درباره شارا | تماس | جستجوی پیشرفته | پیوندها | موبایل | RSS
 خانه    تازه ها    پایگاه اخبار    پایگاه اندیشه    پایگاه کتاب    پایگاه اطلاعات    پایگاه بین الملل    پایگاه چندرسانه ای    پایگاه امکانات  
پنجشنبه، 3 خرداد 1403 - 07:05   

هوشمندتر کار کنید - یاد بگیرید، رشد کنید و الهام بگیرید.

  هوشمندتر کار کنید - یاد بگیرید، رشد کنید و الهام بگیرید.


ادامه ادامه مطلب یک

رشد قارچی کارخانه‌های کاغذ؛ علم در معرض خطر!

  رشد قارچی کارخانه‌های کاغذ؛ علم در معرض خطر!


ادامه ادامه مطلب دو

مروری بر هوش مصنوعی گوگل: جستجوهای بیشتر، رضایت کمتر

  مروری بر هوش مصنوعی گوگل: جستجوهای بیشتر، رضایت کمتر


ادامه ادامه مطلب سه

افسانه های شکسته اقتصاد جهانی: بررسی عمیق

  افسانه های شکسته اقتصاد جهانی: بررسی عمیق


ادامه ادامه مطلب چهار

   آخرین مطالب روابط عمومی  
  مرکز تحقیقات پیو: اینترنت در حال ناپدید شدن است
  رشد قارچی کارخانه‌های کاغذ؛ علم در معرض خطر!
  هوش مصنوعی گوگل: نمایش تبلیغات را در کادرهای خلاصه نتایج جستجو خود آغاز می‌کند
  سام آلتمن چه کسی است؟ نگاهی به درون مردی که پشت پرده اوپن‌ای‌آی است
  هوشمندتر کار کنید - یاد بگیرید، رشد کنید و الهام بگیرید.
  5 استراتژی برای بهبود سلامت روان در محل کار
  دیپ‌فیک و فیک: بررسی تفاوت‌ها و شباهت‌ها
  درس‌هایی از نقل قول مارتین لوتر کینگ برای روابط‌عمومی: ترس از تغییر، مانعی برای پیشرفت در روابط‌عمومی
  ماشین عدم پاسخگویی - چرا سیستم‌های بزرگ تصمیمات بدی می‌گیرند؟
  موتور رسانه‌ها را روشن کنید: راهنمای روابط‌عمومی برای صنعت خودرو
ادامه آخرین مطالب روابط عمومی
- اندازه متن: + -  کد خبر: 2414صفحه نخست » آخرین رویدادهای روابط عمومییکشنبه، 1 بهمن 1391 - 14:27
روابط عمومی ایده آل سازمان نظام مهندسی ساختمان
  

شارا- هفتمین جلسه شورای هماهنگی روابط عمومی سازمان نظام مهندسی ساختمان استان ها در دفتر روابط عمومی سازمان نظام مهندسی ساختمان کشور (شورای مرکزی) بعد ازظهر امروز برگزار شد.

به گزارش شارا به نقل از روابط عمومی سازمان نظام مهندسی ساختمان کشور، در این جلسه بهزاد تیمورپور مدیر روابط عمومی سازمان نظام مهندسی ساختمان کشور ، ضمن تشکر از اهتمام اعضای شورای هماهنگی روابط عمومی استان ها شیوه نگرش سازمان نظام مهندسی ساختمان کشور به آینده روابط عمومی ها در سازمان نظام مهندسی ساختمان استان ها را ضمن توجه به روابط عمومی درون سازمان برای ارائه خدمات به اعضای عضو سازمان در استان ها ، دستیابی به روابط عمومی ایده آل برون سازمانی دانست و گفت : با توجه به جمعیت شهر نشین کشور که بیش از 70 درصد جمعیت کل کشور را تشکیل می دهند حداقل جامعه مخاطب روابط عمومی های سازمان نظام مهندسی ساختمان در کشور بیش از شصت میلیون نفر می باشد که اگر بتوانیم برنامه ریزی علمی و اقدامات پیوسته رسانه ای داشته باشیم ، با اقناع عمومی از اهداف سازمان نظام مهندسی ساختمان برنامه های این سازمان در استان ها زودتر از چشم انداز پیش بینی شده محقق می شود.

