درباره شارا | تماس | جستجوی پیشرفته | پیوندها | موبایل | RSS
 خانه    تازه ها    پایگاه اخبار    پایگاه اندیشه    پایگاه کتاب    پایگاه اطلاعات    پایگاه بین الملل    پایگاه چندرسانه ای    پایگاه امکانات  
دوشنبه، 21 خرداد 1403 - 20:43   

برنامه‌های دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی اعلام شد

  برنامه‌های دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی اعلام شد


ادامه ادامه مطلب یک

چت‌جی‌پی‌تی اکنون در جعل کردن احساسات و رفتار انسانی بهتر از همیشه است

  چت‌جی‌پی‌تی اکنون در جعل کردن احساسات و رفتار انسانی بهتر از همیشه است


ادامه ادامه مطلب دو

60 درصد از پاسخ‌های مدل کپی لیکس حاوی سرقت ادبی است

  60 درصد از پاسخ‌های مدل کپی لیکس حاوی سرقت ادبی است


ادامه ادامه مطلب سه

اعترافات پاتریک براون در مورد دستکاری تحقیقات آب‌وهوایی

  اعترافات پاتریک براون در مورد دستکاری تحقیقات آب‌وهوایی


ادامه ادامه مطلب چهار

   آخرین مطالب روابط عمومی  
  هوش مصنوعی: بازاریاب خلاق یا ابزار خلاقانه؟
  مطالعه: تاثیر ارتباطات رهبری بر اعتماد کارکنان در طول بحران
  یادداشت خبری دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی: گامی مهم در راستای ارتقای جایگاه روابط‌عمومی در ایران
  شماره 67 فصلنامه کارگزار روابط‌عمومی منتشر می‌شود
  پایان عصر جستجوی سنتی؟ رسانه‌های اجتماعی به دروازه اصلی اطلاعات تبدیل می‌شوند
  برنامه‌های دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی نهایی شد
  برنامه‌های دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی اعلام شد
  نگاهی به بحث داغ در اجلاس هوش مصنوعی نیویورک
  استراتژی‌هایی برای ایجاد توسعه رهبری با بودجه محدود
  چالش روابط‌عمومی: غلبه بر چالش‌های بودجه
ادامه آخرین مطالب روابط عمومی
- اندازه متن: + -  کد خبر: 24690صفحه نخست » آخرین رویدادهای روابط عمومیچهارشنبه، 23 تیر 1395 - 10:32
رسانه‌های اجتماعی نقش بارزی در روابط عمومی دارند
مسئول روابط عمومی فرمانداری رباط کریم گفت: رسانه‌های اجتماعی نقش بسیار بارزی در روابط عمومی دارند.
  

شبکه اطلاع رسانی روابط عمومی ایران (شارا)، مهدی انصاری اظهار کرد: رسانه‌های اجتماعی امروزه نقش بسیار بارزی در روابط عمومی ایفا می‌کنند و تأثیرگذاری بالایی برخوردار هستند.

مسئول روابط عمومی فرمانداری شهرستان رباط کریم بیان کرد: در رسانه‌های سنتی ارتباطات به صورت کاملا یک‌طرفه ایجاد می‌شد اما عنصر تعامل در ارتباطات رسانه‌های اجتماعی ایجاد شده و مشهود است.

وی ادامه داد: این امر به روابط عمومی‌ها اجازه خواهد داد تا مخاطبان خود را به ارائه پیشنهاد و انتقاد، حمایت و روابط دوسویه وادارد که در نهایت به ارتقای سطح اداره متبوع منجر خواهد شد.

انصاری تصریح کرد: اثرات رسانه‌های اجتماعی در روابط عمومی‌ها بسیار اساسی است و می‌توان آن را به وسیله چشم‌انداز اثرات رسانه و تأثیرگذاری عمقی در اذهان مخاطبان مورد نقد و بررسی قرار داد.

وی ادامه داد: امروزه رسانه‌های اجتماعی توان آن را دارند که تصویری جامع از مطالعات بلندمدت درباره تأثیر رسانه‌های اجتماعی بر عملکرد روابط عمومی ارائه دهند که حجم کار ادارات را به نحو قابل توجهی کاهش می‌دهد  و بهره‌وری را بالا می‌برد.

مسئول روابط عمومی فرمانداری شهرستان رباط کریم خاطرنشان کرد: روش‌هایی که در پژوهش‌های روابط عمومی و رسانه‌های اجتماعی مورد استفاده قرار می‌گیرد، از کمیت بیشتری برخوردار هستند.

وی گفت: تجزیه و تحلیل محتوا به عنوان یکی از روش‌های اصلی مورد استفاده در تحقیقات روابط عمومی و رسانه‌های اجتماعی قرار گرفته است که این امر از چندین زاویه باید مورد واکاوی قرار گیرد، چراکه تأثیرات آن مشهود است.

انصاری در پایان بیان کرد: باید از ظرفیت رسانه‌های اجتماعی برای ارتقای جایگاه روابط عمومی‌های بهره برد و با کار کارشناسی در کنار پرهیز از آسیب‌های ایجاد شده در این نوع رسانه‌ها به سمت ارتقای اداره متبوع گام برداشت.

 

منبع: پایگاه اطلاع رسانی استانداری تهران

 

 

   
  

اضافه نمودن به: Share/Save/Bookmark

نظر شما:
نام:
پست الکترونیکی:
نظر
 
  کد امنیتی:
 
   پربیننده ترین مطالب روابط عمومی  

  برنامه‌های دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی اعلام شد


  برنامه‌های دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی نهایی شد


  چرا رهبران بزرگ همیشه مهربان هستند - اما همیشه خوب نیستند


  شماره 67 فصلنامه کارگزار روابط‌عمومی منتشر می‌شود


  واشنگتن پست در آستانه پذیرش تاریکی است


  نگاهی به بحث داغ در اجلاس هوش مصنوعی نیویورک


  تعامل و روابط انسانی در دنیای هوش مصنوعی: اصالت در روابط‌عمومی


  چالش روابط‌عمومی: غلبه بر چالش‌های بودجه


  استراتژی‌هایی برای ایجاد توسعه رهبری با بودجه محدود


  پایان عصر جستجوی سنتی؟ رسانه‌های اجتماعی به دروازه اصلی اطلاعات تبدیل می‌شوند


 
 
 
مقالات
گفتگو
گزارش
آموزش
جهان روابط عمومی
مدیریت
رویدادها
روابط عمومی ایران
کتابخانه
تازه های شبکه
آخرین رویدادها
فن آوری های نو
تبلیغات و بازاریابی
ایده های برتر
بادپخش صوتی
گزارش تصویری
پیشنهادهای کاربران
اخبار بانک و بیمه
نیازمندی ها
خدمات
خبرنگار افتخاری
بخش اعضا
دانلود کتاب
پیوندها
جستجوی پیشرفته
موبایل
آر اس اس
بخشنامه ها
پیشکسوتان
لوح های سپاس
پیام های تسلیت
مناسبت ها
جملات حکیمانه
پایان نامه ها
درباره شارا
تماس با ما
Shara English
Public Relation
Social Media
Marketing
Events
Mobile
Content
Iran Pr
About Us - Contact US - Search
استفاده از مطالب این سایت با درج منبع مجاز است
تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به شارا است
info@shara.ir
  خبر فوری: معرفی کتاب «هوش مصنوعی روابط‌عمومی در عمل» منتشر شد