درباره شارا | تماس | جستجوی پیشرفته | پیوندها | موبایل | RSS
 خانه    تازه ها    پایگاه اخبار    پایگاه اندیشه    پایگاه کتاب    پایگاه اطلاعات    پایگاه بین الملل    پایگاه چندرسانه ای    پایگاه امکانات  
سه شنبه، 1 خرداد 1403 - 02:16   

فراخوان دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی

  فراخوان دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی


ادامه ادامه مطلب یک

نابینایان و هوش مصنوعی

  نابینایان و هوش مصنوعی


ادامه ادامه مطلب دو

مروری بر هوش مصنوعی گوگل: جستجوهای بیشتر، رضایت کمتر

  مروری بر هوش مصنوعی گوگل: جستجوهای بیشتر، رضایت کمتر


ادامه ادامه مطلب سه

چالش‌‌های اتحادیه اروپا در مواجهه با فناوری هوش مصنوعی

  چالش‌‌های اتحادیه اروپا در مواجهه با فناوری هوش مصنوعی


ادامه ادامه مطلب چهار

   آخرین مطالب روابط عمومی  
  حرکت از برند شخصی به تجاری
  فرهنگ دیجیتال در روابط‌عمومی
  4 راه برای تصمیم‌گیری موثرتر
  روابط‌عمومی چگونه «هنر هشتم» لقب گرفت؟
  مزایای کلیدی تحول دیجیتال چیست؟
  هرچه من را تأیید کند، درست است!
  بازگشت یا عدم بازگشت به دفتر
  5 استراتژی رفتاری برای جذاب‌تر کردن محتوای شما
  چگونه یک رییس ناامن را شناسایی و مدیریت کنیم
  اهمیت مشارکت روابط عمومی‌ها در تصمیمات سازمان تأمین‌اجتماعی
ادامه آخرین مطالب روابط عمومی
- اندازه متن: + -  کد خبر: 2583صفحه نخست » آخرین رویدادهای روابط عمومیشنبه، 28 بهمن 1391 - 14:04
انتشار کتاب سال روابط عمومی تا پایان سال
  

سیدشهاب سیدمحسنی، رییس انجمن متخصصان روابط عمومی گفت: کتاب سال روابط عمومی در ایران از سوی انتشارات انجمن روابط عمومی تا پایان اسفند ماه منتشر می‌شود.-

سیدمحسنی در گفت‌وگو با خبرگزاری کتاب ایران(ایبنا)، عنوان کرد: کتاب سال روابط عمومی در ایران از سال 1388 توسط انتشارات انجمن متخصصان روابط عمومی منتشر می‌شود. وی ادامه داد: کتاب سال روابط عمومی امسال که تا پایان اسفندماه منتشر می‌شود، شامل رویدادهای روابط عمومی در سال 1391 در ایران و جهان است.
 
محسنی گفت: درج مقاله‌های به‌روز، از  بخش‌های این کتاب است که به صورت سفارشی تهیه شده و یا برگرفته از مقاله‌های مطرح شده در همایش‌های بین‌المللی است.

رییس انجمن متخصصان روابط عمومی اظهار کرد: ارایه بحث‌هایی مکتوب با موضوع آسیب‌شناسی روابط عمومی آنلاین در ایران با حضور کارشناسان را در دستور کار این کتاب قرار داده‌ایم، همچنین یادداشت، معرفی کتاب‌های روابط عمومی، ارجاع مخاطبان به سایت‌‌های معتبر و مصاحبه با صاحبنظران و استادان حوزه ارتباطات و روابط‌ عمومی‌ها از دیگر مباحث این کتابند.

محسنی با بیان این‌که این کتاب، طرحی جامع است که زیر نظر هیات علمی انجمن روابط عمومی ایران تالیف می‌شود، اظهار کرد: این کتاب با هدف تولید دانش در حوزه علمی روابط‌عمومی‌ها در ایران تدوین می‌شود تا با ارایه رویکرد‌ها و رهیافت‌های بومی بتوانیم دانش کاربردی روابط عمومی و متناسب با فرهنگ ایرانی را تولید کنیم.

