درباره شارا | تماس | جستجوی پیشرفته | پیوندها | موبایل | RSS
 خانه    تازه ها    پایگاه اخبار    پایگاه اندیشه    پایگاه کتاب    پایگاه اطلاعات    پایگاه بین الملل    پایگاه چندرسانه ای    پایگاه امکانات  
چهارشنبه، 26 اردیبهشت 1403 - 23:35   

فراخوان دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی

  فراخوان دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی


ادامه ادامه مطلب یک

۷ اصل حمایتی در روابط

  ۷ اصل حمایتی در روابط


ادامه ادامه مطلب دو

برنامه‌های انجمن متخصصان روابط‌عمومی به مناسبت روز روابط‌عمومی

  برنامه‌های انجمن متخصصان روابط‌عمومی به مناسبت روز روابط‌عمومی


ادامه ادامه مطلب سه

فناوری، پایان شکست فتوشاپ

  فناوری، پایان شکست فتوشاپ


ادامه ادامه مطلب چهار

   آخرین مطالب روابط عمومی  
  مدیرکل روابط‌عمومی‌ و امور بین الملل استانداری فارس: آموزش، پیش نیاز عملکرد مطلوب روابط عمومی‌هاست
  روز ملی روابط‌عمومی: فراتر از انتشارات مطبوعاتی - بازگشایی پارادایم جدید روابط‌عمومی
  چگونه روابط‌عمومی دیجیتال را با موفقیت با روابط‌عمومی داخلی ادغام کنیم
  چرا داشتن یک موسیقی متن در محل کار می‌تواند بهره‌وری شما را افزایش دهد
  فناوری، پایان شکست فتوشاپ
  چند نکته در مورد بهترین راه برای نوشتن بیانیه مطبوعاتی
  ۷ اصل حمایتی در روابط
  گاهی به چیزی فراتر از نیازهای جسمانی توجه کن
  چالش‌های پوشش خبری و راهکارهای رفع آن
  4 نکته برای ایجاد برندسازی کارفرمایی استارتاپ شما
ادامه آخرین مطالب روابط عمومی
- اندازه متن: + -  کد خبر: 26317صفحه نخست » سه شنبه، 27 مهر 1395 - 22:07
مدیریت تجربه مشتری چیست؟
بین تصویر ذهنی مشتریان از شرکت و برند ما، با موقعیت یا تصویری که ما دوست داریم از ما داشته باشند، یک فاصله ای وجود دارد. ما دوست داریم مشتریان ما را برندی خوشنام، مشتری نواز، با خدمات و کالای متمایز و... بدانند و به ما در مقایسه با شرکت های همکار امتیاز بالاتری بدهند و در نتیجه ما را انتخاب کنند.
  

شبکه اطلاع رسانی روابط عمومی ایران (شارا)، بین تصویر ذهنی مشتریان از شرکت و برند ما، با موقعیت یا تصویری که ما دوست داریم از ما داشته باشند، یک فاصله ای وجود دارد. ما دوست داریم مشتریان ما را برندی خوشنام، مشتری نواز، با خدمات و کالای متمایز و... بدانند و به ما در مقایسه با شرکت های همکار امتیاز بالاتری بدهند و در نتیجه ما را انتخاب کنند.

اما مشتریان براساس تصویر ذهنی یا به عبارت ساده تر تجربیاتی که از ما در روح و روان شان شکل گرفته است، عمل می کنند. اما لازم نیست همه این تجربه سازی مستقیم از سوی خودشان و در تعامل با برند ما رقم خورده باشد، بلکه آنها از تجربیات دوستان و نزدیکان شان و حتی سایر مشتریان در عصر اقتصاد دیجیتالی تاثیر می پذیرند.

امروزه ما از عصر اقتصاد اطلاعاتی که شرکت ها نگاهی از بالا به پایین به مشتریان داشتند، گذشته ایم و وارد دورانی شده ایم که به جهت گسترش فضای مجازی به مشتریان، واژه مشتری اجتماعی را اطلاق می کنیم که روی علایق هم در زمانی بسیار اندک تاثیر می گذارند و دانایی و تجارب شان را با هم سهیم می شوند.

کتاب مدیریت تجربه مشتری چیست، تالیف گروه متخصصان بازاریابی بین المللی GCCRM و ترجمه نیلوفر شهدوست از دیدگاه های مختلف و با زبان نویسندگان و متخصصان بازاریابی برجسته دنیا به تعریف تجربه مشتری می پردازد.

در بخشی از این کتاب آمده است: بهترین تجارب مشتری از جایی درون شرکت آغاز می شود. مشتریان هدفی مشخص دارند. شاید آنها با حیله های تبلیغاتی جذب شوند، اما اگر این تبلیغات صرفا در فرآیندها، سیستم ها و رفتار کار کارکنان شرکت معنا پیدا نکنند، خیلی زود تاثیر خودشان را از دست می دهند. تنها راه موثر برای رشد ارزش مشتری در بلند مدت، ارائه تجربه برندی جذاب برای محصول و کانال های ارتباطی در چرخه مشتری است...

این کتاب در 95 صفحه توسط انتشارات بازاریابی به چاپ رسیده است.

 

 

منبع: فرصت امروز

   
  

اضافه نمودن به: Share/Save/Bookmark

نظر شما:
نام:
پست الکترونیکی:
نظر
 
  کد امنیتی:
 
   پربیننده ترین مطالب روابط عمومی  

  روابط‌عمومی از حقوق بشر تا بخش کشاورزی


  ۷ اصل حمایتی در روابط


  4 نکته برای ایجاد برندسازی کارفرمایی استارتاپ شما


  روابط‌عمومی ایدیولوژیک؛ اثرهای مثبت و منفی


  گاهی به چیزی فراتر از نیازهای جسمانی توجه کن


  چالش‌های پوشش خبری و راهکارهای رفع آن


  پرورش صحیح، در گروی آموزش مناسب


  خبرنگاری توسعه


  چند نکته در مورد بهترین راه برای نوشتن بیانیه مطبوعاتی


  واکاوی ورود داده‌نگاری به یک روزنامه شاخص محلی


 
 
 
مقالات
گفتگو
گزارش
آموزش
جهان روابط عمومی
مدیریت
رویدادها
روابط عمومی ایران
کتابخانه
تازه های شبکه
آخرین رویدادها
فن آوری های نو
تبلیغات و بازاریابی
ایده های برتر
بادپخش صوتی
گزارش تصویری
پیشنهادهای کاربران
اخبار بانک و بیمه
نیازمندی ها
خدمات
خبرنگار افتخاری
بخش اعضا
دانلود کتاب
پیوندها
جستجوی پیشرفته
موبایل
آر اس اس
بخشنامه ها
پیشکسوتان
لوح های سپاس
پیام های تسلیت
مناسبت ها
جملات حکیمانه
پایان نامه ها
درباره شارا
تماس با ما
Shara English
Public Relation
Social Media
Marketing
Events
Mobile
Content
Iran Pr
About Us - Contact US - Search
استفاده از مطالب این سایت با درج منبع مجاز است
تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به شارا است
info@shara.ir
  خبر فوری: معرفی کتاب «هوش مصنوعی روابط‌عمومی در عمل» منتشر شد