درباره شارا | تماس | جستجوی پیشرفته | پیوندها | موبایل | RSS
 خانه    تازه ها    پایگاه اخبار    پایگاه اندیشه    پایگاه کتاب    پایگاه اطلاعات    پایگاه بین الملل    پایگاه چندرسانه ای    پایگاه امکانات  
جمعه، 28 اردیبهشت 1403 - 16:26   

فراخوان دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی

  فراخوان دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی


ادامه ادامه مطلب یک

رئیس اوپن‌ای‌آی اولین تصویر تولید شده توسط GPT-4o را به اشتراک می‌گذارد

  رئیس اوپن‌ای‌آی اولین تصویر تولید شده توسط GPT-4o را به اشتراک می‌گذارد


ادامه ادامه مطلب دو

چرا نوشتن با دست برای تفکر و یادگیری بهتر از تایپ کردن است؟

  چرا نوشتن با دست برای تفکر و یادگیری بهتر از تایپ کردن است؟


ادامه ادامه مطلب سه

فناوری، پایان شکست فتوشاپ

  فناوری، پایان شکست فتوشاپ


ادامه ادامه مطلب چهار

   آخرین مطالب روابط عمومی  
  پوستر دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی چه چیزی را نشان می‌دهد؟
  ملازاده سکاندار روابط عمومی بیمه دی شد
  ضرورت ارتقای جایگاه روابط عمومی در صنعت بیمه
  رئیس اوپن‌ای‌آی اولین تصویر تولید شده توسط GPT-4o را به اشتراک می‌گذارد
  هفت گام برای توسعه روابط‌عمومی
  روز ملی ارتباطات و روابط‌عمومی، فرصتی برای بهره‌مندی از هوش مصنوعی در روابط‌عمومی
  پنج عنوان شغلی جدید در حوزه روابط‌عمومی تعریف شد
  ارتباطات پایدار و نقش روابط‌عمومی‌
  در نکوهش چاپلوسی و رفتارهای منافقانه
  مرجعیت رسانه‌ای
ادامه آخرین مطالب روابط عمومی
- اندازه متن: + -  کد خبر: 23547صفحه نخست » آخرین رویدادهای روابط عمومیشنبه، 1 خرداد 1395 - 09:09
نشست کارگروه روابط عمومی و تبلیغات شورای راهبردی زنان فرهیخته در دانشگاه آزاد اسلامی سیستان و بلوچستان
رئیس دبیرخانه هیات امنای دانشگاه آزاد اسلامی استان سیستان و بلوچستان گفت: «نخستین نشست کارگروه تخصصی روابط عمومی و تبلیغات شورای راهبردی زنان فرهیخته دانشگاه آزاد اسلامی سیستان و بلوچستان در واحد زاهدان برگزار شد.»
  

شبکه اطلاع رسانی روابط عمومی ایران (شارا)، سید محمدرضا طباطبایی در این نشست با بیان اینکه روابط عمومی در یک سازمان صدای رسای آن سازمان است، روابط عمومی را پل ارتباطی بین زمان و جامعه دانست و گفت: «روابط عمومی مسئول برقراری ارتباط درونی و بیرونی نهادها و ارگان‌ها است اگر یک روابط عمومی نتواند به وظایف خود به خوبی عمل کند آن سازمان به فراموشی سپرده خواهد شد

رئیس دبیرخانه هیات امنای دانشگاه آزاد اسلامی سیستان و بلوچستان، تاکید کرد: «نقش بانوان در حوزه روابط عمومی و اطلاع‌رسانی بیش از آن چیزی که فکر کنیم اهمیت دارد، بانوان به دلیل برقراری تعامل بیشتر و توانمندی بالاتر در حوزه افکار سنجی، اطلاع‌رسانی و تبلیغات نقش چشم‌گیرتر در حوزه روابط عمومی دارند

مسئول کارگروه تخصصی روابط عمومی و تبلیغات شورای راهبردی زنان فرهیخته نیز درباره اهمیت تبیین جایگاه زن در جامعه، گفت: «شناسایی توانمندی‌ها و شایستگی بانوان به جامعه از مهم‌ترین اهداف این کارگروه است

سارا فیروزیان با بیان اینکه زنان توانمند اجتماع باید شناسایی شوند و به جایگاه واقعی خود برسند، عنوان کرد : «کارگروه تخصصی روابط عمومی و تبلیغات شورای راهبردی زنان فرهیخته در نظر دارد با برگزاری سخنرانی های علمی، کرسی های آزاداندیشی، انجام مصاحبه با بانوان موفق و غیره اقدام به شناسایی و تبیین جایگاه زن در اجتماع کند

وی درباره نقش روابط عمومی در حوزه ارتباطات، گفت: «باور اهمیت حضور بانوان در اجتماع و پست های مدیریتی یکی از وظایف مهم روابط عمومی است؛ روابط عمومی با تهیه یک بانک اطلاعاتی از زنان فرهیخته و توانمند سازمان می تواند در شناسایی و بهره برداری از شایستگی های آنان نقش به سزایی دارد

در ادامه این جلسه درباره برنامه ریزی برای تعیین اهداف و محورهای این کارگروه بحث و تبادل نظر شد

 

منبع: آنا

 

   
  

اضافه نمودن به: Share/Save/Bookmark

نظر شما:
نام:
پست الکترونیکی:
نظر
 
  کد امنیتی:
 
   پربیننده ترین مطالب روابط عمومی  

  هفت گام برای توسعه روابط‌عمومی


  8 راه برای تقویت رابطه ایمنی عمومی - جامعه با روابط‌عمومی


  مدیریت بحران و شش مولفه اساسی آن


  مرجعیت رسانه‌ای


  در نکوهش چاپلوسی و رفتارهای منافقانه


  فرسودگی روابط‌عمومی


  کاربردهای بازخورد ساندویچی در روابط‌عمومی


  قدرت گوش دادن فعال


  ارتباطات پایدار و نقش روابط‌عمومی‌


  روابط‌عمومی در ایران؛ مصائب و چشم‌انداز


 
 
 
مقالات
گفتگو
گزارش
آموزش
جهان روابط عمومی
مدیریت
رویدادها
روابط عمومی ایران
کتابخانه
تازه های شبکه
آخرین رویدادها
فن آوری های نو
تبلیغات و بازاریابی
ایده های برتر
بادپخش صوتی
گزارش تصویری
پیشنهادهای کاربران
اخبار بانک و بیمه
نیازمندی ها
خدمات
خبرنگار افتخاری
بخش اعضا
دانلود کتاب
پیوندها
جستجوی پیشرفته
موبایل
آر اس اس
بخشنامه ها
پیشکسوتان
لوح های سپاس
پیام های تسلیت
مناسبت ها
جملات حکیمانه
پایان نامه ها
درباره شارا
تماس با ما
Shara English
Public Relation
Social Media
Marketing
Events
Mobile
Content
Iran Pr
About Us - Contact US - Search
استفاده از مطالب این سایت با درج منبع مجاز است
تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به شارا است
info@shara.ir
  خبر فوری: معرفی کتاب «هوش مصنوعی روابط‌عمومی در عمل» منتشر شد