درباره شارا | تماس | جستجوی پیشرفته | پیوندها | موبایل | RSS
 خانه    تازه ها    پایگاه اخبار    پایگاه اندیشه    پایگاه کتاب    پایگاه اطلاعات    پایگاه بین الملل    پایگاه چندرسانه ای    پایگاه امکانات  
جمعه، 7 اردیبهشت 1403 - 23:03   

درگیری در سازمان رادیو ملی آمریکا پس از متهم شدن به جانب‌داری لیبرالی

  درگیری در سازمان رادیو ملی آمریکا پس از متهم شدن به جانب‌داری لیبرالی


ادامه ادامه مطلب یک

مکث بومر: نشانه‌ای که نشان می‌دهد باید واقعاً رسانه‌های اجتماعی را کنار بگذارید

  مکث بومر: نشانه‌ای که نشان می‌دهد باید واقعاً رسانه‌های اجتماعی را کنار بگذارید


ادامه ادامه مطلب دو

برنامه‌های انجمن متخصصان روابط‌عمومی به مناسبت روز روابط‌عمومی

  برنامه‌های انجمن متخصصان روابط‌عمومی به مناسبت روز روابط‌عمومی


ادامه ادامه مطلب سه

فراخوان دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی

  فراخوان دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی


ادامه ادامه مطلب چهار

   آخرین مطالب روابط عمومی  
  مدل قدرتمند هوش مصنوعی جدید، گفتار را به متن، حتی اصطلاحات تخصصی شرکت شما، به دقت تبدیل می‌کند
  چگونه مخاطبان خود را تعریف کنید: راهنمای گام به گام
  روزنامه‌نگاران نگاه انتقادی خود را به سمت کارفرمایان خود معطوف می‌کنند
  آستری‌بات اس وان: ربات انسان‌نمای سریع و دقیق
  سرپرست مرکز روابط‌عمومی و اطلاع‌رسانی وزارت بهداشت منصوب شد
  سهام متا به دلیل نگرانی‌های مربوط به هزینه‌های هوش مصنوعی و کاهش رشد سقوط کرد
  ۹ توصیه برای آغاز فعالیت حرفه‌ای خبرنگاری
  عملکرد آژانس‌های روابط‌عمومی WPP در سه ماهه اول ۲۰۲۴ چگونه بود؟
  آینده روابط‌عمومی مستقل
  چگونه از روابط‌عمومی برای رشد کسب‌وکار خود استفاده کنید
ادامه آخرین مطالب روابط عمومی
- اندازه متن: + -  کد خبر: 26317صفحه نخست » دوشنبه، 26 مهر 1395 - 11:19
مدیریت تجربه مشتری چیست؟
بین تصویر ذهنی مشتریان از شرکت و برند ما، با موقعیت یا تصویری که ما دوست داریم از ما داشته باشند، یک فاصله ای وجود دارد. ما دوست داریم مشتریان ما را برندی خوشنام، مشتری نواز، با خدمات و کالای متمایز و... بدانند و به ما در مقایسه با شرکت های همکار امتیاز بالاتری بدهند و در نتیجه ما را انتخاب کنند.
  

شبکه اطلاع رسانی روابط عمومی ایران (شارا)، بین تصویر ذهنی مشتریان از شرکت و برند ما، با موقعیت یا تصویری که ما دوست داریم از ما داشته باشند، یک فاصله ای وجود دارد. ما دوست داریم مشتریان ما را برندی خوشنام، مشتری نواز، با خدمات و کالای متمایز و... بدانند و به ما در مقایسه با شرکت های همکار امتیاز بالاتری بدهند و در نتیجه ما را انتخاب کنند.

اما مشتریان براساس تصویر ذهنی یا به عبارت ساده تر تجربیاتی که از ما در روح و روان شان شکل گرفته است، عمل می کنند. اما لازم نیست همه این تجربه سازی مستقیم از سوی خودشان و در تعامل با برند ما رقم خورده باشد، بلکه آنها از تجربیات دوستان و نزدیکان شان و حتی سایر مشتریان در عصر اقتصاد دیجیتالی تاثیر می پذیرند.

امروزه ما از عصر اقتصاد اطلاعاتی که شرکت ها نگاهی از بالا به پایین به مشتریان داشتند، گذشته ایم و وارد دورانی شده ایم که به جهت گسترش فضای مجازی به مشتریان، واژه مشتری اجتماعی را اطلاق می کنیم که روی علایق هم در زمانی بسیار اندک تاثیر می گذارند و دانایی و تجارب شان را با هم سهیم می شوند.

کتاب مدیریت تجربه مشتری چیست، تالیف گروه متخصصان بازاریابی بین المللی GCCRM و ترجمه نیلوفر شهدوست از دیدگاه های مختلف و با زبان نویسندگان و متخصصان بازاریابی برجسته دنیا به تعریف تجربه مشتری می پردازد.

در بخشی از این کتاب آمده است: بهترین تجارب مشتری از جایی درون شرکت آغاز می شود. مشتریان هدفی مشخص دارند. شاید آنها با حیله های تبلیغاتی جذب شوند، اما اگر این تبلیغات صرفا در فرآیندها، سیستم ها و رفتار کار کارکنان شرکت معنا پیدا نکنند، خیلی زود تاثیر خودشان را از دست می دهند. تنها راه موثر برای رشد ارزش مشتری در بلند مدت، ارائه تجربه برندی جذاب برای محصول و کانال های ارتباطی در چرخه مشتری است...

این کتاب در 95 صفحه توسط انتشارات بازاریابی به چاپ رسیده است.

 

 

منبع: فرصت امروز

   
  

اضافه نمودن به: Share/Save/Bookmark

نظر شما:
نام:
پست الکترونیکی:
نظر
 
  کد امنیتی:
 
   پربیننده ترین مطالب روابط عمومی  

  10 عبارت برای ابراز قدردانی بدون گفتن "متشکرم"


  نسل چهارم روابط‌عمومی‌


  چگونه از روابط‌عمومی برای رشد کسب‌وکار خود استفاده کنید


  هرگز کسی را آزار نده


  چالش‌های سلامت روانی متخصصان روابط‌عمومی


  شش مرحله کلیدی در توسعه سفر ای‌اس‌جی


  آینده روابط‌عمومی مستقل


  دیپلماسی روابط‌عمومی


  ۹ توصیه برای آغاز فعالیت حرفه‌ای خبرنگاری


  مزایای استفاده از ابزارهای یکپارچه در روابط‌عمومی


 
 
 
مقالات
گفتگو
گزارش
آموزش
جهان روابط عمومی
مدیریت
رویدادها
روابط عمومی ایران
کتابخانه
تازه های شبکه
آخرین رویدادها
فن آوری های نو
تبلیغات و بازاریابی
ایده های برتر
بادپخش صوتی
گزارش تصویری
پیشنهادهای کاربران
اخبار بانک و بیمه
نیازمندی ها
خدمات
خبرنگار افتخاری
بخش اعضا
دانلود کتاب
پیوندها
جستجوی پیشرفته
موبایل
آر اس اس
بخشنامه ها
پیشکسوتان
لوح های سپاس
پیام های تسلیت
مناسبت ها
جملات حکیمانه
پایان نامه ها
درباره شارا
تماس با ما
Shara English
Public Relation
Social Media
Marketing
Events
Mobile
Content
Iran Pr
About Us - Contact US - Search
استفاده از مطالب این سایت با درج منبع مجاز است
تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به شارا است
info@shara.ir
  خبر فوری: معرفی کتاب «هوش مصنوعی روابط‌عمومی در عمل» منتشر شد