درباره شارا | تماس | جستجوی پیشرفته | پیوندها | موبایل | RSS
 خانه    تازه ها    پایگاه اخبار    پایگاه اندیشه    پایگاه کتاب    پایگاه اطلاعات    پایگاه بین الملل    پایگاه چندرسانه ای    پایگاه امکانات  
شنبه، 12 خرداد 1403 - 01:14   

فراخوان دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی

  فراخوان دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی


ادامه ادامه مطلب یک

آرشیو اینترنت تحت حملات دیداس قرار گرفته است: چه خبر و چه باید کرد؟

  آرشیو اینترنت تحت حملات دیداس قرار گرفته است: چه خبر و چه باید کرد؟


ادامه ادامه مطلب دو

نقشه برداری از آگاهی انسان: مطالعه‌ای پیشگامانه

  نقشه برداری از آگاهی انسان: مطالعه‌ای پیشگامانه


ادامه ادامه مطلب سه

5 اشتباه روابط‌عمومی که استارت‌آپ‌های هوش مصنوعی باید از آن اجتناب کنند

  5 اشتباه روابط‌عمومی که استارت‌آپ‌های هوش مصنوعی باید از آن اجتناب کنند


ادامه ادامه مطلب چهار

   آخرین مطالب روابط عمومی  
  نشت اسناد داخلی گوگل جزئیات عملکرد الگوریتم رتبه‌بندی را آشکار می‌کند
  5 اشتباه روابط‌عمومی که استارت‌آپ‌های هوش مصنوعی باید از آن اجتناب کنند
  نقشه برداری از آگاهی انسان: مطالعه‌ای پیشگامانه
  جلسه فوق محرمانه ای در مادرید با حضور مدیران اجرایی گوگل دیپ مایند، آنتروپیک و هوش مصنوعی مایکروسافت آغاز می‌شود
  چرا شرکت در دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی و بیست‌وسومین دوره جوایز طلایی صنعت روابط‌عمومی ایران مهم است؟
  آرشیو اینترنت تحت حملات دیداس قرار گرفته است: چه خبر و چه باید کرد؟
  چیزی که در سال اول کار در روابط‌عمومی دیجیتال یاد گرفتم
  ۵ چیزی که هرگز نباید به رئیس خود بگویید
  به دنبال مشتریان وفادار هستید؟
  استراتژی‌های روابط‌عمومی برای رسیدن به نسل Z
ادامه آخرین مطالب روابط عمومی
- اندازه متن: + -  کد خبر: 25940صفحه نخست » تازه های نشر روابط عمومیشنبه، 3 مهر 1395 - 08:41
انتشار دو کتاب جدید کاربردی توسط انجمن متخصصان روابط عمومی
دو کتاب جدید به نام های «گزارش نویسی در روابط عمومی» و «راهنمای نگارش و ویرایش صفحات وب» توسط انجمن متخصصان روابط عمومی و انتشارات کارگزار روابط عمومی منتشر شد.
  

شبکه اطلاع رسانی روابط عمومی ایران (شارا)- دو کتاب جدید به نام های «گزارش نویسی در روابط عمومی» و «راهنمای نگارش و ویرایش صفحات وب» توسط انجمن متخصصان روابط عمومی و انتشارات کارگزار روابط عمومی منتشر شد.

 

4 Ways to Go Beyond the Press Release in a Post Panda World image panda bear 1113tm pic 106 300x199

 

 کتاب «گزارش نویسی در روابط عمومی» تالیف سیدشهاب سید محسنی است.

 

یکی از شاخه‌های فعالیتی و ارزیابی در جشنواره ملی انتشارات روابط عمومی که همه ساله توسط انجمن متخصصان روابط عمومی برگزار می‌شود مربوط به حوزه گزارش‌نویسی است.

 

 

4 Ways to Go Beyond the Press Release in a Post Panda World image panda bear 1113tm pic 106 300x199

 

 

4 Ways to Go Beyond the Press Release in a Post Panda World image panda bear 1113tm pic 106 300x199

 

 

همین موضوع ایجاب می‌کند، شرکت‌کنندگان در این جشنواره نیز با اصول و فنون گزارش‌نویسی و شاخصه‌های مربوط به آن بیشتر آشنا شوند. به هرحال کتاب با بخش‌هایی مانند سابقه و پیشینه‌نویسی در گزارش، شیوه‌های تحقیق در گزارش‌نویسی، تیتر و لیدنویسی در گزارش، ویژگی‌های یک گزارش‌نویس و گزارش‌نویسی برای سایت و فضای مجازی منتشر شده است.