وی گفت : روابط عمومی هم علم است و هم فن است و هم هنر و می تواند با شناخت از مخاطبین سازمان نظام مهندسی ساختمان اقدام به جذب آنها نموده و در یک برنامه مدون علمی و راهبردی آن ها را حفظ و اقناع نماید و ابزار مناسب و بی نظیری در تحقق قانون نظام مهندسی و کنترل ساختمان باشد .

همچنین در این جلسه اعضای حاضر ضمن بررسی مصوبات ششمین جلسه شورای هماهنگی روابط عمومی سازمان نظام مهندسی ساختمان استان ها موارد ذیل مطرح و تصویب شد .

1- تهیه سند راهبردی روابط عمومی در سازمان نظام مهندسی ساختمان .

2- انجام بررسی نشریات و سایت های استانی در آستانه روز مهندس در 5 اسفنده 1391

3- تهیه آرشیو الکترونیکی از تمامی مجلات سازمان نظام مهندسی ساختمان استان ها در 17 سال اخیر و انتشار در لوح فشرده و توزیع در استان ها .

4- برگزاری دوره آموزشی با همکاری جهاد دانشگاهی در پانزدهم و شانزدهم بهمن ماه سال جاری در ساختمان شورای مرکزی و آغاز آموزش های مجازی ویژه کارشناسنان و مدیران روابط عمومی سازمان نظام مهندسی ساختمان استان ها .

5- برگزاری نخستین جشنواره مطبوعات و خبرگزاری های تخصصی صنعت ساختمان در اردیبهشت ماه سال 1392 و انتخاب مهندس معارفی به عنوان دبیر اجرایی جشنواره .

   
  

اخبار مرتبط:

اضافه نمودن به: Share/Save/Bookmark

نظر شما:
نام:
پست الکترونیکی:
نظر
 
  کد امنیتی:
 
   پربیننده ترین مطالب روابط عمومی  

  جایگزینی متن: افزایش بهره‌وری و ارتقای روابط‌عمومی


  دیکتاتوری‌ها در جنگ اطلاعاتی پیروز می‌شوند


  افسانه های شکسته اقتصاد جهانی: بررسی عمیق


  کتاب "برنامه‌ریزی ارتباطات بحران" منتشر شد


  جمینی: ابزار هوش مصنوعی همه کاره برای روابط‌عمومی


  دکتر قربانعلی تنگ شیر، گواهینامه تقدیر از وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات را دریافت کرد


  موتور رسانه‌ها را روشن کنید: راهنمای روابط‌عمومی برای صنعت خودرو


  سایدر 4V هوش مصنوعی در خدمت روابط‌عمومی


  ماشین عدم پاسخگویی - چرا سیستم‌های بزرگ تصمیمات بدی می‌گیرند؟


  دیپ‌فیک و فیک: بررسی تفاوت‌ها و شباهت‌ها


 
 
 
مقالات
گفتگو
گزارش
آموزش
جهان روابط عمومی
مدیریت
رویدادها
روابط عمومی ایران
کتابخانه
تازه های شبکه
آخرین رویدادها
فن آوری های نو
تبلیغات و بازاریابی
ایده های برتر
بادپخش صوتی
گزارش تصویری
پیشنهادهای کاربران
اخبار بانک و بیمه
نیازمندی ها
خدمات
خبرنگار افتخاری
بخش اعضا
دانلود کتاب
پیوندها
جستجوی پیشرفته
موبایل
آر اس اس
بخشنامه ها
پیشکسوتان
لوح های سپاس
پیام های تسلیت
مناسبت ها
جملات حکیمانه
پایان نامه ها
درباره شارا
تماس با ما
Shara English
Public Relation
Social Media
Marketing
Events
Mobile
Content
Iran Pr
About Us - Contact US - Search
استفاده از مطالب این سایت با درج منبع مجاز است
تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به شارا است
info@shara.ir
  خبر فوری: معرفی کتاب «هوش مصنوعی روابط‌عمومی در عمل» منتشر شد