درباره شارا | تماس | جستجوی پیشرفته | پیوندها | موبایل | RSS
 خانه    تازه ها    پایگاه اخبار    پایگاه اندیشه    پایگاه کتاب    پایگاه اطلاعات    پایگاه بین الملل    پایگاه چندرسانه ای    پایگاه امکانات  
شنبه، 12 خرداد 1403 - 18:06   

فراخوان دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی

  فراخوان دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی


ادامه ادامه مطلب یک

آرشیو اینترنت تحت حملات دیداس قرار گرفته است: چه خبر و چه باید کرد؟

  آرشیو اینترنت تحت حملات دیداس قرار گرفته است: چه خبر و چه باید کرد؟


ادامه ادامه مطلب دو

نقشه برداری از آگاهی انسان: مطالعه‌ای پیشگامانه

  نقشه برداری از آگاهی انسان: مطالعه‌ای پیشگامانه


ادامه ادامه مطلب سه

5 اشتباه روابط‌عمومی که استارت‌آپ‌های هوش مصنوعی باید از آن اجتناب کنند

  5 اشتباه روابط‌عمومی که استارت‌آپ‌های هوش مصنوعی باید از آن اجتناب کنند


ادامه ادامه مطلب چهار

   آخرین مطالب روابط عمومی  
  آیا هدفون‌هایی که صدا‌ی اطراف را حذف می‌کنند مضرند؟
  روابط‌عمومی: فراتر از بازاریابی و روابط انسانی
  رسانه‌های اجتماعی و قانون: هشداری برای برندها و تولیدکنندگان محتوا
  مدیرعامل شرکت فولاد آلیاژی ایران: جریان‌سازی پرقدرت دستاوردهای سازمان‌ها از الزامات فعالیت‌های روابط‌عمومی است
  برگزیدگان نخستین جشنواره روابط‌عمومی‌های برتر حوزه صنعت، معدن و اصناف همدان معرفی شد
  پدیده تکنوفرهنگ و استحاله فرهنگ
  رهبران موثر ارزش‌ها را بیان می‌کنند - و بر اساس آنها زندگی می‌کنند
  مهم‌ترین مباحث برجسته دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی
  رئیس عزیز، شما جلسات زیادی برگزار می‌کنید - بهترین تیم‌ها جلسات کمتری دارند
  چگونه روابط حرفه‌ای معنادار ایجاد کنیم
ادامه آخرین مطالب روابط عمومی
- اندازه متن: + -  کد خبر: 23547صفحه نخست » آخرین رویدادهای روابط عمومیشنبه، 1 خرداد 1395 - 13:03
نشست کارگروه روابط عمومی و تبلیغات شورای راهبردی زنان فرهیخته در دانشگاه آزاد اسلامی سیستان و بلوچستان
رئیس دبیرخانه هیات امنای دانشگاه آزاد اسلامی استان سیستان و بلوچستان گفت: «نخستین نشست کارگروه تخصصی روابط عمومی و تبلیغات شورای راهبردی زنان فرهیخته دانشگاه آزاد اسلامی سیستان و بلوچستان در واحد زاهدان برگزار شد.»
  

شبکه اطلاع رسانی روابط عمومی ایران (شارا)، سید محمدرضا طباطبایی در این نشست با بیان اینکه روابط عمومی در یک سازمان صدای رسای آن سازمان است، روابط عمومی را پل ارتباطی بین زمان و جامعه دانست و گفت: «روابط عمومی مسئول برقراری ارتباط درونی و بیرونی نهادها و ارگان‌ها است اگر یک روابط عمومی نتواند به وظایف خود به خوبی عمل کند آن سازمان به فراموشی سپرده خواهد شد

رئیس دبیرخانه هیات امنای دانشگاه آزاد اسلامی سیستان و بلوچستان، تاکید کرد: «نقش بانوان در حوزه روابط عمومی و اطلاع‌رسانی بیش از آن چیزی که فکر کنیم اهمیت دارد، بانوان به دلیل برقراری تعامل بیشتر و توانمندی بالاتر در حوزه افکار سنجی، اطلاع‌رسانی و تبلیغات نقش چشم‌گیرتر در حوزه روابط عمومی دارند

