درباره شارا | تماس | جستجوی پیشرفته | پیوندها | موبایل | RSS
 خانه    تازه ها    پایگاه اخبار    پایگاه اندیشه    پایگاه کتاب    پایگاه اطلاعات    پایگاه بین الملل    پایگاه چندرسانه ای    پایگاه امکانات  
شنبه، 12 خرداد 1403 - 16:44   

فراخوان دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی

  فراخوان دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی


ادامه ادامه مطلب یک

آرشیو اینترنت تحت حملات دیداس قرار گرفته است: چه خبر و چه باید کرد؟

  آرشیو اینترنت تحت حملات دیداس قرار گرفته است: چه خبر و چه باید کرد؟


ادامه ادامه مطلب دو

نقشه برداری از آگاهی انسان: مطالعه‌ای پیشگامانه

  نقشه برداری از آگاهی انسان: مطالعه‌ای پیشگامانه


ادامه ادامه مطلب سه

5 اشتباه روابط‌عمومی که استارت‌آپ‌های هوش مصنوعی باید از آن اجتناب کنند

  5 اشتباه روابط‌عمومی که استارت‌آپ‌های هوش مصنوعی باید از آن اجتناب کنند


ادامه ادامه مطلب چهار

   آخرین مطالب روابط عمومی  
  روابط‌عمومی: فراتر از بازاریابی و روابط انسانی
  رسانه‌های اجتماعی و قانون: هشداری برای برندها و تولیدکنندگان محتوا
  مدیرعامل شرکت فولاد آلیاژی ایران: جریان‌سازی پرقدرت دستاوردهای سازمان‌ها از الزامات فعالیت‌های روابط‌عمومی است
  برگزیدگان نخستین جشنواره روابط‌عمومی‌های برتر حوزه صنعت، معدن و اصناف همدان معرفی شد
  پدیده تکنوفرهنگ و استحاله فرهنگ
  رهبران موثر ارزش‌ها را بیان می‌کنند - و بر اساس آنها زندگی می‌کنند
  مهم‌ترین مباحث برجسته دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی
  رئیس عزیز، شما جلسات زیادی برگزار می‌کنید - بهترین تیم‌ها جلسات کمتری دارند
  چگونه روابط حرفه‌ای معنادار ایجاد کنیم
  نشت اسناد داخلی گوگل جزئیات عملکرد الگوریتم رتبه‌بندی را آشکار می‌کند
ادامه آخرین مطالب روابط عمومی
- اندازه متن: + -  کد خبر: 23445صفحه نخست » آخرین رویدادهای روابط عمومیچهارشنبه، 29 اردیبهشت 1395 - 11:44
بیانیه خانه روابط عمومی ایران به مناسبت هفته روابط عمومی
خانه روابط عمومی ایران به مناسبت هفته روابط عمومی با انتشار بیانیه‌ای توجه به نهاد روابط عمومی را ضروری خواند.
  

شبکه اطلاع رسانی روابط عمومی ایران (شارا)، در متن این بیانیه آمده است:

«صیانت از ارزش‌ها و آرمان‌های ایران اسلامی برای دستیابی به رسالت‌ها و ماموریت‌های عالیه سازمانی در پاسخگویی به دغدغه‌های ارتباطی و مطالبات مردمی، در مثلت مردم، رسانه و سازمان و رعایت حقوق مردم در دسترسی آزاد و به هنگام به اطلاعات و آگاهی‌های مورد انتظار و همکاری منظم و هوشمند با رسانه‌های فعال و معتبر داخلی و خارجی و نهادهای مدنی در مسیر اطلاع‌یابی و اطلاع‌رسانی صادقانه و اعتمادسازی و ایجاد امید در مخاطبان، رویکردی است که روابط عمومی ایران برای رساندن صدای هر چه رساتر روابط عمومی‌ها به جامعه از طرفی و دولتمردان از دیگر سوی، همواره باید بر آن تأکید داشته باشند. اما آنچه لازم به تاکید است آنکه انتظار می‌رود دولت و دولتمردان درباره تقویت نظام ارتباطی و اطلاع‌رسانی حساسیت و تلاش بیشتری داشته نه آنکه شاهد تنزل جایگاه روابط عمومی آن هم در استانداری‌ها در این برهه حساس که به شدت نیاز به روابط عمومی موثر در عرصه داخلی و بین‌الملل و اطلاع‌رسانی همه جانبه در کشور هستیم، باشیم که بدون تردید عدم بازنگری و بازگشت و ارتقاء جایگاه روابط‌عمومی‌ها به‌ویژه در نهاد مذکور یک بدعت‌گذاری بنیادی اشتباه را موجب شده است که احتمال سرایت آن به سایر سازمان‌ها و حتی بخش‌های غیردولتی نیز دور از انتظار نخواهد بود.

