درباره شارا | تماس | جستجوی پیشرفته | پیوندها | موبایل | RSS
 خانه    تازه ها    پایگاه اخبار    پایگاه اندیشه    پایگاه کتاب    پایگاه اطلاعات    پایگاه بین الملل    پایگاه چندرسانه ای    پایگاه امکانات  
یکشنبه، 30 اردیبهشت 1403 - 05:44   

فراخوان دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی

  فراخوان دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی


ادامه ادامه مطلب یک

رئیس اوپن‌ای‌آی اولین تصویر تولید شده توسط GPT-4o را به اشتراک می‌گذارد

  رئیس اوپن‌ای‌آی اولین تصویر تولید شده توسط GPT-4o را به اشتراک می‌گذارد


ادامه ادامه مطلب دو

سام آلتمن می‌گوید نمی‌تواند برای غذا خوردن بیرون برود

  سام آلتمن می‌گوید نمی‌تواند برای غذا خوردن بیرون برود


ادامه ادامه مطلب سه

تبلیغات سامسونگ اپل را به خاطر فاجعه بازاریابی له می‌کند

  تبلیغات سامسونگ اپل را به خاطر فاجعه بازاریابی له می‌کند


ادامه ادامه مطلب چهار

   آخرین مطالب روابط عمومی  
  بازسازی اعتماد عمومی با بازشناسی کارکرد روابط‌عمومی
  آینده روابط‌عمومی با وجود هوش مصنوعی: همزیستی انسان و ماشین
  رقص گوگل با ریتم خودش: پاسخ ساندار پیچای به ساتیا نادلا
  روابط‌عمومی‌ها نقش مهمی در انعکاس خدمات دولت در دستگاه‌های اجرایی دارند
  روابط‌عمومی مدیر مدار یا روابط‌عمومی مردم‌دار؟
  چالش‌های بازاریابی برای کسب‌وکارهای کوچک در سال ۲۰۲۴: گزارش اضطراب را نشان می‌دهد
  مسئولیت اجتماعی و روابط‌عمومی دو روی یک سکه
  ۵ ضعف سرمایه‌‌‌داری و مسوولیت‌‌‌پذیری اجتماعی
  هوش مصنوعی مولد توسعه ربات‌های انسان‌نما را سرعت می‌بخشد: این برای مشاغل چه معنایی دارد؟
  چگونه مدیران می‌توانند از بازاریابی دیجیتال استفاده کنند؟
ادامه آخرین مطالب روابط عمومی
- اندازه متن: + -  کد خبر: 23798صفحه نخست » آخرین رویدادهای روابط عمومیدوشنبه، 10 خرداد 1395 - 13:12
رئیس واحد اردبیل: رسیدن به اهداف متعالی با حضور روابط عمومی پویا محقق می‌شود
شبکه اطلاع رسانی روابط عمومی ایران (شارا)- رئیس دانشگاه آزاد اسلامی واحد اردبیل لازمه رسیدن به اهداف متعالی سازمان ها به ویژه دانشگاه آزاد اسلامی را وجود روابط عمومی های فعال و پویا دانست.
  

شبکه اطلاع رسانی روابط عمومی ایران (شارا)- رئیس دانشگاه آزاد اسلامی واحد اردبیل لازمه رسیدن به اهداف متعالی سازمان ها به ویژه دانشگاه آزاد اسلامی را وجود روابط عمومی های فعال و پویا دانست.

دکتر علی شامل به مناسبت برگزاری همایش مدیران و مسئولان روابط عمومی‌های دانشگاه آزاد اسلامی در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری آنا اظهار کرد: «اگر می‌خواهیم دانشگاه آزاد اسلامی همچنان به عنوان یک مجموعه مهم و تاثیرگذار در عرصه‌های علمی، فرهنگی و ... مطرح باشد، ضرورت دارد جایگاه روابط عمومی‌ها تقویت شده و از قوی‌ترین نیروها و پیشرفته‌ترین امکانات برای این منظور استفاده شود.»