نویسنده کتاب «کاربرد فنون مطبوعاتی در نشریه» اظهار کرد: روابط عمومی در معنای سازمانی و امروزی، فنی وارداتی است که قدمتی 62 ساله دارد. متاسفانه برخی ترجمه‌های این حوزه شیوایی لازم را ندارند و با نگاه تجاری و بازاریابی صرف کتاب‌های روابط عمومی در اروپا و آمریکا تفاوت دارد.

وی ادامه داد: تالیف کتاب در بخش روابط عمومی با دیدگاه فرهنگ جامعه ایرانی و اسلامی کاربردی می‌شود و بهتر است از ادبیات نظری و تئوری‌های صرف خارج شود و به سمت کتاب‌های پر کاربرد در جامعه روابط عمومی ایرانی حرکت کند.

محسنی درباره مطرح شدن کتاب‌های روابط عمومی در جشنواره‌هایی مانند جشنواره خبرگزاری‌ها و مطبوعات گفت: کتاب سال این بخش تا به حال وارد این جشنواره نشده اما پیشنهاد تشکیل جایزه و جشنواره جداگانه برای کتاب‌های حوزه روابط عمومی و ارتباطات، بسیار مناسب است.

رییس انجمن متخصصان روابط عمومی با بیان این‌که هر سال در سمپوزیوم و کنفرانس روابط عمومی ایران از پدید آوردگان کتاب‌های این حوزه تجلیل می‌شود، اظهار کرد: ایجاد جشنواره جداگانه برای تجلیل از ناشران، نویسندگان و مترجمان کتاب‌های حوزه ارتباطات و روابط عمومی‌ها فرصت بسیار خوبی است تا فعالیت مولفان این عرصه با توجه به کمبود آثار تالیفی در یک میدان رقابت علمی و اختصاصی، سنجیده شود.

   
  

اخبار مرتبط:

اضافه نمودن به: Share/Save/Bookmark

نظر شما:
نام:
پست الکترونیکی:
نظر
 
  کد امنیتی:
 
   پربیننده ترین مطالب روابط عمومی  

  مزایای کلیدی تحول دیجیتال چیست؟


  بررسی دو دیدگاه در خصوص مسئولیت اجتماعی


  چگونه یک رییس ناامن را شناسایی و مدیریت کنیم


  خطا بقا در روابط‌عمومی


  بازگشت یا عدم بازگشت به دفتر


  استراتژی موفقیت: قدرت پیروزی‌های شخصی


  آیا روزنامه‌نگاری و روابط‌عمومی در یک صنعت ادغام می‌شوند؟


  5 استراتژی رفتاری برای جذاب‌تر کردن محتوای شما


  چرا شرکت‌ها باید گزارش سالانه فرسودگی شغلی را شروع کنند؟


  هرچه من را تأیید کند، درست است!


 
 
 
مقالات
گفتگو
گزارش
آموزش
جهان روابط عمومی
مدیریت
رویدادها
روابط عمومی ایران
کتابخانه
تازه های شبکه
آخرین رویدادها
فن آوری های نو
تبلیغات و بازاریابی
ایده های برتر
بادپخش صوتی
گزارش تصویری
پیشنهادهای کاربران
اخبار بانک و بیمه
نیازمندی ها
خدمات
خبرنگار افتخاری
بخش اعضا
دانلود کتاب
پیوندها
جستجوی پیشرفته
موبایل
آر اس اس
بخشنامه ها
پیشکسوتان
لوح های سپاس
پیام های تسلیت
مناسبت ها
جملات حکیمانه
پایان نامه ها
درباره شارا
تماس با ما
Shara English
Public Relation
Social Media
Marketing
Events
Mobile
Content
Iran Pr
About Us - Contact US - Search
استفاده از مطالب این سایت با درج منبع مجاز است
تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به شارا است
info@shara.ir
  خبر فوری: معرفی کتاب «هوش مصنوعی روابط‌عمومی در عمل» منتشر شد