درباره شارا | تماس | جستجوی پیشرفته | پیوندها | موبایل | RSS
 خانه    تازه ها    پایگاه اخبار    پایگاه اندیشه    پایگاه کتاب    پایگاه اطلاعات    پایگاه بین الملل    پایگاه چندرسانه ای    پایگاه امکانات  
جمعه، 11 خرداد 1403 - 02:26   

فراخوان دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی

  فراخوان دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی


ادامه ادامه مطلب یک

گوگل در تلاشی برای خرید هاب‌اسپات در بزرگترین معامله خود، مایکروسافت را به چالش می‌کشد

  گوگل در تلاشی برای خرید هاب‌اسپات در بزرگترین معامله خود، مایکروسافت را به چالش می‌کشد


ادامه ادامه مطلب دو

ربات‌ها در استارباکس ناور 1784: 100 ربات به مشتریان خدمات ارائه می‌دهند

  ربات‌ها در استارباکس ناور 1784: 100 ربات به مشتریان خدمات ارائه می‌دهند


ادامه ادامه مطلب سه

زندگی شاد بدون رسانه‌های اجتماعی

  زندگی شاد بدون رسانه‌های اجتماعی


ادامه ادامه مطلب چهار

   آخرین مطالب روابط عمومی  
  استراتژی‌های روابط‌عمومی برای رسیدن به نسل Z
  چگونه یک برند شخصی قوی بسازیم: نکات کلیدی از کارشناسان
  آنچه در مورد اطلاعات نادرست به شما می‌گویند را باور نکنید
  نرخ تبدیل آزمایش رایگان چقدر است؟
  اپل هوش مصنوعی مولد را به ایموجی‌ها اضافه می‌کند: چه معنایی دارد؟
  کانوا: ابزارهای طراحی خود را برای تسلط بر فضای کاری حرفه‌ای ارتقا می‌دهد
  زندگی شاد بدون رسانه‌های اجتماعی
  مرتبه استادی، عنوانی که برازنده او بود
  مرتبه استادی، عنوانی که برازنده او بود
  هنر جنگ روابط‌عمومی
ادامه آخرین مطالب روابط عمومی
- اندازه متن: + -  کد خبر: 23798صفحه نخست » آخرین رویدادهای روابط عمومیدوشنبه، 10 خرداد 1395 - 13:12
رئیس واحد اردبیل: رسیدن به اهداف متعالی با حضور روابط عمومی پویا محقق می‌شود
شبکه اطلاع رسانی روابط عمومی ایران (شارا)- رئیس دانشگاه آزاد اسلامی واحد اردبیل لازمه رسیدن به اهداف متعالی سازمان ها به ویژه دانشگاه آزاد اسلامی را وجود روابط عمومی های فعال و پویا دانست.
  

شبکه اطلاع رسانی روابط عمومی ایران (شارا)- رئیس دانشگاه آزاد اسلامی واحد اردبیل لازمه رسیدن به اهداف متعالی سازمان ها به ویژه دانشگاه آزاد اسلامی را وجود روابط عمومی های فعال و پویا دانست.

دکتر علی شامل به مناسبت برگزاری همایش مدیران و مسئولان روابط عمومی‌های دانشگاه آزاد اسلامی در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری آنا اظهار کرد: «اگر می‌خواهیم دانشگاه آزاد اسلامی همچنان به عنوان یک مجموعه مهم و تاثیرگذار در عرصه‌های علمی، فرهنگی و ... مطرح باشد، ضرورت دارد جایگاه روابط عمومی‌ها تقویت شده و از قوی‌ترین نیروها و پیشرفته‌ترین امکانات برای این منظور استفاده شود.»

وی درباره اهمیت بروز رسانی فعالیت‌های روابط عمومی‌ها بیان کرد: «در این دنیای ارتباطات که از دهکده جهانی خارج شده و وارد کلبه جهانی شده ایم، حضور فعال مدیران روابط عمومی که به آخرین متدهای الکترونیک مسلح هستند یک اصل انکار ناپذیر است.»

