درباره شارا | تماس | جستجوی پیشرفته | پیوندها | موبایل | RSS
 خانه    تازه ها    پایگاه اخبار    پایگاه اندیشه    پایگاه کتاب    پایگاه اطلاعات    پایگاه بین الملل    پایگاه چندرسانه ای    پایگاه امکانات  
دوشنبه، 14 خرداد 1403 - 10:23   

فراخوان دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی

  فراخوان دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی


ادامه ادامه مطلب یک

آرشیو اینترنت تحت حملات دیداس قرار گرفته است: چه خبر و چه باید کرد؟

  آرشیو اینترنت تحت حملات دیداس قرار گرفته است: چه خبر و چه باید کرد؟


ادامه ادامه مطلب دو

نقشه برداری از آگاهی انسان: مطالعه‌ای پیشگامانه

  نقشه برداری از آگاهی انسان: مطالعه‌ای پیشگامانه


ادامه ادامه مطلب سه

واحد ابری گوگل اعلام کرد که این هفته کارمندان خود را اخراج می‌کند

  واحد ابری گوگل اعلام کرد که این هفته کارمندان خود را اخراج می‌کند


ادامه ادامه مطلب چهار

   آخرین مطالب روابط عمومی  
  چرا رسانه‌های اجتماعی "گلوله نقره‌ای" برای بازاریابی نیستند؟
  ۴ نکته آموزش رسانه‌ای برای مدیران سطح بالا
  ۱۰ ایده‌ نوآورانه برای ارتقای روابط‌عمومی
  بازگشت به مبانی بیان آزاد
  استراتژی کلیدی برای رشد یک تجارت عکاسی سودآور
  ال‌جی با ابتکار "خوش‌بینی به فید خود" به دنبال ترویج فضای مثبت در شبکه‌های اجتماعی است
  واحد ابری گوگل اعلام کرد که این هفته کارمندان خود را اخراج می‌کند
  ذهن‌های متصل، ارتباطات قدرتمند: رهبری روابط‌عمومی در عصر تحولات
  انتخابات هیات رئیسه شورای هماهنگی روابط‌‌عمومی‌های استان کرمانشاه برگزار شد
  بازگشت به رفت‌وآمد: چه چیزی تغییر کرده است؟
ادامه آخرین مطالب روابط عمومی
- اندازه متن: + -  کد خبر: 24275صفحه نخست » پیشخوان شارا-پیشنهادهای کاربران روابط عمومییکشنبه، 30 خرداد 1395 - 11:53
برگزاری دومین قرعه کشی جشنواره خودپردازهای بانک ملی
شبکه اطلاع رسانی روابط عمومی ایران (شارا)- قرعه‌کشی مرحله دوم جشنواره خودپردازهای بانک ملی امروز برگزار می‌شود.
  

شبکه اطلاع رسانی روابط عمومی ایران (شارا)- قرعه‌کشی مرحله دوم جشنواره خودپردازهای بانک ملی امروز برگزار می‌شود.


به گزارش شارابه نقل از روابط عمومی بانک ملی، این قرعه‌کشی امروز با اعلام 750 نفر برنده از بین 41 میلیون و 80 هزار کارت واجد شرایط در سالن حافظ ادارات مرکزی این بانک انجام و نتایج این قرعه‌کشی در روز اول تیر ماه سال جاری همزمان با ولادت امام حسن مجتبی (ع) از طریق سایت بانک ملی ایران اعلام خواهد شد.

100 آلبوم سکه، 150 کمک هزینه دو میلیون ریالی به مدت شش ماه و 500 نیم سکه بهار آزادی جوایز این مرحله از قرعه‌کشی جشنواره خودپردازهای بانک ملی ایران است.

اولین جشنواره خودپردازهای بانک ملی ایران همزمان با آغاز دهه مبارک فجر در سال گذشته و با هدف تقدیر از استفاده‌کنندگان دستگاه‌های خودپرداز بانک ملی ایران آغاز شد که تا 12 شهریور ماه امسال ادامه دارد و دارای دو مرحله قرعه‌کشی میان‌دوره‌ای و یک قرعه‌کشی نهایی با جوایز ویژه و ارزنده می‌باشد.

