درباره شارا | تماس | جستجوی پیشرفته | پیوندها | موبایل | RSS
 خانه    تازه ها    پایگاه اخبار    پایگاه اندیشه    پایگاه کتاب    پایگاه اطلاعات    پایگاه بین الملل    پایگاه چندرسانه ای    پایگاه امکانات  
سه شنبه، 22 خرداد 1403 - 12:26   

برنامه‌های دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی اعلام شد

  برنامه‌های دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی اعلام شد


ادامه ادامه مطلب یک

چت‌جی‌پی‌تی اکنون در جعل کردن احساسات و رفتار انسانی بهتر از همیشه است

  چت‌جی‌پی‌تی اکنون در جعل کردن احساسات و رفتار انسانی بهتر از همیشه است


ادامه ادامه مطلب دو

60 درصد از پاسخ‌های مدل کپی لیکس حاوی سرقت ادبی است

  60 درصد از پاسخ‌های مدل کپی لیکس حاوی سرقت ادبی است


ادامه ادامه مطلب سه

اعترافات پاتریک براون در مورد دستکاری تحقیقات آب‌وهوایی

  اعترافات پاتریک براون در مورد دستکاری تحقیقات آب‌وهوایی


ادامه ادامه مطلب چهار

   آخرین مطالب روابط عمومی  
  قبل از شروع همکاری با کسی، در مورد سبک کار خود صحبت کنید
  هوش اپل: گام بزرگ اپل در هوش مصنوعی
  وحشت اخلاقی جدید: رسانه‌های اجتماعی
  آیا روابط‌عمومی در بلاک چین مرده است؟ نگاهی به دیدگاه‌های مخالف
  هوش مصنوعی: بازاریاب خلاق یا ابزار خلاقانه؟
  مطالعه: تاثیر ارتباطات رهبری بر اعتماد کارکنان در طول بحران
  یادداشت خبری دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی: گامی مهم در راستای ارتقای جایگاه روابط‌عمومی در ایران
  شماره 67 فصلنامه کارگزار روابط‌عمومی منتشر می‌شود
  پایان عصر جستجوی سنتی؟ رسانه‌های اجتماعی به دروازه اصلی اطلاعات تبدیل می‌شوند
  برنامه‌های دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی نهایی شد
ادامه آخرین مطالب روابط عمومی
- اندازه متن: + -  کد خبر: 2594صفحه نخست » آخرین رویدادهای روابط عمومییکشنبه، 29 بهمن 1391 - 17:33
رونمایی از پایگاه اطلاع رسانی شورای هماهنگی روابط عمومی دانشگاه های منطقه 8 کشور
  

