درباره شارا | تماس | جستجوی پیشرفته | پیوندها | موبایل | RSS
 خانه    تازه ها    پایگاه اخبار    پایگاه اندیشه    پایگاه کتاب    پایگاه اطلاعات    پایگاه بین الملل    پایگاه چندرسانه ای    پایگاه امکانات  
سه شنبه، 25 اردیبهشت 1403 - 10:50   

فراخوان دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی

  فراخوان دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی


ادامه ادامه مطلب یک

فناوری‌های نوین و هوش مصنوعی در روابط‌عمومی: ابزارها و تاکتیک‌های نوظهور برای ارتباطات مؤثرتر

  فناوری‌های نوین و هوش مصنوعی در روابط‌عمومی: ابزارها و تاکتیک‌های نوظهور برای ارتباطات مؤثرتر


ادامه ادامه مطلب دو

برنامه‌های انجمن متخصصان روابط‌عمومی به مناسبت روز روابط‌عمومی

  برنامه‌های انجمن متخصصان روابط‌عمومی به مناسبت روز روابط‌عمومی


ادامه ادامه مطلب سه

سئو چگونه به شما کمک می‌کند تا مشتریان بیشتری پیدا کند

  سئو چگونه به شما کمک می‌کند تا مشتریان بیشتری پیدا کند


ادامه ادامه مطلب چهار

   آخرین مطالب روابط عمومی  
  🟠 پولیتزر عکاسی به تصاویر بحران مهاجرت در مرز آمریکا و مکزیک رسید
  مک دونالد به دنبال افزایش تعامل با مشتریان از طریق سرمایه‌گذاری در بازاریابی دیجیتال
  واتس‌اپ با طرح جدید بی‌رنگ و امکانات تازه برای همه کاربران عرضه شد!
  دکتر مهدی فرقانی بازتاب دهنده صدای بی صدایان
  سئو چگونه به شما کمک می‌کند تا مشتریان بیشتری پیدا کند
  نوآوری دیجیتال برای توسعه پایدار: توانمندسازی جوامع برای رسیدن به اهداف 2030
  ادوبی مدعی است هوش مصنوعی جایگزین دوربین‌های دیجیتال خواهد شد
  ۱۰ ایده‌ نوآورانه برای ارتقای روابط‌عمومی
  گوگل خواستار به‌روزرسانی قوانین مهاجرت ایالات متحده برای جذب استعدادهای بیشتر در هوش مصنوعی است
  مدیر عامل بزرگترین شرکت تبلیغاتی جهان هدف کلاهبرداری دیپ‌فیک قرار گرفت
ادامه آخرین مطالب روابط عمومی
- اندازه متن: + -  کد خبر: 23798صفحه نخست » آخرین رویدادهای روابط عمومیچهارشنبه، 12 خرداد 1395 - 00:36
رئیس واحد اردبیل: رسیدن به اهداف متعالی با حضور روابط عمومی پویا محقق می‌شود
شبکه اطلاع رسانی روابط عمومی ایران (شارا)- رئیس دانشگاه آزاد اسلامی واحد اردبیل لازمه رسیدن به اهداف متعالی سازمان ها به ویژه دانشگاه آزاد اسلامی را وجود روابط عمومی های فعال و پویا دانست.
  

شبکه اطلاع رسانی روابط عمومی ایران (شارا)- رئیس دانشگاه آزاد اسلامی واحد اردبیل لازمه رسیدن به اهداف متعالی سازمان ها به ویژه دانشگاه آزاد اسلامی را وجود روابط عمومی های فعال و پویا دانست.

دکتر علی شامل به مناسبت برگزاری همایش مدیران و مسئولان روابط عمومی‌های دانشگاه آزاد اسلامی در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری آنا اظهار کرد: «اگر می‌خواهیم دانشگاه آزاد اسلامی همچنان به عنوان یک مجموعه مهم و تاثیرگذار در عرصه‌های علمی، فرهنگی و ... مطرح باشد، ضرورت دارد جایگاه روابط عمومی‌ها تقویت شده و از قوی‌ترین نیروها و پیشرفته‌ترین امکانات برای این منظور استفاده شود.»

