درباره شارا | تماس | جستجوی پیشرفته | پیوندها | موبایل | RSS
 خانه    تازه ها    پایگاه اخبار    پایگاه اندیشه    پایگاه کتاب    پایگاه اطلاعات    پایگاه بین الملل    پایگاه چندرسانه ای    پایگاه امکانات  
پنجشنبه، 10 خرداد 1403 - 04:37   

فراخوان دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی

  فراخوان دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی


ادامه ادامه مطلب یک

گوگل در تلاشی برای خرید هاب‌اسپات در بزرگترین معامله خود، مایکروسافت را به چالش می‌کشد

  گوگل در تلاشی برای خرید هاب‌اسپات در بزرگترین معامله خود، مایکروسافت را به چالش می‌کشد


ادامه ادامه مطلب دو

ربات‌ها در استارباکس ناور 1784: 100 ربات به مشتریان خدمات ارائه می‌دهند

  ربات‌ها در استارباکس ناور 1784: 100 ربات به مشتریان خدمات ارائه می‌دهند


ادامه ادامه مطلب سه

زندگی شاد بدون رسانه‌های اجتماعی

  زندگی شاد بدون رسانه‌های اجتماعی


ادامه ادامه مطلب چهار

   آخرین مطالب روابط عمومی  
  نرخ تبدیل آزمایش رایگان چقدر است؟
  اپل هوش مصنوعی مولد را به ایموجی‌ها اضافه می‌کند: چه معنایی دارد؟
  کانوا: ابزارهای طراحی خود را برای تسلط بر فضای کاری حرفه‌ای ارتقا می‌دهد
  زندگی شاد بدون رسانه‌های اجتماعی
  مرتبه استادی، عنوانی که برازنده او بود
  مرتبه استادی، عنوانی که برازنده او بود
  هنر جنگ روابط‌عمومی
  اطلاع‌رسانی پولی: چالش‌ها و فرصت‌ها
  چرا بسیاری از مدیران قادر به رهبری موثر نیستند؟
  ارزشیابی ارتباطات: یک چک‌لیست برای سنجش ارتباطات
ادامه آخرین مطالب روابط عمومی
- اندازه متن: + -  کد خبر: 23759صفحه نخست » آخرین رویدادهای روابط عمومییکشنبه، 9 خرداد 1395 - 13:51
رئیس‌‌جمهور در دیدار رئیس سازمان صدا و سیما:
نمی‌پسندم صداوسیما روابط عمومی دولت باشد
حسن روحانی روز شنبه و در دیدار عبدالعلی علی عسکری رئیس سازمان صدا و سیما با اشاره به موفقیت‌های بزرگ صدا و سیما در دوران دفاع مقدس و سازندگی برای ایجاد وحدت ملی و بسیج عمومی تأکید کرد: صدا و سیما به عنوان رسانه ملی مسئولیت سنگینی در تعمیق اعتماد و توسعه ارتباط میان مردم و حاکمیت بر عهده دارد.
  

شبکه اطلاع رسانی روابط عمومی ایران (شارا)، حسن روحانی روز شنبه و در دیدار عبدالعلی علی عسکری رئیس سازمان صدا و سیما با اشاره به موفقیت‌های بزرگ صدا و سیما در دوران دفاع مقدس و سازندگی برای ایجاد وحدت ملی و بسیج عمومی تأکید کرد: صدا و سیما به عنوان رسانه ملی مسئولیت سنگینی در تعمیق اعتماد و توسعه ارتباط میان مردم و حاکمیت بر عهده دارد.

وی افزود: سیره امام راحل(ره) و مقام معظم رهبری نشان می‌دهد که از دیدگاه کلان، صدا و سیما ملزم به تبیین خدمات دولت به جامعه است.

رئیس شورای عالی انقلاب فرهنگی با اعلام اینکه «تصمیم دولت» کمک به صدا و سیما در انجام صحیح وظایف بسیار مهم آن است، گفت: دولت هم استقلال سازمانی و حرفه‌ای صدا و سیما را به رسمیت می‌شناسد و هم خواستار نظارت جدی سه قوه بر سازمان براساس اصل ۱۷۵ قانون اساسی است.