شارا- پـانـزدهمین نشست تخصصی مـدیـران روابط عمومی دانشگاه هـای منطقه 8 کشور در روزهای شنبه ( 28/11/91 ) لغایت دوشنبه (30/11/91 ) به میزبانی دانشگاه صنعتی شاهرود برگزار می شود.
به گزارش شارا، در این نشست که همزمان با برگزاری دوازدهمین کارگاه آموزشی ویژه مدیران و کارشناسان روابط عمومی منطقه با موضوع‌:‌آموزش‌کاربردی نرم‌افزارهای‌فتوشاپ/ ایندیزاین/ و پاورپوینت همراه است، مدیران و کارشناسان منطقه به بحث و تبادل نظر در خصوص آسیب شناسی جشنواره اول(که به میزبانی دانشگاه بین المللی امام خمینی (ره) قزوین در آبان ماه 1390 ) و جشنواره دوم (که به میزبانی دانشگاه گیلان در مهرماه 1391 ) برگزار گردید، خواهند پرداخت و سپس برای جشنواره سوم که قرار است در بهار 1392 به میزبانی دانشگاه گلستان برگزار گردد برنامه ریزی می کنند.          
دبیر شورای هماهنگی روابط عمومی دانشگاه های منطقه 8 کشور با بیان مطلب فوق گفت : مدیران روابط عمومی دانشگاه های منطقه 8 کشور در حالی برای برگزاری جشنواره سوم برنامه ریزی می کنند که هیچ یک از مناطق 9 گانه دیگر حتی یک جشنواره نیز برگزار نکردند و منطقه 8 کشور فعال ترین منطقه در کشور از این لحاظ محسوب می گردد.        
حسین یحیی زاده با بیان این مطلب که ابتکارات و نوآوری های خوبی در منطقه در دست تدوین، برنامه ریزی و اجراء می باشد، افزود: در نشست های قبلی از مهر، تمبریادبود، آرم، پرچم و وبلاگ منطقه 8 کشور رونمایی شد و همانطور که در نشست قبلی وعده دادیم کارهای اولیه راه اندازی سایت منطقه آغاز شده و قرار است در نشست شاهرود، از پایگاه اطلاع رسانی شورای هماهنگی روابط عمومی دانشگاه های منطقه 8 کشور رونمایی بعمل آید که دسترسی به رویدادهای منطقه ، خدمت رسانی و اطلاع رسانی بهینه، مطلوب و هدفمند به دانشگاهیان ، ارایه جدیدترین اخبار دانشگاه ها و معرفی و آشنایی با دانشگاه های منطقه از مهم ترین اهداف راه اندازی آن بشمار می آید.       
مدیر روابط عمومی دانشگاه مازندران هم چنین از فراهم نمودن مقدمات تهیه، تدوین و آماده سازی سرود دانشگاه های منطقه 8 کشور خبر داد و افزود: روابط عمومی دانشگاه علوم کشاورزی و منابع طبیعی گرگان به دلیل تجربیات و موفقیت های خوبی که در این زمینه و در جشنواره های مختلف کسب نموده، مسئولیت این مهم را برعهده دارد و امیدواریم با همت والایی که از مدیر و کارشناسان محترم روابط عمومی دانشگاه علوم کشاورزی گرگان سراغ داریم، در سال آینده و در زمان برگزاری جشنواره سوم، از سرود دانشگاه های منطقه نیز رونمایی نماییم.             
یحیی زاده هم چنین به برگزاری جشنواره خبرنگاران برتر منطقه اشاره نمود و گفت: اولین جشنواره معرفی و انتخاب خبرنگاران برتر منطقه را به میزبانی دانشگاه گیلان برگزار کردیم و انشاءالله در نشست شاهرود در خصوص برگزاری دومین جشنواره آن، همزمان با برگزاری سومین جشنواره روابط عمومی های برتر منطقه برنامه ریزی خواهیم نمود.        
وی به دیگر برنامه های جشنواره سوم اشاره کرد و افزود: به دنبال برگزاری اولین نمایشگاه دستاوردها و موفقیت های روابط عمومی دانشگاه های منطقه 8 کشور که به میزبانی دانشگاه گیلان در مهرماه 1391 برپا شده بود و مورد استقبال مدیران و کارشناسان منطقه قرار گرفت و موجبات تبادل تجربیات در بین آنان را فراهم نمود، در نظر داریم تا به منظور کسب تجربه و آشنایی با فعالیت ها و عملکرد دانشگاه ها، دومین نمایشگاه دستاوردها و موفقیت های منطقه را همزمان با سومین جشنواره برگزار نماییم.        
 یحیی زاده ضمن تشکر از مدیر و کارشناسان محترم روابط عمومی دانشگاه گلستان و شخص جناب آقای دکتر قربانی ریاست محترم دانشگاه گلستان که میزبانی جشنواره سوم منطقه را در بهار سال آینده متقبل گردیدند اظهار امیدواری کرد که جشنواره سوم نیز به مانند 2 جشنواره قبلی با کمیت و کیفیت مطلوب، شایسته و در خور شان دانشگاه های منطقه برگزار گردد.            
وی در پایان افزود: با توجه به افزایش تعداد دانشگاه های منطقه نظیر دانشگاه علم و فناوری مازندران، در حال رایزنی هستیم تا نشست های بعدی را با حضور مدیران و کارشناسان روابط عمومی دانشگاه های تازه تاسیس منطقه برگزار نماییم.           
یادآور می شود منطقه 8 کشور شامل 11 دانشگاه از 5 استان شمالی کشور می باشد. دانشگاه های گیلان، بین المللی امام خمینی (ره) قزوین، سمنان، صنعتی شاهرود، دامغان، علوم کشاورزی و منابع طبیعی گرگان، گلستان، گنبدکاووس، علوم کشاورزی و منابع طبیعی ساری، صنعتی نوشیروانی بابل و دانشگاه مازندران از 5 استان گیلان، قزوین، سمنان، گلستان و مازندران جزء دانشگاه های منطقه 8 کشور محسوب می گردند.
ضمنا از فروردین 1389 دبیرخانه شورای هماهنگی روابط عمومی دانشگاه های منطقه 8 کشور در دو دوره متوالی به دانشگاه مازندران محول گردید.

   
  

اضافه نمودن به: Share/Save/Bookmark

نظر شما:
نام:
پست الکترونیکی:
نظر
 
  کد امنیتی:
 
   پربیننده ترین مطالب روابط عمومی  

  برنامه‌های دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی اعلام شد


  برنامه‌های دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی نهایی شد


  شماره 67 فصلنامه کارگزار روابط‌عمومی منتشر می‌شود


  نگاهی به بحث داغ در اجلاس هوش مصنوعی نیویورک


  یادداشت خبری دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی: گامی مهم در راستای ارتقای جایگاه روابط‌عمومی در ایران


  پایان عصر جستجوی سنتی؟ رسانه‌های اجتماعی به دروازه اصلی اطلاعات تبدیل می‌شوند


  مطالعه: تاثیر ارتباطات رهبری بر اعتماد کارکنان در طول بحران


  هوش مصنوعی: بازاریاب خلاق یا ابزار خلاقانه؟


  آیا روابط‌عمومی در بلاک چین مرده است؟ نگاهی به دیدگاه‌های مخالف


  هوش اپل: گام بزرگ اپل در هوش مصنوعی


 
 
 
مقالات
گفتگو
گزارش
آموزش
جهان روابط عمومی
مدیریت
رویدادها
روابط عمومی ایران
کتابخانه
تازه های شبکه
آخرین رویدادها
فن آوری های نو
تبلیغات و بازاریابی
ایده های برتر
بادپخش صوتی
گزارش تصویری
پیشنهادهای کاربران
اخبار بانک و بیمه
نیازمندی ها
خدمات
خبرنگار افتخاری
بخش اعضا
دانلود کتاب
پیوندها
جستجوی پیشرفته
موبایل
آر اس اس
بخشنامه ها
پیشکسوتان
لوح های سپاس
پیام های تسلیت
مناسبت ها
جملات حکیمانه
پایان نامه ها
درباره شارا
تماس با ما
Shara English
Public Relation
Social Media
Marketing
Events
Mobile
Content
Iran Pr
About Us - Contact US - Search
استفاده از مطالب این سایت با درج منبع مجاز است
تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به شارا است
info@shara.ir
  خبر فوری: معرفی کتاب «هوش مصنوعی روابط‌عمومی در عمل» منتشر شد