درباره شارا | تماس | جستجوی پیشرفته | پیوندها | موبایل | RSS
 خانه    تازه ها    پایگاه اخبار    پایگاه اندیشه    پایگاه کتاب    پایگاه اطلاعات    پایگاه بین الملل    پایگاه چندرسانه ای    پایگاه امکانات  
دوشنبه، 21 خرداد 1403 - 21:40   

برنامه‌های دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی اعلام شد

  برنامه‌های دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی اعلام شد


ادامه ادامه مطلب یک

چت‌جی‌پی‌تی اکنون در جعل کردن احساسات و رفتار انسانی بهتر از همیشه است

  چت‌جی‌پی‌تی اکنون در جعل کردن احساسات و رفتار انسانی بهتر از همیشه است


ادامه ادامه مطلب دو

60 درصد از پاسخ‌های مدل کپی لیکس حاوی سرقت ادبی است

  60 درصد از پاسخ‌های مدل کپی لیکس حاوی سرقت ادبی است


ادامه ادامه مطلب سه

اعترافات پاتریک براون در مورد دستکاری تحقیقات آب‌وهوایی

  اعترافات پاتریک براون در مورد دستکاری تحقیقات آب‌وهوایی


ادامه ادامه مطلب چهار

   آخرین مطالب روابط عمومی  
  هوش مصنوعی: بازاریاب خلاق یا ابزار خلاقانه؟
  مطالعه: تاثیر ارتباطات رهبری بر اعتماد کارکنان در طول بحران
  یادداشت خبری دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی: گامی مهم در راستای ارتقای جایگاه روابط‌عمومی در ایران
  شماره 67 فصلنامه کارگزار روابط‌عمومی منتشر می‌شود
  پایان عصر جستجوی سنتی؟ رسانه‌های اجتماعی به دروازه اصلی اطلاعات تبدیل می‌شوند
  برنامه‌های دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی نهایی شد
  برنامه‌های دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی اعلام شد
  نگاهی به بحث داغ در اجلاس هوش مصنوعی نیویورک
  استراتژی‌هایی برای ایجاد توسعه رهبری با بودجه محدود
  چالش روابط‌عمومی: غلبه بر چالش‌های بودجه
ادامه آخرین مطالب روابط عمومی
- اندازه متن: + -  کد خبر: 2651صفحه نخست » آخرین رویدادهای روابط عمومیشنبه، 12 اسفند 1391 - 12:57
رونمایی وبسایت شورای روابط عمومی دانشگاه‌های منطقه 8
  

شارا- اولین پایگاه اطلاع رسانی شورای هماهنگی روابط عمومی‌های دانشگاه‌های کشور رونمایی شد.

 

به گزارش شارا، علی مراد زاده، رییس دانشگاه شاهرود در پانزدهمین نشست مدیران روابط عمومی‌های دانشگاه‌های منطقه 8 کشور به تبیین جایگاه روابط عمومی‌ها در سازمان‌ها پرداخت و گفت: روابط عمومی، چشم تیزبین دانشگاه است و باید کارشناسان آن امین، صادق باشند و به موقع اخبار را انعکاس دهند.

 

وی با اشاره به شاخص‌های اخلاق حرفه‌ای در روابط عمومی، خواستار توانمندسازی روابط عمومی دانشگاه‌ها در زمینه تجهیزات و نیروی انسانی شد.

 

در ادامه این نشست حسین یحیی زاده دبیر شورای هماهنگی روابط عمومی‌های دانشگاه‌های منطقه 8 کشور، با بیان اینکه ابتکارات و نوآوری‌های خوبی در منطقه در دست تدوین و اجراست، اظهارکرد: در نشست‌های قبلی، تمبر یادبود، آرم، پرچم و وبلاگ منطقه 8 کشور رونمایی شد.

 

وی افزود: در حال حاضر پایگاه اطلاع رسانی شورای هماهنگی روابط عمومی دانشگاه‌های منطقه 8 کشور راه‌اندازی شده است که دسترسی به رویدادهای منطقه، خدمت رسانی و اطلاع رسانی بهینه، مطلوب و هدفمند به دانشگاهیان، ارایه جدیدترین اخبار دانشگاه‌ها و معرفی و آشنایی با دانشگاه‌های منطقه از مهم‌ترین اهداف راه‌اندازی آن به شمار می‌آید.

 

همچنین در ادامه این نشست برنامه‌هایی از قبیل دوازدهمین کارگاه آموزشی ویژه کارشناسان، نشست مدیران روابط عمومی به منظور تبادل نظر و بحث و بررسی در خصوص فعالیت‌های روابط عمومی‌های منطقه و بازدید از مناطق گردشگری شاهرود برگزار شد.

 

بر این اساس اولین پایگاه اطلاع رسانی شورای هماهنگی روابط عمومی‌های دانشگاه‌های کشور به نشانی اینترنتی http://www.prua8.com رونمایی شد.

 

به گزارش ایسنا، منطقه 8 کشور شامل 11 دانشگاه از استان‌های شمالی کشور چون دانشگاه‌های بین‌المللی امام خمینی قزوین، مازندران، گیلان، گلستان، کشاورزی و منابع طبیعی ساری، منابع طبیعی گرگان، گنبد کاووس، دامغان، سمنان، صنعتی بابل و صنعتی شاهرود است.

   
  

اضافه نمودن به: Share/Save/Bookmark

نظر شما:
نام:
پست الکترونیکی:
نظر
 
  کد امنیتی:
 
   پربیننده ترین مطالب روابط عمومی  

  برنامه‌های دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی اعلام شد


  برنامه‌های دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی نهایی شد


  چرا رهبران بزرگ همیشه مهربان هستند - اما همیشه خوب نیستند


  شماره 67 فصلنامه کارگزار روابط‌عمومی منتشر می‌شود


  واشنگتن پست در آستانه پذیرش تاریکی است


  نگاهی به بحث داغ در اجلاس هوش مصنوعی نیویورک


  تعامل و روابط انسانی در دنیای هوش مصنوعی: اصالت در روابط‌عمومی


  چالش روابط‌عمومی: غلبه بر چالش‌های بودجه


  استراتژی‌هایی برای ایجاد توسعه رهبری با بودجه محدود


  پایان عصر جستجوی سنتی؟ رسانه‌های اجتماعی به دروازه اصلی اطلاعات تبدیل می‌شوند


 
 
 
مقالات
گفتگو
گزارش
آموزش
جهان روابط عمومی
مدیریت
رویدادها
روابط عمومی ایران
کتابخانه
تازه های شبکه
آخرین رویدادها
فن آوری های نو
تبلیغات و بازاریابی
ایده های برتر
بادپخش صوتی
گزارش تصویری
پیشنهادهای کاربران
اخبار بانک و بیمه
نیازمندی ها
خدمات
خبرنگار افتخاری
بخش اعضا
دانلود کتاب
پیوندها
جستجوی پیشرفته
موبایل
آر اس اس
بخشنامه ها
پیشکسوتان
لوح های سپاس
پیام های تسلیت
مناسبت ها
جملات حکیمانه
پایان نامه ها
درباره شارا
تماس با ما
Shara English
Public Relation
Social Media
Marketing
Events
Mobile
Content
Iran Pr
About Us - Contact US - Search
استفاده از مطالب این سایت با درج منبع مجاز است
تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به شارا است
info@shara.ir
  خبر فوری: معرفی کتاب «هوش مصنوعی روابط‌عمومی در عمل» منتشر شد