وی درباره اهمیت بروز رسانی فعالیت‌های روابط عمومی‌ها بیان کرد: «در این دنیای ارتباطات که از دهکده جهانی خارج شده و وارد کلبه جهانی شده ایم، حضور فعال مدیران روابط عمومی که به آخرین متدهای الکترونیک مسلح هستند یک اصل انکار ناپذیر است.»

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی واحد اردبیل، ادامه داد: «در دنیای حاضر، جایگاه مهم روابط عمومی بیش از هر زمان دیگر آشکار می‌شود، چرا که روابط عمومی، می‌تواند پل ارتباطی بین افراد جامعه و سازمان‌ها بوده و با انجام کار حرفه‌ای موفقیت سازمانی را تضمین کند.»

وی گفت: «در عصر امروز، مدیر روابط عمومی باید دارای ایده نو، تفکر درست و اندیشه علمی باشد و از سطح انجام وظیفه اداری و فعالیت‌های روزمره خارج شده و خلاقیت و نو آوری از خود بروز دهد.»

دبیر هیات امنای استان اردبیل یکی از روش‌های بروزرسانی روابط عمومی‌ها را برگزاری کارگاه‌های آموزشی و همایش‌ها عنوان کرد و افزود: «همایش مدیران و مسئولان روابط عمومی‌های دانشگاه آزاد اسلامی که 11 و 12 خرداد برگزار می‌شود یک گام بسیار بزرگ برای تحقق این اهداف است که جا دارد از حسن نظر رئیس دانشگاه به این امر خطیر و تلاش‌ها و زحمات دست اندرکاران آن تشکر کرد.»

شامل، ابراز امیدواری کرد با فعالیت‌های علمی و کارشناسی مدیران روابط عمومی‌های دانشگاه آزاد اسلامی، جایگاه تاثیرگذار و مهم این مجموعه عظیم بیش از پیش تقویت شود.
 

 

 

 

 

 

 

   
  

اضافه نمودن به: Share/Save/Bookmark

نظر شما:
نام:
پست الکترونیکی:
نظر
 
  کد امنیتی:
 
   پربیننده ترین مطالب روابط عمومی  

  آشنایی با الگوهای رفتاری در ارتباطات


  تکنیک شش کلاه تفکر


  برداشت‌های کلیدی از یک ابزار هوش مصنوعی ویژه خبرنگاران


  راه‌های ایجاد فرهنگ مسوولیت‌‌‌پذیری و پاسخگویی


  ۱۰ اصل خوب گوش دادن


  روابط‌عمومی خوب یک تجارت خوب است


  صنعت مراقبت‌های بهداشتی: ارایه یک داستان، نه یک محصول


  روابط‌عمومی


  گناه جهـــل من


  ارتباطات شرکتی


 
 
 
مقالات
گفتگو
گزارش
آموزش
جهان روابط عمومی
مدیریت
رویدادها
روابط عمومی ایران
کتابخانه
تازه های شبکه
آخرین رویدادها
فن آوری های نو
تبلیغات و بازاریابی
ایده های برتر
بادپخش صوتی
گزارش تصویری
پیشنهادهای کاربران
اخبار بانک و بیمه
نیازمندی ها
خدمات
خبرنگار افتخاری
بخش اعضا
دانلود کتاب
پیوندها
جستجوی پیشرفته
موبایل
آر اس اس
بخشنامه ها
پیشکسوتان
لوح های سپاس
پیام های تسلیت
مناسبت ها
جملات حکیمانه
پایان نامه ها
درباره شارا
تماس با ما
Shara English
Public Relation
Social Media
Marketing
Events
Mobile
Content
Iran Pr
About Us - Contact US - Search
استفاده از مطالب این سایت با درج منبع مجاز است
تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به شارا است
info@shara.ir
  خبر فوری: معرفی کتاب «هوش مصنوعی روابط‌عمومی در عمل» منتشر شد