تمامی دارندگان کارت‌های بانک ملی ایران و کارت‌های شتاب در صورت استفاده از خودپردازهای این بانک در طول دوره جشنواره براساس جدول امتیازبندی اعلام شده در هر دوره مشمول امتیاز گردیده و براساس آن رتبه‌بندی خواهند شد. دارندگان کارت‌های الکترونیک می‌توانند برای اطلاع از امتیاز خود به سایت بانک ملی ایران یا خودپردازهای این بانک مراجعه نمایند.

گفتنی است در فاصله زمانی 13 فروردین ماه تا 12 خرداد ماه امسال، میلیون‌ها مشتری به خودپردازهای بانک ملی ایران مراجعه کرده و با استفاده از کارت‌های بانکی مختلف، مبادرت به دریافت خدمات کرده‌اند که کارت‌های مذکور در مجموع بیش از 421 میلیون امتیاز کسب کردند.

امتیاز مشتریان در پایان هر مرحله از قرعه‌کشی، صفر نشده بلکه این امتیازات به دوره‌های بعد منتقل خواهد شد تا مشتریان شانس بیشتری برای برنده شدن در مرحله بعدی داشته باشند.


مرحله نهایی این جشنواره با جوایز ارزنده تا 12 شهریور ماه سال جاری ادامه دارد که قرعه‌کشی آن در تاریخ 20 شهریور ماه امسال همزمان با هشتاد و هشتمین سالروز تاسیس بانک ملی ایران برگزار خواهد شد.

 

 

 

 

 

 

 

 

   
  

اخبار مرتبط:

اضافه نمودن به: Share/Save/Bookmark

نظر شما:
نام:
پست الکترونیکی:
نظر
 
  کد امنیتی:
 
   پربیننده ترین مطالب روابط عمومی  

  پدیده تکنوفرهنگ و استحاله فرهنگ


  آیا هدفون‌هایی که صدا‌ی اطراف را حذف می‌کنند مضرند؟


  چالش‌های مشارکت مسئولانه در سیاست عمومی


  برگزیدگان نخستین جشنواره روابط‌عمومی‌های برتر حوزه صنعت، معدن و اصناف همدان معرفی شد


  روابط‌عمومی: فراتر از بازاریابی و روابط انسانی


  مدیرعامل شرکت فولاد آلیاژی ایران: جریان‌سازی پرقدرت دستاوردهای سازمان‌ها از الزامات فعالیت‌های روابط‌عمومی است


  ما تمام چیزی که نیاز داریم عشق است: چگونه فرهنگ و شخصیت، حلقه‌های دوستی ما را شکل می‌دهند


  انتخابات هیات رئیسه شورای هماهنگی روابط‌‌عمومی‌های استان کرمانشاه برگزار شد


  رسانه‌های اجتماعی و قانون: هشداری برای برندها و تولیدکنندگان محتوا


  استراتژی کلیدی برای رشد یک تجارت عکاسی سودآور


 
 
 
مقالات
گفتگو
گزارش
آموزش
جهان روابط عمومی
مدیریت
رویدادها
روابط عمومی ایران
کتابخانه
تازه های شبکه
آخرین رویدادها
فن آوری های نو
تبلیغات و بازاریابی
ایده های برتر
بادپخش صوتی
گزارش تصویری
پیشنهادهای کاربران
اخبار بانک و بیمه
نیازمندی ها
خدمات
خبرنگار افتخاری
بخش اعضا
دانلود کتاب
پیوندها
جستجوی پیشرفته
موبایل
آر اس اس
بخشنامه ها
پیشکسوتان
لوح های سپاس
پیام های تسلیت
مناسبت ها
جملات حکیمانه
پایان نامه ها
درباره شارا
تماس با ما
Shara English
Public Relation
Social Media
Marketing
Events
Mobile
Content
Iran Pr
About Us - Contact US - Search
استفاده از مطالب این سایت با درج منبع مجاز است
تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به شارا است
info@shara.ir
  خبر فوری: معرفی کتاب «هوش مصنوعی روابط‌عمومی در عمل» منتشر شد