درباره شارا | تماس | جستجوی پیشرفته | پیوندها | موبایل | RSS
 خانه    تازه ها    پایگاه اخبار    پایگاه اندیشه    پایگاه کتاب    پایگاه اطلاعات    پایگاه بین الملل    پایگاه چندرسانه ای    پایگاه امکانات  
پنجشنبه، 10 خرداد 1403 - 17:06   

فراخوان دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی

  فراخوان دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی


ادامه ادامه مطلب یک

گوگل در تلاشی برای خرید هاب‌اسپات در بزرگترین معامله خود، مایکروسافت را به چالش می‌کشد

  گوگل در تلاشی برای خرید هاب‌اسپات در بزرگترین معامله خود، مایکروسافت را به چالش می‌کشد


ادامه ادامه مطلب دو

ربات‌ها در استارباکس ناور 1784: 100 ربات به مشتریان خدمات ارائه می‌دهند

  ربات‌ها در استارباکس ناور 1784: 100 ربات به مشتریان خدمات ارائه می‌دهند


ادامه ادامه مطلب سه

زندگی شاد بدون رسانه‌های اجتماعی

  زندگی شاد بدون رسانه‌های اجتماعی


ادامه ادامه مطلب چهار

   آخرین مطالب روابط عمومی  
  استراتژی‌های روابط‌عمومی برای رسیدن به نسل Z
  چگونه یک برند شخصی قوی بسازیم: نکات کلیدی از کارشناسان
  آنچه در مورد اطلاعات نادرست به شما می‌گویند را باور نکنید
  نرخ تبدیل آزمایش رایگان چقدر است؟
  اپل هوش مصنوعی مولد را به ایموجی‌ها اضافه می‌کند: چه معنایی دارد؟
  کانوا: ابزارهای طراحی خود را برای تسلط بر فضای کاری حرفه‌ای ارتقا می‌دهد
  زندگی شاد بدون رسانه‌های اجتماعی
  مرتبه استادی، عنوانی که برازنده او بود
  مرتبه استادی، عنوانی که برازنده او بود
  هنر جنگ روابط‌عمومی
ادامه آخرین مطالب روابط عمومی
- اندازه متن: + -  کد خبر: 26214صفحه نخست » یکشنبه، 18 مهر 1395 - 11:00
کار کردن با هم و از نزدیک
سارا گرسیون، یکی از مسوولان و شریک شرکت On-Ramp، یک شرکت تحقیقاتی اجرایی است که در بخش اجتماعی خدمات ارائه می‌دهد و او پنج نفر را در تیم خود دارد که هریک از آنها بین دو تا چهار نفر را در تیم خود دارند.
  

شبکه اطلاع رسانی روابط عمومی ایران (شارا)، سارا گرسیون، یکی از مسوولان و شریک شرکت On-Ramp، یک شرکت تحقیقاتی اجرایی است که در بخش اجتماعی خدمات ارائه می‌دهد و او پنج نفر را در تیم خود دارد که هریک از آنها بین دو تا چهار نفر را در تیم خود دارند. یکی از لذت‌بخش‌ترین بخش‌های کار او این است که به کارمندان کمک کند تا مدیر بهتری باشند. او می‌گوید: «من مدیران بسیار قدرتمندی در تیم خود دارم که سال‌ها است مدیریت می‌کنند که من تا حدی از آنها یاد می‌گیرم؛ اما در عین حال باخبر هستم که آنها نیز از من یاد می‌گیرند.» چند مورد وجود دارد که او برای اطمینان از موفقیت مدیران خود به آنها توجه می‌کند. اول اینکه او به آنها توصیه‌های عملی می‌دهد و آنها را تحت‌تعلیم خود دارد.

او هر هفته با هر یک از آنها صحبت می‌کند تا بفهمد اوضاع چگونه است، اما در عین حال از آنها فیدبک می‌گیرد که عملکرد تیم از دید آنها چگونه پیش می‌رود. او می‌گوید: «بیشتر وقتی که ما با هم می‌گذرانیم، صرف حل مشکلات در رابطه با کارمندان آنها می‌شود. مثلا من از آنها می‌پرسم «کارمند شما برای انجام این کار به چه منابعی نیاز دارد؟» یا مثلا عملکرد آنها چگونه است، آیا احساس می‌کنید که در میان شما اعتماد وجود دارد؟ و سپس تقریبا نیمی از وقت را صرف این موضوع می‌کنیم که آنها برای کمک به کارمندان خود چه حمایت‌هایی ارائه خواهند داد. در ضمن شرکت آنها آموزش‌های خاصی را مثلا در رابطه با گوش دادن فعال و بهترین روش‌های مدیریت که در آن همه مدیران شرکت می‌کنند، تدارک می‌بیند.

