درباره شارا | تماس | جستجوی پیشرفته | پیوندها | موبایل | RSS
 خانه    تازه ها    پایگاه اخبار    پایگاه اندیشه    پایگاه کتاب    پایگاه اطلاعات    پایگاه بین الملل    پایگاه چندرسانه ای    پایگاه امکانات  
شنبه، 12 خرداد 1403 - 01:47   

فراخوان دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی

  فراخوان دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی


ادامه ادامه مطلب یک

آرشیو اینترنت تحت حملات دیداس قرار گرفته است: چه خبر و چه باید کرد؟

  آرشیو اینترنت تحت حملات دیداس قرار گرفته است: چه خبر و چه باید کرد؟


ادامه ادامه مطلب دو

نقشه برداری از آگاهی انسان: مطالعه‌ای پیشگامانه

  نقشه برداری از آگاهی انسان: مطالعه‌ای پیشگامانه


ادامه ادامه مطلب سه

5 اشتباه روابط‌عمومی که استارت‌آپ‌های هوش مصنوعی باید از آن اجتناب کنند

  5 اشتباه روابط‌عمومی که استارت‌آپ‌های هوش مصنوعی باید از آن اجتناب کنند


ادامه ادامه مطلب چهار

   آخرین مطالب روابط عمومی  
  نشت اسناد داخلی گوگل جزئیات عملکرد الگوریتم رتبه‌بندی را آشکار می‌کند
  5 اشتباه روابط‌عمومی که استارت‌آپ‌های هوش مصنوعی باید از آن اجتناب کنند
  نقشه برداری از آگاهی انسان: مطالعه‌ای پیشگامانه
  جلسه فوق محرمانه ای در مادرید با حضور مدیران اجرایی گوگل دیپ مایند، آنتروپیک و هوش مصنوعی مایکروسافت آغاز می‌شود
  چرا شرکت در دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی و بیست‌وسومین دوره جوایز طلایی صنعت روابط‌عمومی ایران مهم است؟
  آرشیو اینترنت تحت حملات دیداس قرار گرفته است: چه خبر و چه باید کرد؟
  چیزی که در سال اول کار در روابط‌عمومی دیجیتال یاد گرفتم
  ۵ چیزی که هرگز نباید به رئیس خود بگویید
  به دنبال مشتریان وفادار هستید؟
  استراتژی‌های روابط‌عمومی برای رسیدن به نسل Z
ادامه آخرین مطالب روابط عمومی
- اندازه متن: + -  کد خبر: 25420صفحه نخست » آخرین رویدادهای روابط عمومیپنجشنبه، 28 مرداد 1395 - 20:58
شورای هماهنگی روابط عمومی های منطقه یک کشور در قزوین برگزار شد
شبکه اطلاع رسانی روابط عمومی ایران (شارا)- سومین جلسه منطقه ای شورای هماهنگی روابط عمومی های منطقه یک کشور در قزوین برگزار شد.
  

شبکه اطلاع رسانی روابط عمومی ایران (شارا)- سومین جلسه منطقه ای شورای هماهنگی روابط عمومی های منطقه یک کشور در قزوین برگزار شد.


به گزارش شارا به نقل از مهر، سومین جلسه منطقه ای شورای هماهنگی روابط عمومی های منطقه یک کشور صبح پنجشنبه با حضور ناطق معین الدین رئیس سازمان تعاون روستایی استان، احمد بالان مدیر روابط عمومی و امور بین الملل سازمان مرکزی تعاون روستایی، ابن علیپور معاون روابط عمومی سازمان مرکزی و روابط عمومی های استان های تهران، البرز، سمنان و قزوین در سالن جلسان تعاون روستایی برگزار شد.

معین الدین در این جلسه با تاکید بر اینکه باید از ظرفیت و توانمندی های شبکه تعاون روستایی به خوبی استفاده شود، اظهار کرد: مدیران روابط عمومی می توانند با تعامل سازنده وکارآمد به مرز شکوفایی برسند چون رسانه ها هستند که در اکثر مواقع افکار عمومی را مدیریت می کنند.

رئیس سازمان تعاون روستایی استان قزوین تصریح کرد: امروزه نقش روابط عمومی ها در کمک به تصمیم گیری های مدیریتی و استراتژیک یک سازمان نقشی قابل توجه است.