ما جمعی از کارگزاران روابط عمومی کشور از دولت انتظار داریم در ساختار سازمانی روابط عمومی سازمان‌های مربوطه و نظام ارتباطی و اطلاع‌رسانی وزارتخانه‌ها با اتخاذ استراتژی‌ ارتباطی علمی‌، برنامه‌ای‌ یکپارچه‌، جامع‌، منسجم‌ و هماهنگ‌ را که‌ مزیت‌های‌ استراتژیک‌ ارتباطی سازمان‌ها ‌را با ‌چالش‌های‌ محیطی‌ آن‌ در حوزه روابط عمومی مرتبط‌ می‌سازد جهشی اساسی در شیوه‌های ارتباطی و انتقال پیام‌ها ایجاد کند. توسعه و پیشرفت روابط عمومی به عنوان یک جهش ارتباطی مستلزم برخورداری از یک نگرش، ظرفیت و فرایندهای موثر ارتباطی در همه عرصه‌هاست. روابط عمومی بومی ایرانی این ظرفیت را دارد که پراکندگی‌ها را به انسجام تبدیل کند، ناتوانی‌ها را به توانمندی و ظرفیت های جامعه را کشف و معرفی کند و به بازآفرینی فرهنگی و حفظ تعلق و پیوستگی در نظام ارتباطی ایران اسلامی کمک شایانی کند ... .

تشکیل و فعال شدن انجمن‌های متعدد روابط عمومی در سال‌های اخیر حکایت از باورمندی عمیق صاحب نظران و متخصصان به نقش بی‌بدیل و سوق‌دهنده و امیدآفرین روابط عمومی دارد

 

منبع: ایسنا

 

   
  

اضافه نمودن به: Share/Save/Bookmark

نظر شما:
نام:
پست الکترونیکی:
نظر
 
  کد امنیتی:
 
   پربیننده ترین مطالب روابط عمومی  

  به دنبال مشتریان وفادار هستید؟


  ۵ چیزی که هرگز نباید به رئیس خود بگویید


  رئیس عزیز، شما جلسات زیادی برگزار می‌کنید - بهترین تیم‌ها جلسات کمتری دارند


  چگونه روابط حرفه‌ای معنادار ایجاد کنیم


  چیزی که در سال اول کار در روابط‌عمومی دیجیتال یاد گرفتم


  چرا شرکت در دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی و بیست‌وسومین دوره جوایز طلایی صنعت روابط‌عمومی ایران مهم است؟


  5 اشتباه روابط‌عمومی که استارت‌آپ‌های هوش مصنوعی باید از آن اجتناب کنند


  نقشه برداری از آگاهی انسان: مطالعه‌ای پیشگامانه


  نشت اسناد داخلی گوگل جزئیات عملکرد الگوریتم رتبه‌بندی را آشکار می‌کند


  جلسه فوق محرمانه ای در مادرید با حضور مدیران اجرایی گوگل دیپ مایند، آنتروپیک و هوش مصنوعی مایکروسافت آغاز می‌شود


 
 
 
مقالات
گفتگو
گزارش
آموزش
جهان روابط عمومی
مدیریت
رویدادها
روابط عمومی ایران
کتابخانه
تازه های شبکه
آخرین رویدادها
فن آوری های نو
تبلیغات و بازاریابی
ایده های برتر
بادپخش صوتی
گزارش تصویری
پیشنهادهای کاربران
اخبار بانک و بیمه
نیازمندی ها
خدمات
خبرنگار افتخاری
بخش اعضا
دانلود کتاب
پیوندها
جستجوی پیشرفته
موبایل
آر اس اس
بخشنامه ها
پیشکسوتان
لوح های سپاس
پیام های تسلیت
مناسبت ها
جملات حکیمانه
پایان نامه ها
درباره شارا
تماس با ما
Shara English
Public Relation
Social Media
Marketing
Events
Mobile
Content
Iran Pr
About Us - Contact US - Search
استفاده از مطالب این سایت با درج منبع مجاز است
تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به شارا است
info@shara.ir
  خبر فوری: معرفی کتاب «هوش مصنوعی روابط‌عمومی در عمل» منتشر شد