او می‌گوید مهم است که مدیران و کارمندانشان نیز همین روش را به‌کار گیرند. اگر فرصتی برای همکاری با هم نباشد، مدیریت کارها مشکل شده و فیدبک خوبی به‌دست نخواهد آمد. او در پروژه‌های خود با همه مدیرانش کار می‌کند و آنها را نیز تشویق می‌کند که همین کار را در رابطه با کارمندان خود انجام دهند. سارا برای آنکه به کارمندانش فرصت رشد بدهد، به آنها امکان می‌دهد یک پروژه را مدیریت کنند. او می‌گوید: «من سعی می‌کنم اشخاص مناسب را در کنار هم قرار دهم و کاری را به آنها محول کنم که در آن تجربه دارند، این کار باعث می‌شود آنها از هم‌اکنون احساس برنده شدن داشته باشند.» همچنین او مرتبا رسیدگی می‌کند که اوضاع خوب پیش برود. او تنها در رابطه با چگونگی روابط صحبت نمی‌کند؛ بلکه از آنها می‌پرسد که آیا از کاری که می‌کنند، لذت می‌برند یا خیر. او می‌گوید: «همه نمی‌توانند مدیر باشند و من سعی می‌کنم به آنها انگیزه بیشتری بدهم، نه اینکه در جهت تضعیف آنها اقدام کنم

 

 

منبع: روزنامه دنیای اقتصاد - شماره 3883

   
  

اضافه نمودن به: Share/Save/Bookmark

نظر شما:
نام:
پست الکترونیکی:
نظر
 
  کد امنیتی:
 
   پربیننده ترین مطالب روابط عمومی  

  ارزشیابی ارتباطات: یک چک‌لیست برای سنجش ارتباطات


  هنر جنگ روابط‌عمومی


  زندگی شاد بدون رسانه‌های اجتماعی


  مرتبه استادی، عنوانی که برازنده او بود


  چرا بسیاری از مدیران قادر به رهبری موثر نیستند؟


  اپل هوش مصنوعی مولد را به ایموجی‌ها اضافه می‌کند: چه معنایی دارد؟


  آنچه در مورد اطلاعات نادرست به شما می‌گویند را باور نکنید


  چگونه روزنامه‌نگاران و متخصصان روابط‌عمومی می‌توانند برای تقویت صداهای مختلف با یکدیگر همکاری کنند


  اطلاع‌رسانی پولی: چالش‌ها و فرصت‌ها


  کانوا: ابزارهای طراحی خود را برای تسلط بر فضای کاری حرفه‌ای ارتقا می‌دهد


 
 
 
مقالات
گفتگو
گزارش
آموزش
جهان روابط عمومی
مدیریت
رویدادها
روابط عمومی ایران
کتابخانه
تازه های شبکه
آخرین رویدادها
فن آوری های نو
تبلیغات و بازاریابی
ایده های برتر
بادپخش صوتی
گزارش تصویری
پیشنهادهای کاربران
اخبار بانک و بیمه
نیازمندی ها
خدمات
خبرنگار افتخاری
بخش اعضا
دانلود کتاب
پیوندها
جستجوی پیشرفته
موبایل
آر اس اس
بخشنامه ها
پیشکسوتان
لوح های سپاس
پیام های تسلیت
مناسبت ها
جملات حکیمانه
پایان نامه ها
درباره شارا
تماس با ما
Shara English
Public Relation
Social Media
Marketing
Events
Mobile
Content
Iran Pr
About Us - Contact US - Search
استفاده از مطالب این سایت با درج منبع مجاز است
تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به شارا است
info@shara.ir
  خبر فوری: معرفی کتاب «هوش مصنوعی روابط‌عمومی در عمل» منتشر شد