وی تبلیغات در راستای بازاریابی و توزیع نهاده ها را امری ضروری دانست و افزود: روابط عمومی به عنوان قلب تپنده سازمانها و نهادها عمل می کند و برای اثر بخشی در سازمان همکاری و هماهنگی با رسانه ها و توجه به تبلیغات نیاز مبرم این شبکه است.

بالان مدیر روابط عمومی و امور بین الملل سازمان مرکزی تعاون روستایی هم در این جلسه با اشاره به تعامل و همکاری مناسب با خبرنگاران گفت: روابط عمومی یک حرفه و شغلی است که تعدادی از علوم را به کمک می گیرد تا ارتباطی دو سویه را بین سازمان و مخاطب برقرار نماید.

وی تاکید کرد: حوزه روابط عمومی ها مسئول انعکاس فعالیت ها به خبرنگاران هستند و باید از قابلیت ها و ظرفیت ها نهایت استفاده را کرد.


وی تاکید کرد: فعالیت های گسترده تعاون روستایی و شبکه تحت پوشش باید از سوی روابط عمومی ها به صورت گسترده در رسانه ها و جامعه هدف انعکاس پیدا کند.

بالان اعلام کرد: ۳۵ درصد بذر کشور توسط اتحادیه ها و شرکت های تعاونی روستایی تهیه و توزیع می شود.

در این جلسه مسئولان روابط عمومی به بحث و تبادل نظر در راستای شکوفایی هر چه بیشتر شبکه تعاون روستایی پرداختند و در ادامه از قابلیت ها و توانمندی های اتحادیه دامداران استان قزوین و شرکت بین المللی امور سگ ایران بازدید کردند.

 

 

 

 

 

 

   
  

اخبار مرتبط:

اضافه نمودن به: Share/Save/Bookmark

نظر شما:
نام:
پست الکترونیکی:
نظر
 
  کد امنیتی:
 
   پربیننده ترین مطالب روابط عمومی  

  آنچه در مورد اطلاعات نادرست به شما می‌گویند را باور نکنید


  چگونه یک برند شخصی قوی بسازیم: نکات کلیدی از کارشناسان


  استراتژی‌های روابط‌عمومی برای رسیدن به نسل Z


  به دنبال مشتریان وفادار هستید؟


  ۵ چیزی که هرگز نباید به رئیس خود بگویید


  چیزی که در سال اول کار در روابط‌عمومی دیجیتال یاد گرفتم


  چرا شرکت در دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی و بیست‌وسومین دوره جوایز طلایی صنعت روابط‌عمومی ایران مهم است؟


  نقشه برداری از آگاهی انسان: مطالعه‌ای پیشگامانه


  جلسه فوق محرمانه ای در مادرید با حضور مدیران اجرایی گوگل دیپ مایند، آنتروپیک و هوش مصنوعی مایکروسافت آغاز می‌شود


  5 اشتباه روابط‌عمومی که استارت‌آپ‌های هوش مصنوعی باید از آن اجتناب کنند


 
 
 
مقالات
گفتگو
گزارش
آموزش
جهان روابط عمومی
مدیریت
رویدادها
روابط عمومی ایران
کتابخانه
تازه های شبکه
آخرین رویدادها
فن آوری های نو
تبلیغات و بازاریابی
ایده های برتر
بادپخش صوتی
گزارش تصویری
پیشنهادهای کاربران
اخبار بانک و بیمه
نیازمندی ها
خدمات
خبرنگار افتخاری
بخش اعضا
دانلود کتاب
پیوندها
جستجوی پیشرفته
موبایل
آر اس اس
بخشنامه ها
پیشکسوتان
لوح های سپاس
پیام های تسلیت
مناسبت ها
جملات حکیمانه
پایان نامه ها
درباره شارا
تماس با ما
Shara English
Public Relation
Social Media
Marketing
Events
Mobile
Content
Iran Pr
About Us - Contact US - Search
استفاده از مطالب این سایت با درج منبع مجاز است
تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به شارا است
info@shara.ir
  خبر فوری: معرفی کتاب «هوش مصنوعی روابط‌عمومی در عمل» منتشر شد