مسئول کارگروه تخصصی روابط عمومی و تبلیغات شورای راهبردی زنان فرهیخته نیز درباره اهمیت تبیین جایگاه زن در جامعه، گفت: «شناسایی توانمندی‌ها و شایستگی بانوان به جامعه از مهم‌ترین اهداف این کارگروه است

سارا فیروزیان با بیان اینکه زنان توانمند اجتماع باید شناسایی شوند و به جایگاه واقعی خود برسند، عنوان کرد : «کارگروه تخصصی روابط عمومی و تبلیغات شورای راهبردی زنان فرهیخته در نظر دارد با برگزاری سخنرانی های علمی، کرسی های آزاداندیشی، انجام مصاحبه با بانوان موفق و غیره اقدام به شناسایی و تبیین جایگاه زن در اجتماع کند

وی درباره نقش روابط عمومی در حوزه ارتباطات، گفت: «باور اهمیت حضور بانوان در اجتماع و پست های مدیریتی یکی از وظایف مهم روابط عمومی است؛ روابط عمومی با تهیه یک بانک اطلاعاتی از زنان فرهیخته و توانمند سازمان می تواند در شناسایی و بهره برداری از شایستگی های آنان نقش به سزایی دارد

در ادامه این جلسه درباره برنامه ریزی برای تعیین اهداف و محورهای این کارگروه بحث و تبادل نظر شد

 

منبع: آنا

 

   
  

اضافه نمودن به: Share/Save/Bookmark

نظر شما:
نام:
پست الکترونیکی:
نظر
 
  کد امنیتی:
 
   پربیننده ترین مطالب روابط عمومی  

  به دنبال مشتریان وفادار هستید؟


  ۵ چیزی که هرگز نباید به رئیس خود بگویید


  چگونه روابط حرفه‌ای معنادار ایجاد کنیم


  رئیس عزیز، شما جلسات زیادی برگزار می‌کنید - بهترین تیم‌ها جلسات کمتری دارند


  چیزی که در سال اول کار در روابط‌عمومی دیجیتال یاد گرفتم


  چرا شرکت در دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی و بیست‌وسومین دوره جوایز طلایی صنعت روابط‌عمومی ایران مهم است؟


  5 اشتباه روابط‌عمومی که استارت‌آپ‌های هوش مصنوعی باید از آن اجتناب کنند


  نشت اسناد داخلی گوگل جزئیات عملکرد الگوریتم رتبه‌بندی را آشکار می‌کند


  جلسه فوق محرمانه ای در مادرید با حضور مدیران اجرایی گوگل دیپ مایند، آنتروپیک و هوش مصنوعی مایکروسافت آغاز می‌شود


  نقشه برداری از آگاهی انسان: مطالعه‌ای پیشگامانه


 
 
 
مقالات
گفتگو
گزارش
آموزش
جهان روابط عمومی
مدیریت
رویدادها
روابط عمومی ایران
کتابخانه
تازه های شبکه
آخرین رویدادها
فن آوری های نو
تبلیغات و بازاریابی
ایده های برتر
بادپخش صوتی
گزارش تصویری
پیشنهادهای کاربران
اخبار بانک و بیمه
نیازمندی ها
خدمات
خبرنگار افتخاری
بخش اعضا
دانلود کتاب
پیوندها
جستجوی پیشرفته
موبایل
آر اس اس
بخشنامه ها
پیشکسوتان
لوح های سپاس
پیام های تسلیت
مناسبت ها
جملات حکیمانه
پایان نامه ها
درباره شارا
تماس با ما
Shara English
Public Relation
Social Media
Marketing
Events
Mobile
Content
Iran Pr
About Us - Contact US - Search
استفاده از مطالب این سایت با درج منبع مجاز است
تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به شارا است
info@shara.ir
  خبر فوری: معرفی کتاب «هوش مصنوعی روابط‌عمومی در عمل» منتشر شد