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی واحد اردبیل، ادامه داد: «در دنیای حاضر، جایگاه مهم روابط عمومی بیش از هر زمان دیگر آشکار می‌شود، چرا که روابط عمومی، می‌تواند پل ارتباطی بین افراد جامعه و سازمان‌ها بوده و با انجام کار حرفه‌ای موفقیت سازمانی را تضمین کند.»

وی گفت: «در عصر امروز، مدیر روابط عمومی باید دارای ایده نو، تفکر درست و اندیشه علمی باشد و از سطح انجام وظیفه اداری و فعالیت‌های روزمره خارج شده و خلاقیت و نو آوری از خود بروز دهد.»

دبیر هیات امنای استان اردبیل یکی از روش‌های بروزرسانی روابط عمومی‌ها را برگزاری کارگاه‌های آموزشی و همایش‌ها عنوان کرد و افزود: «همایش مدیران و مسئولان روابط عمومی‌های دانشگاه آزاد اسلامی که 11 و 12 خرداد برگزار می‌شود یک گام بسیار بزرگ برای تحقق این اهداف است که جا دارد از حسن نظر رئیس دانشگاه به این امر خطیر و تلاش‌ها و زحمات دست اندرکاران آن تشکر کرد.»

شامل، ابراز امیدواری کرد با فعالیت‌های علمی و کارشناسی مدیران روابط عمومی‌های دانشگاه آزاد اسلامی، جایگاه تاثیرگذار و مهم این مجموعه عظیم بیش از پیش تقویت شود.
 

 

 

 

 

 

 

   
  

اضافه نمودن به: Share/Save/Bookmark

نظر شما:
نام:
پست الکترونیکی:
نظر
 
  کد امنیتی:
 
   پربیننده ترین مطالب روابط عمومی  

  ارزشیابی ارتباطات: یک چک‌لیست برای سنجش ارتباطات


  زندگی شاد بدون رسانه‌های اجتماعی


  هنر جنگ روابط‌عمومی


  آنچه در مورد اطلاعات نادرست به شما می‌گویند را باور نکنید


  مرتبه استادی، عنوانی که برازنده او بود


  چرا بسیاری از مدیران قادر به رهبری موثر نیستند؟


  اپل هوش مصنوعی مولد را به ایموجی‌ها اضافه می‌کند: چه معنایی دارد؟


  چگونه روزنامه‌نگاران و متخصصان روابط‌عمومی می‌توانند برای تقویت صداهای مختلف با یکدیگر همکاری کنند


  نرخ تبدیل آزمایش رایگان چقدر است؟


  کانوا: ابزارهای طراحی خود را برای تسلط بر فضای کاری حرفه‌ای ارتقا می‌دهد


 
 
 
مقالات
گفتگو
گزارش
آموزش
جهان روابط عمومی
مدیریت
رویدادها
روابط عمومی ایران
کتابخانه
تازه های شبکه
آخرین رویدادها
فن آوری های نو
تبلیغات و بازاریابی
ایده های برتر
بادپخش صوتی
گزارش تصویری
پیشنهادهای کاربران
اخبار بانک و بیمه
نیازمندی ها
خدمات
خبرنگار افتخاری
بخش اعضا
دانلود کتاب
پیوندها
جستجوی پیشرفته
موبایل
آر اس اس
بخشنامه ها
پیشکسوتان
لوح های سپاس
پیام های تسلیت
مناسبت ها
جملات حکیمانه
پایان نامه ها
درباره شارا
تماس با ما
Shara English
Public Relation
Social Media
Marketing
Events
Mobile
Content
Iran Pr
About Us - Contact US - Search
استفاده از مطالب این سایت با درج منبع مجاز است
تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به شارا است
info@shara.ir
  خبر فوری: معرفی کتاب «هوش مصنوعی روابط‌عمومی در عمل» منتشر شد