تلاش بر این بوده که با تلفیق ساختار تئوریک با عمل کتابی کاربردی منتشر شود. همچنین بخش ضمائم کتاب از نمونه‌های برتر حوزه گزارش‌نویسی سازمان‌ها و دستگاه‌های اجرایی موفق در جشنواره دهم انتشارات روابط عمومی‌های کشور انتخاب شده که بتواند الگویی عملی را در این زمینه نیز ارائه کند.
 

4 Ways to Go Beyond the Press Release in a Post Panda World image panda bear 1113tm pic 106 300x199

 


کتاب «راهنمای نگارش و ویرایش صفحات وب» که توسظ مهدی باقریان تهیه و تدوین شده است به مخاطبان کمک می‌کند تا محتوای وب را به صورت موثری تهیه کنند و آن را با استانداردهای مورد استناد ویراستاران تطبیق دهند و همچنین خوانایی آنلاین خود را افزایش دهند.

 

4 Ways to Go Beyond the Press Release in a Post Panda World image panda bear 1113tm pic 106 300x199

 

 

 

 اصول نگارش صفحات وب، نگارش وب و سبک ارائه، آماده‌سازی محتوا و مدیریت فرایند نگارش ویرایش، غلط‌گیری وب‌سایت‌ها، بهبود و رتبه‌بندی در موتورهای جستجوگر از فصول شش گانه این کتاب است.

 

به گزارش شارا، این کتاب ها در راستای ارایه الگوهای کاربردی در حوزه نشر منتشر می شود.

 

شایان ذکر است انجمن متخصصان روابط عمومی در سال 1391 چهار عنوان کتاب کاربردی با موضوعات "پوستر"، "بروشور"، "فنون مطبوعاتی برای نشریه" و "برنامه ریزی نشر" منتشر نموده است.

 

شماره مرکز پخش: 88617577-88617576
 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

   
  

اخبار مرتبط:

اضافه نمودن به: Share/Save/Bookmark

نظر شما:
نام:
پست الکترونیکی:
نظر
 
  کد امنیتی:
 
   پربیننده ترین مطالب روابط عمومی  

  آنچه در مورد اطلاعات نادرست به شما می‌گویند را باور نکنید


  چگونه یک برند شخصی قوی بسازیم: نکات کلیدی از کارشناسان


  استراتژی‌های روابط‌عمومی برای رسیدن به نسل Z


  به دنبال مشتریان وفادار هستید؟


  ۵ چیزی که هرگز نباید به رئیس خود بگویید


  چیزی که در سال اول کار در روابط‌عمومی دیجیتال یاد گرفتم


  چرا شرکت در دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی و بیست‌وسومین دوره جوایز طلایی صنعت روابط‌عمومی ایران مهم است؟


  جلسه فوق محرمانه ای در مادرید با حضور مدیران اجرایی گوگل دیپ مایند، آنتروپیک و هوش مصنوعی مایکروسافت آغاز می‌شود


  نقشه برداری از آگاهی انسان: مطالعه‌ای پیشگامانه


  5 اشتباه روابط‌عمومی که استارت‌آپ‌های هوش مصنوعی باید از آن اجتناب کنند


 
 
 
مقالات
گفتگو
گزارش
آموزش
جهان روابط عمومی
مدیریت
رویدادها
روابط عمومی ایران
کتابخانه
تازه های شبکه
آخرین رویدادها
فن آوری های نو
تبلیغات و بازاریابی
ایده های برتر
بادپخش صوتی
گزارش تصویری
پیشنهادهای کاربران
اخبار بانک و بیمه
نیازمندی ها
خدمات
خبرنگار افتخاری
بخش اعضا
دانلود کتاب
پیوندها
جستجوی پیشرفته
موبایل
آر اس اس
بخشنامه ها
پیشکسوتان
لوح های سپاس
پیام های تسلیت
مناسبت ها
جملات حکیمانه
پایان نامه ها
درباره شارا
تماس با ما
Shara English
Public Relation
Social Media
Marketing
Events
Mobile
Content
Iran Pr
About Us - Contact US - Search
استفاده از مطالب این سایت با درج منبع مجاز است
تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به شارا است
info@shara.ir
  خبر فوری: معرفی کتاب «هوش مصنوعی روابط‌عمومی در عمل» منتشر شد