درباره شارا | تماس | جستجوی پیشرفته | پیوندها | موبایل | RSS
 خانه    تازه ها    پایگاه اخبار    پایگاه اندیشه    پایگاه کتاب    پایگاه اطلاعات    پایگاه بین الملل    پایگاه چندرسانه ای    پایگاه امکانات  
سه شنبه، 15 خرداد 1403 - 23:49   

فراخوان دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی

  فراخوان دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی


ادامه ادامه مطلب یک

۴ نکته برای متخصصان روابط‌عمومی

  ۴ نکته برای متخصصان روابط‌عمومی


ادامه ادامه مطلب دو

60 درصد از پاسخ‌های مدل کپی لیکس حاوی سرقت ادبی است

  60 درصد از پاسخ‌های مدل کپی لیکس حاوی سرقت ادبی است


ادامه ادامه مطلب سه

کم بازده‌ترین کشور جهان

  کم بازده‌ترین کشور جهان


ادامه ادامه مطلب چهار

   آخرین مطالب روابط عمومی  
  کم بازده‌ترین کشور جهان
  چگونه جنگ گوگل علیه مشاغل کوچک منجر به یک بحران روابط‌عمومی شد
  60 درصد از پاسخ‌های مدل کپی لیکس حاوی سرقت ادبی است
  ۴ نکته برای متخصصان روابط‌عمومی
  نقاب دروغ: ریشه‌یابی دروغگویی در جوامع
  روابط‌عمومی مبتنی بر داده: فراتر از معیارهای غرور
  چه چیزی یک رهبر عالی در تغییر ایجاد می‌کند؟
  کاهش توهم هوش مصنوعی
  مینیمال نویسی در روابط‌عمومی
  چرا رسانه‌های اجتماعی "گلوله نقره‌ای" برای بازاریابی نیستند؟
ادامه آخرین مطالب روابط عمومی
- اندازه متن: + -  کد خبر: 26375صفحه نخست » چهارشنبه، 5 آبان 1395 - 09:59
تقویم روز ارتباطات/ ساخت دستگاهی که با آن می توان تلویزیون خانه همسایه را خاموش و روشن کرد
25 اکتبر 2004 رسانه های آمریکا خبر از اختراع تازه ای داده بودند که عبارتست از یک جا کلیدی که با آن می توان از راه دور، بیش از هزار نوع گیرنده تلویزیون را خاموش و یا روشن کرد.
  

شبکه اطلاع رسانی روابط عمومی ایران (شارا)- 25 اکتبر 2004 رسانه های آمریکا خبر از اختراع تازه ای داده بودند که عبارتست از یک جا کلیدی که با آن می توان از راه دور، بیش از هزار نوع گیرنده تلویزیون را خاموش و یا روشن کرد.

 

منظور از راه دور، طول و عرض یک اطاق نیست. این دستگاه کوچک که نوشته بودند ظرف چند روز هزاران قطعه فروش داشته می تواند از داخل یک خانه تلویزیون خانه همسایه را خاموش و یا روشن کند و طوری ساخته شده است که امواج آن می تواند در هر نوع گیرنده تلویزیونی موثر باشد.

 

سازنده این دستگاه یک مهندس سانفرانسیسکویی به نام «میچ آلتمن» است. او گفته است: روزی به فکر ساختن این دستگاه افتادم که با دوستانم برای انجام مذاکره به یک کافه قنادی رفته بودیم. در آنجا، تلویزیون کافه روشن بود و حواس رفقا به جای مذاکره متوجه برنامه تلویزیون شده بود و در نتیجه از مذاکرات چیزی حاصل نشد. او گفته است که هر دستگاه، تنها 15 دلار به فروش می رسد.


به گزارش رسانه ها، نگرانی از این است که هرکس با داشتن چنین جا کلیدی، در خیابان به راه افتد و تلویزیونهای مردم را خاموش و روشن کند و یا در نیمه شب تلویزیون همسایه را ناخواسته روشن و او را از خواب بیدار کند، مگر این که پیش از رفتن به اطاق خواب، تلویزیون خود را از برق کشیده باشد.


آلتمن گفته است که به تکمیل اختراع خود ادامه خواهد داد تا بتوان با آن از راه دور کانال عوض کرد و صدای تلویزیون را کم و زیاد کرد.

 

 

 

منبع: www.iranianshistoryonthisday.com

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

   
  

اخبار مرتبط:

اضافه نمودن به: Share/Save/Bookmark

نظر شما:
نام:
پست الکترونیکی:
نظر
 
  کد امنیتی:
 
   پربیننده ترین مطالب روابط عمومی  

  ۴ نکته آموزش رسانه‌ای برای مدیران سطح بالا


  چرا رسانه‌های اجتماعی "گلوله نقره‌ای" برای بازاریابی نیستند؟


  کاهش توهم هوش مصنوعی


  چه چیزی یک رهبر عالی در تغییر ایجاد می‌کند؟


  روابط‌عمومی مبتنی بر داده: فراتر از معیارهای غرور


  مینیمال نویسی در روابط‌عمومی


  ۴ نکته برای متخصصان روابط‌عمومی


  60 درصد از پاسخ‌های مدل کپی لیکس حاوی سرقت ادبی است


  نقاب دروغ: ریشه‌یابی دروغگویی در جوامع


  کم بازده‌ترین کشور جهان


 
 
 
مقالات
گفتگو
گزارش
آموزش
جهان روابط عمومی
مدیریت
رویدادها
روابط عمومی ایران
کتابخانه
تازه های شبکه
آخرین رویدادها
فن آوری های نو
تبلیغات و بازاریابی
ایده های برتر
بادپخش صوتی
گزارش تصویری
پیشنهادهای کاربران
اخبار بانک و بیمه
نیازمندی ها
خدمات
خبرنگار افتخاری
بخش اعضا
دانلود کتاب
پیوندها
جستجوی پیشرفته
موبایل
آر اس اس
بخشنامه ها
پیشکسوتان
لوح های سپاس
پیام های تسلیت
مناسبت ها
جملات حکیمانه
پایان نامه ها
درباره شارا
تماس با ما
Shara English
Public Relation
Social Media
Marketing
Events
Mobile
Content
Iran Pr
About Us - Contact US - Search
استفاده از مطالب این سایت با درج منبع مجاز است
تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به شارا است
info@shara.ir
  خبر فوری: معرفی کتاب «هوش مصنوعی روابط‌عمومی در عمل» منتشر شد