درباره شارا | تماس | جستجوی پیشرفته | پیوندها | موبایل | RSS
 خانه    تازه ها    پایگاه اخبار    پایگاه اندیشه    پایگاه کتاب    پایگاه اطلاعات    پایگاه بین الملل    پایگاه چندرسانه ای    پایگاه امکانات  
پنجشنبه، 6 اردیبهشت 1403 - 20:15   

درگیری در سازمان رادیو ملی آمریکا پس از متهم شدن به جانب‌داری لیبرالی

  درگیری در سازمان رادیو ملی آمریکا پس از متهم شدن به جانب‌داری لیبرالی


ادامه ادامه مطلب یک

مکث بومر: نشانه‌ای که نشان می‌دهد باید واقعاً رسانه‌های اجتماعی را کنار بگذارید

  مکث بومر: نشانه‌ای که نشان می‌دهد باید واقعاً رسانه‌های اجتماعی را کنار بگذارید


ادامه ادامه مطلب دو

برنامه‌های انجمن متخصصان روابط‌عمومی به مناسبت روز روابط‌عمومی

  برنامه‌های انجمن متخصصان روابط‌عمومی به مناسبت روز روابط‌عمومی


ادامه ادامه مطلب سه

فراخوان دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی

  فراخوان دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی


ادامه ادامه مطلب چهار

   آخرین مطالب روابط عمومی  
  چه اتفاقی برای لوگوی کوکاکولا افتاد؟
  گوگل با رشد 15 درصدی درآمد، آن را "عصر جمینی" اعلام کرد
  روزنامه‌نگاری مستقل و مبتنی بر واقعیت: تحت فشار
  تسلا کل تیم بازاریابی خود را اخراج کرد
  مکث بومر: نشانه‌ای که نشان می‌دهد باید واقعاً رسانه‌های اجتماعی را کنار بگذارید
  سمینار تخصصی «هوش مصنوعی مولد در روابط عمومی» برگزار شد
  درگیری در سازمان رادیو ملی آمریکا پس از متهم شدن به جانب‌داری لیبرالی
  گوگل متوجه می‌شود که عوامل هوش مصنوعی چالش‌های اخلاقی جدیدی ایجاد می‌کنند
  شش مرحله کلیدی در توسعه سفر ای‌اس‌جی
  مزایای استفاده از ابزارهای یکپارچه در روابط‌عمومی
ادامه آخرین مطالب روابط عمومی
- اندازه متن: + -  کد خبر: 24912صفحه نخست » آخرین رویدادهای روابط عمومییکشنبه، 3 مرداد 1395 - 12:11
روابط عمومی حرفه ای محصول مسئولیت اجتماعی است
عضو هیات مدیره انجمن روابط عمومی ایران گفت: روابط عمومی حرفه ای محصول مفهوم بسیار مهم مسئولیت اجتماعی است. در واقع رشد مسئولیت پذیری اجتماعی سازمانی و پاسخگویی به علائق، نیازها و انتظارات مخاطبان به حرفه ای گرایی شاغلان روابط عمومی منجر شده است.
  

شبکه اطلاع رسانی روابط عمومی ایران (شارا)،  دکتر منصور ساعی، عضو هیات مدیره انجمن روابط عمومی ایران، پژوهشگر و مدرس دانشگاه  با اشاره به ویژگی های روابط عمومی حرفه ای گفت: زمانی یک روابط عمومی، «روابط عمومی حرفه ای» قلمداد می شود که «دارای نیروهای انسانی آموزش دیده و متخصص، دارای ساماندهی مناسب تشکیلاتی و مدیریت علمی، دارای نظام سیاست گذاری، برنامه ریزی، نقشه و برنامه عمل مشخص است و ضمن رعایت اصول اخلاقی و حرفه ای روابط عمومی و احساس مسئولیت در قبال جامعه، پاسخگوی نیازها و انتظارات مخاطبان و شهروندان نیز است و برای نفوذ در افکارعمومی به شکل اصولی با رسانه ها ارتباط برقرار می کند

