درباره شارا | تماس | جستجوی پیشرفته | پیوندها | موبایل | RSS
 خانه    تازه ها    پایگاه اخبار    پایگاه اندیشه    پایگاه کتاب    پایگاه اطلاعات    پایگاه بین الملل    پایگاه چندرسانه ای    پایگاه امکانات  
پنجشنبه، 10 خرداد 1403 - 02:14   

فراخوان دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی

  فراخوان دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی


ادامه ادامه مطلب یک

گوگل در تلاشی برای خرید هاب‌اسپات در بزرگترین معامله خود، مایکروسافت را به چالش می‌کشد

  گوگل در تلاشی برای خرید هاب‌اسپات در بزرگترین معامله خود، مایکروسافت را به چالش می‌کشد


ادامه ادامه مطلب دو

ربات‌ها در استارباکس ناور 1784: 100 ربات به مشتریان خدمات ارائه می‌دهند

  ربات‌ها در استارباکس ناور 1784: 100 ربات به مشتریان خدمات ارائه می‌دهند


ادامه ادامه مطلب سه

زندگی شاد بدون رسانه‌های اجتماعی

  زندگی شاد بدون رسانه‌های اجتماعی


ادامه ادامه مطلب چهار

   آخرین مطالب روابط عمومی  
  نرخ تبدیل آزمایش رایگان چقدر است؟
  اپل هوش مصنوعی مولد را به ایموجی‌ها اضافه می‌کند: چه معنایی دارد؟
  کانوا: ابزارهای طراحی خود را برای تسلط بر فضای کاری حرفه‌ای ارتقا می‌دهد
  زندگی شاد بدون رسانه‌های اجتماعی
  مرتبه استادی، عنوانی که برازنده او بود
  مرتبه استادی، عنوانی که برازنده او بود
  هنر جنگ روابط‌عمومی
  اطلاع‌رسانی پولی: چالش‌ها و فرصت‌ها
  چرا بسیاری از مدیران قادر به رهبری موثر نیستند؟
  ارزشیابی ارتباطات: یک چک‌لیست برای سنجش ارتباطات
ادامه آخرین مطالب روابط عمومی
- اندازه متن: + -  کد خبر: 24516صفحه نخست » آخرین رویدادهای روابط عمومیشنبه، 12 تیر 1395 - 11:31
رئیس دانشکده خبر اردبیل؛
ارتقا جایگاه روابط‌عمومی‌های اردبیل در گرو آموزش مدیران است
رئیس دانشکده خبر اردبیل گفت: ضروری است مدیران دستگاه‌های اجرایی استان در زمینه روابط عمومی و ارتقا جایگاه این حوزه در یک سازمان آموزش ببینند.
  

شبکه اطلاع رسانی روابط عمومی ایران (شارا)، اسحاق رسولی با تاکید به اینکه هر سازمانی که خود را پاسخگو می‌داند روابط عمومی رشد یافته‌ای دارد، تصریح کرد: مدیران به‌واسطه روابط عمومی‌ها می‌توانند زمینه رشد سازمان خود را سرعت بخشند.

وی افزود: در اغلب مواقع شناخت حداقلی از جایگاه روابط عمومی حتی فعالیت سازمان را مختل می‌سازد و این در حالی است که روابط عمومی متخصص می‌تواند سازمان را برای دست‌یابی به اهداف خود هدایت کند.

رئیس دانشکده خبر اردبیل یکی از اهداف این دانشکده را ارتقا سواد رسانه‌ای سطح جامعه و سازمان‌ها دانست و متذکر شد: برای پاسخگویی به نیاز سازمان سه گرایش روابط عمومی در دانشکده ارائه می‌شود.

رسولی افزود: گرایش‌های رسانه، الکترونیک و افکار سنجی در دانشکده دایر است و به تجربه ثابت شده است برخورداری کارشناسان روابط عمومی از تحصیلات دانشگاهی مرتبط در پیشبرد حرفه‌شان تأثیرگذار است.

وی تاکید کرد: هر سازمانی باید نسبت به برخورداری از روابط عمومی متخصص احساس نیاز کند و این احساس نیاز از سوی مدیر موجب می‌شود روابط عمومی متخصص در سازمان شکل بگیرد.

رئیس دانشکده خبر اردبیل معتقد است روابط عمومی دستگاه‌های اجرایی لازم است ارزیابی شده و خلأ فعالیت‌های آن ها با آموزش‌های مختلف جبران شود.

 

منبع: مهر

 

 

   
  

اضافه نمودن به: Share/Save/Bookmark

نظر شما:
نام:
پست الکترونیکی:
نظر
 
  کد امنیتی:
 
   پربیننده ترین مطالب روابط عمومی  

  ربات‌ها در استارباکس ناور 1784: 100 ربات به مشتریان خدمات ارائه می‌دهند


  جستجوی هوش مصنوعی گوگل خشم آنلاین را برمی‌انگیزد


  سه نکته برای بازسازی گذشته خود


  گوگل در تلاشی برای خرید هاب‌اسپات در بزرگترین معامله خود، مایکروسافت را به چالش می‌کشد


  طوفان رسانه‌ای چیست؟


  چرا ثبات در بازاریابی ویدیویی و تناسب اندام مهم است؟


  هنر جنگ روابط‌عمومی


  ارتباطات بحران: وجه اشتراک جنجال‌های تبلیغاتی اپل، بامبل و سوئل


  ارزشیابی ارتباطات: یک چک‌لیست برای سنجش ارتباطات


  هوش مصنوعی صنعت بزرگسالان را تکان می‌دهد، اما برخی سازندگان نگران فرار مخاطبان هستند


 
 
 
مقالات
گفتگو
گزارش
آموزش
جهان روابط عمومی
مدیریت
رویدادها
روابط عمومی ایران
کتابخانه
تازه های شبکه
آخرین رویدادها
فن آوری های نو
تبلیغات و بازاریابی
ایده های برتر
بادپخش صوتی
گزارش تصویری
پیشنهادهای کاربران
اخبار بانک و بیمه
نیازمندی ها
خدمات
خبرنگار افتخاری
بخش اعضا
دانلود کتاب
پیوندها
جستجوی پیشرفته
موبایل
آر اس اس
بخشنامه ها
پیشکسوتان
لوح های سپاس
پیام های تسلیت
مناسبت ها
جملات حکیمانه
پایان نامه ها
درباره شارا
تماس با ما
Shara English
Public Relation
Social Media
Marketing
Events
Mobile
Content
Iran Pr
About Us - Contact US - Search
استفاده از مطالب این سایت با درج منبع مجاز است
تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به شارا است
info@shara.ir
  خبر فوری: معرفی کتاب «هوش مصنوعی روابط‌عمومی در عمل» منتشر شد