وی درباره اهمیت بروز رسانی فعالیت‌های روابط عمومی‌ها بیان کرد: «در این دنیای ارتباطات که از دهکده جهانی خارج شده و وارد کلبه جهانی شده ایم، حضور فعال مدیران روابط عمومی که به آخرین متدهای الکترونیک مسلح هستند یک اصل انکار ناپذیر است.»

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی واحد اردبیل، ادامه داد: «در دنیای حاضر، جایگاه مهم روابط عمومی بیش از هر زمان دیگر آشکار می‌شود، چرا که روابط عمومی، می‌تواند پل ارتباطی بین افراد جامعه و سازمان‌ها بوده و با انجام کار حرفه‌ای موفقیت سازمانی را تضمین کند.»

وی گفت: «در عصر امروز، مدیر روابط عمومی باید دارای ایده نو، تفکر درست و اندیشه علمی باشد و از سطح انجام وظیفه اداری و فعالیت‌های روزمره خارج شده و خلاقیت و نو آوری از خود بروز دهد.»

دبیر هیات امنای استان اردبیل یکی از روش‌های بروزرسانی روابط عمومی‌ها را برگزاری کارگاه‌های آموزشی و همایش‌ها عنوان کرد و افزود: «همایش مدیران و مسئولان روابط عمومی‌های دانشگاه آزاد اسلامی که 11 و 12 خرداد برگزار می‌شود یک گام بسیار بزرگ برای تحقق این اهداف است که جا دارد از حسن نظر رئیس دانشگاه به این امر خطیر و تلاش‌ها و زحمات دست اندرکاران آن تشکر کرد.»

شامل، ابراز امیدواری کرد با فعالیت‌های علمی و کارشناسی مدیران روابط عمومی‌های دانشگاه آزاد اسلامی، جایگاه تاثیرگذار و مهم این مجموعه عظیم بیش از پیش تقویت شود.
 

 

 

 

 

 

 

   
  

اضافه نمودن به: Share/Save/Bookmark

نظر شما:
نام:
پست الکترونیکی:
نظر
 
  کد امنیتی:
 
   پربیننده ترین مطالب روابط عمومی  

  هفت گام برای توسعه روابط‌عمومی


  8 راه برای تقویت رابطه ایمنی عمومی - جامعه با روابط‌عمومی


  ۵ ضعف سرمایه‌‌‌داری و مسوولیت‌‌‌پذیری اجتماعی


  مرجعیت رسانه‌ای


  7 کلید برای به دست آوردن بیشترین بهره از هوش مصنوعی مولد


  در نکوهش چاپلوسی و رفتارهای منافقانه


  شیفتگی جمعی


  ارتباطات پایدار و نقش روابط‌عمومی‌


  چگونه اخبار جعلی را در طول جنگ تشخیص دهیم؟


  چگونه مدیران می‌توانند از بازاریابی دیجیتال استفاده کنند؟


 
 
 
مقالات
گفتگو
گزارش
آموزش
جهان روابط عمومی
مدیریت
رویدادها
روابط عمومی ایران
کتابخانه
تازه های شبکه
آخرین رویدادها
فن آوری های نو
تبلیغات و بازاریابی
ایده های برتر
بادپخش صوتی
گزارش تصویری
پیشنهادهای کاربران
اخبار بانک و بیمه
نیازمندی ها
خدمات
خبرنگار افتخاری
بخش اعضا
دانلود کتاب
پیوندها
جستجوی پیشرفته
موبایل
آر اس اس
بخشنامه ها
پیشکسوتان
لوح های سپاس
پیام های تسلیت
مناسبت ها
جملات حکیمانه
پایان نامه ها
درباره شارا
تماس با ما
Shara English
Public Relation
Social Media
Marketing
Events
Mobile
Content
Iran Pr
About Us - Contact US - Search
استفاده از مطالب این سایت با درج منبع مجاز است
تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به شارا است
info@shara.ir
  خبر فوری: معرفی کتاب «هوش مصنوعی روابط‌عمومی در عمل» منتشر شد