مطالب روابط عمومی  
  هفته‌های کاری 6 روزه در حال افزایش است
  اشتراک در اطلاعات بیشتر از هوش مصنوعی
  اقتصاددان استنفورد می‌گوید چرا بازگشت پنج روزه به دفتر بعید است
  چرا سم آلتمن از اوپن‌ای‌آی اخراج شد؟
  مهمترین چالش های ارتباط داخلی طبق گزارش آکسیوس
  بازاریابی به رهبری بنیانگذار: استراتژی بازاریابی B2B برای سال 2024
  نظریه جدیدی نحوه انتقال اطلاعات توسط امواج را شرح می‌دهد
  استراتژی بازاریابی FML چیست؟
  چگونه در همه چیز موفق باشیم
  ادای احترام به دکتر سید وحید عقیلی در دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی
ادامه آخرین مطالب روابط عمومی
- اندازه متن: + -  کد خبر: 2660صفحه نخست » فناوری نو و هوش مصنوعیشنبه، 12 اسفند 1391 - 17:20
اشتباهات پرهزینه در ارسال فوری ایمیل
ملیسا هرلی - به عنوان کارشناس روابط عمومی مهم است که در همه کارها دقت عمل به خرج دهیم و این مسایل را دست کم نگیریم. این امر می تواند موجب حفظ وفاداری مشتری شود.
  

شارا، زهرا بابازادگان-باید سریع کار کنیم. اغلب ضرب العجل های کوتاه و مشتریانی داریم که به ما برای دریافت پاسخ سریع اعتماد می کنند.
متاسفانه، زمانی که به سرعت کار می کنیم، اشتباهات کوچکی اتفاق می افتد و به عنوان متخصصان ارتباطات، اشتباهات کوچک می تواند پرهزینه باشد، به ویژه هنگامی که ما در حال صحبت کردن با اعضای رسانه ها باشیم.
قبل از اینکه کلید "ارسال" را در یک ایمیل فشار دهید و یا گوشی تلفن را برای تماس با یک مشتری یا خبرنگار بردارید مطمئن شوید که این نکات را برای جلوگیری از یک قدم اشتباه که می تواند به رابطه شما صدمه بزند در نظر گرفته اید.
1. کارشناس ایمیل باشید: ارسال تصادفی یک ایمیل به مشتری اشتباه و یا یک خبر نیمه آماده به یک خبرنگار که دارای نام اشتباه، بدون خط موضوع، ضمیمه فراموش شده و یا با قالب بندی (رنگ و تناقضات فونت) نامرتب باشد، شرم آور است و به روابط شما با مشتری یا روزنامه نگار آسیب می رساند. شما می توانید با چند دستورالعمل ساده از ارسال ایمیل باعجله جلوگیری کنید.
هنگام تهیه ایمیل پیش نویس، آدرس ایمیل گیرنده را در آخر وارد کنید. اگر شما در حال پاسخ دادن به یک ایمیل هستید، آدرس را حذف و بعد از تهیه پیش نویس پاسخ آن را دوباره وارد کنید. اگر آدرس ایمیل را در آخر وارد کنید، خطر ارسال اشتباهی در اثر برخورد اتفاقی با کلید ارسال پیش نخواهد آمد.

2. سوالات مناسب بپرسید: مشتریان (گاهی) پرسش را دوست دارند زیرا آنها ترجیح می دهند پروژه هایشان در بار اول بادقت به انجام برسند و تاخیر زمانی در اثر سوء تفاهم پیش نیاید و اطمینان حاصل کنند که ما به درستی نمایندگی آنها را بدست گرفته ایم. قبل از طرح هر سوالی موارد زیر را در نظر بگیرید:
آیا من در حال حاضر پاسخ را می دانم و یا به آسانی قادر به یافتن پاسخ هستم؟ اگر پاسخ به راحتی در سندی که در اختیار شماست وجود دارد یا در یک ایمیل و یا از طریق اینترنت قابل دسترسی است، این گزینه ها را قبل از درخواست از مشتری امتحان کنید. این شما را کاردان و مطلع معرفی می کند و نشان می دهد که تا چه اندازه به وقت مشتری خود ارزش قایل هستید.
همگی ما این وضعیت را تجربه کرده ایم. ما همه دکمه "ارسال" در یک ایمیل را به طور تصادفی فشرده ایم و پس از آن زمانی که متوجه شدیم نامه از صندوق پستی ما اشتباها ارسال شده و کاری از دست ما برنمی آید دچار وحشت و نگرانی شده ایم. ما همه سوالاتی پرسیده ایم که احتمالا می توانستیم خودمان پاسخش را بیابیم، اما شتابزده عمل کرده ایم.
با این حال به عنوان کارشناس روابط عمومی مهم است که در همه کارها دقت عمل به خرج دهیم و این مسایل را دست کم نگیریم. این امر می تواند موجب حفظ وفاداری مشتری و ایجاد روابط خوب با خبرنگاران شود.

ملیسا هرلی مدیر ارشد شرکت روابط عمومی و رسانه های اجتماعی افکت در نیویورک می باشد.

 

منبع اول: شبکه اطلاع رسانی روابط عمومی ایران(شارا)

   
  

اضافه نمودن به: Share/Save/Bookmark

نظر شما:
نام:
پست الکترونیکی:
نظر
 
  کد امنیتی:
 
   پربیننده ترین مطالب روابط عمومی  

  ادای احترام به دکتر سید وحید عقیلی در دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی


  سرمایه‌گذاری استراتژیک در آموزش متخصصان روابط‌عمومی در زمینه هوش مصنوعی


  روابط‌عمومی: اسیر توهمات؟ چالش‌ها و راهکارها


  مهمترین چالش های ارتباط داخلی طبق گزارش آکسیوس


  ربات‌های انسان‌نما به دنبال مشاغل تولیدی هستند


  چگونه در همه چیز موفق باشیم


  می‌سی‌سی‌پی راهنمای از بین بردن مطبوعات آزاد را منتشر می‌کند


  بازاریابی به رهبری بنیانگذار: استراتژی بازاریابی B2B برای سال 2024


  استراتژی بازاریابی FML چیست؟


  چرا سم آلتمن از اوپن‌ای‌آی اخراج شد؟


 
 
 
مقالات
گفتگو
گزارش
آموزش
جهان روابط عمومی
مدیریت
رویدادها
روابط عمومی ایران
کتابخانه
تازه های شبکه
آخرین رویدادها
فن آوری های نو
تبلیغات و بازاریابی
ایده های برتر
بادپخش صوتی
گزارش تصویری
پیشنهادهای کاربران
اخبار بانک و بیمه
نیازمندی ها
خدمات
خبرنگار افتخاری
بخش اعضا
دانلود کتاب
پیوندها
جستجوی پیشرفته
موبایل
آر اس اس
بخشنامه ها
پیشکسوتان
لوح های سپاس
پیام های تسلیت
مناسبت ها
جملات حکیمانه
پایان نامه ها
درباره شارا
تماس با ما
Shara English
Public Relation
Social Media
Marketing
Events
Mobile
Content
Iran Pr
About Us - Contact US - Search
استفاده از مطالب این سایت با درج منبع مجاز است
تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به شارا است
info@shara.ir
  خبر فوری: معرفی کتاب «هوش مصنوعی روابط‌عمومی در عمل» منتشر شد