وی افزود: روابط عمومی حرفه ای از طریق فعالیت های پژوهشی، افکار سنجی و ارتباطات مردمی و اطلاع یابی به ایفای نقش در نظام تصمیم گیری سازمانی و کمک به تصمیم سازی و مشاوره به مدیران می پردازد و با ایجاد تعامل دوسویه بین سازمان و مخاطب به پیگری اثربخشی شیوه های تعامل با مخاطبان پرداخته و باگرایش به سمت مردم در هیأت وکیل مدافع مردم و دادستان ظاهر می شود و به صورت یک نهاد مدنی حامی و پاسدار افکارعمومی است

این پژوهشگر حوزه ارتباطات و روابط عمومی با اشاره به درک ویژگی ها و نیازهای جامعه شبکه ای کنونی گفت: درجامعه شبکه ای امروز روابط  عمومی  حرفه ای به عنوان تولید کننده و ارائه کننده خدمات و اطلاعات به مخاطبان و مشتریان خود، مسئولیت سنگینی در شفاف سازی ارتباطی و اطلاعاتی و پاسخگویی در برابر مخاطبان، به رسمیت شناختن حق دسترسی مخاطبان به اطلاعات، ایجاد ارتباطات دوسویه و متعامل با مخاطبان و به کارگیری فناوری های نوین ارتباطات و اطلاعات برعهده دارد

وی ادامه داد: روابط عمومی حرفه ای در جامعه شبکه ای به کمک فناوری های ارتباطی و رسانه های اجتماعی نوین می تواند حضوری قدرتمندتر و موثرتر در سازمان داشته باشد و مدیریت سازمان را در تصمیم گیری ها و تدوین استراتژی ها در قبال محیط و مخاطبان یاری رساند 

وی همچنین با اشاره به اهمیت روابط عمومی حرفه ای در مدیریت شهرت و برند سازمان ها و شرکت ها گفت: در جامعه شبکه ای، روابط عمومی حرفه ای باید از بهترین ظرفیت ها و فرصت ها یعنی از رسانه های اجتماعی نوین و دنیای آنلاین برای مدیریت شهرت و برند سازمان استفاده کند تا بتواند ارزش برند خود را در نزد مخاطبان همیشه در دسترس و آنلاین تقویت کند

 

منبع: ایرنا

 

 

   
  

اضافه نمودن به: Share/Save/Bookmark

نظر شما:
نام:
پست الکترونیکی:
نظر
 
  کد امنیتی:
 
   پربیننده ترین مطالب روابط عمومی  

  10 عبارت برای ابراز قدردانی بدون گفتن "متشکرم"


  هرگز کسی را آزار نده


  بهترین راه برای تحقق رویاهای‌تان این است که از خواب بیدار شوید


  گیمیفیکیشن در روابط‌عمومی


  راهنمای کوتاه بحران


  شش مرحله کلیدی در توسعه سفر ای‌اس‌جی


  دیپلماسی روابط‌عمومی


  ارتباطات ترکیبی


  کسی غلطی می‌کند و کسی به غلط جواب می‌دهد


  مزایای استفاده از ابزارهای یکپارچه در روابط‌عمومی


 
 
 
مقالات
گفتگو
گزارش
آموزش
جهان روابط عمومی
مدیریت
رویدادها
روابط عمومی ایران
کتابخانه
تازه های شبکه
آخرین رویدادها
فن آوری های نو
تبلیغات و بازاریابی
ایده های برتر
بادپخش صوتی
گزارش تصویری
پیشنهادهای کاربران
اخبار بانک و بیمه
نیازمندی ها
خدمات
خبرنگار افتخاری
بخش اعضا
دانلود کتاب
پیوندها
جستجوی پیشرفته
موبایل
آر اس اس
بخشنامه ها
پیشکسوتان
لوح های سپاس
پیام های تسلیت
مناسبت ها
جملات حکیمانه
پایان نامه ها
درباره شارا
تماس با ما
Shara English
Public Relation
Social Media
Marketing
Events
Mobile
Content
Iran Pr
About Us - Contact US - Search
استفاده از مطالب این سایت با درج منبع مجاز است
تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به شارا است
info@shara.ir
  خبر فوری: معرفی کتاب «هوش مصنوعی روابط‌عمومی در عمل» منتشر شد