روحانی ادامه داد: رویکرد انتقادی و سازنده جزو وظایف ذاتی و مطلوب رسانه‌های همگانی از جمله صدا و سیما است، اما آنچه نامطلوب است، تخریب، توهین، هجو و دروغ‌پراکنی است.

وی افزود: هرگونه فعالیت جناحی در صدا و سیما به علت ماهیت ملی و فراجناحی اطلاع‌رسانی عمومی، غیرقابل قبول است. همه باید مراقب باشیم خلاف نظر رهبر معظم انقلاب به قطبی سازی جامعه دامن نزنیم و متوجه باشیم که اختلاف‌افکنی، توطئه‌ای دشمنانه است.

رئیس شورای عالی انقلاب فرهنگی در پایان تأکید کرد که "به هیچ‌وجه نمی‌پسندم که صدا و سیما روابط عمومی دولت باشد و یا مدح دستگاه‌های اجرایی را بگوید ولی باید مراقب باشیم امید مردم به یاس تبدیل نشود".

عبدالعلی علی عسکری رییس سازمان صدا و سیما نیز در این دیدار گفت: صدا و سیما بنابر نظر مقام معظم رهبری، حمایت از دولت ها را وظیفه سازمانی خود و تضعیف دولت را جفا به مردم می داند.

رئیس رسانه ملی، مهمترین وظیفه مشترک صدا و سیما و دولت را پیش بردن سیاستهای اقتصاد مقاومتی و حرکت در مسیر رونق تولید و اشتغال دانست و تاکید کرد: در همین راستا رسانه ملی در برنامه های خود تقویت اقتصاد و حمایت از تولید کنندگان کوچک و متوسط را به طور جدی دنبال خواهد کرد.

 

منبع: ایرنا

 

 

   
  

اضافه نمودن به: Share/Save/Bookmark

نظر شما:
نام:
پست الکترونیکی:
نظر
 
  کد امنیتی:
 
   پربیننده ترین مطالب روابط عمومی  

  ربات‌ها در استارباکس ناور 1784: 100 ربات به مشتریان خدمات ارائه می‌دهند


  جستجوی هوش مصنوعی گوگل خشم آنلاین را برمی‌انگیزد


  سه نکته برای بازسازی گذشته خود


  گوگل در تلاشی برای خرید هاب‌اسپات در بزرگترین معامله خود، مایکروسافت را به چالش می‌کشد


  طوفان رسانه‌ای چیست؟


  چرا ثبات در بازاریابی ویدیویی و تناسب اندام مهم است؟


  هنر جنگ روابط‌عمومی


  ارتباطات بحران: وجه اشتراک جنجال‌های تبلیغاتی اپل، بامبل و سوئل


  ارزشیابی ارتباطات: یک چک‌لیست برای سنجش ارتباطات


  هوش مصنوعی صنعت بزرگسالان را تکان می‌دهد، اما برخی سازندگان نگران فرار مخاطبان هستند


 
 
 
مقالات
گفتگو
گزارش
آموزش
جهان روابط عمومی
مدیریت
رویدادها
روابط عمومی ایران
کتابخانه
تازه های شبکه
آخرین رویدادها
فن آوری های نو
تبلیغات و بازاریابی
ایده های برتر
بادپخش صوتی
گزارش تصویری
پیشنهادهای کاربران
اخبار بانک و بیمه
نیازمندی ها
خدمات
خبرنگار افتخاری
بخش اعضا
دانلود کتاب
پیوندها
جستجوی پیشرفته
موبایل
آر اس اس
بخشنامه ها
پیشکسوتان
لوح های سپاس
پیام های تسلیت
مناسبت ها
جملات حکیمانه
پایان نامه ها
درباره شارا
تماس با ما
Shara English
Public Relation
Social Media
Marketing
Events
Mobile
Content
Iran Pr
About Us - Contact US - Search
استفاده از مطالب این سایت با درج منبع مجاز است
تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به شارا است
info@shara.ir
  خبر فوری: معرفی کتاب «هوش مصنوعی روابط‌عمومی در عمل» منتشر شد